Θέλω να Γίνω Πελάτης

Στην Τράπεζα Πειραιώς πιστεύουμε ότι το να ζείτε στο εξωτερικό δεν πρέπει να αποτελεί εμπόδιο για να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας μαζί μας. Για αυτό, συγκεντρώσαμε σε ένα σημείο όλα τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε τη σχέση μαζί μας.

  • Βήμα 1. Συγκέντρωση εγγράφων

Για να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας με την Τράπεζα Πειραιώς, θα χρειαστεί αρχικά να συγκεντρώσετε τα έγγραφα που τεκμηριώνουν τα προσωπικά σας στοιχεία (ταυτότητα, διεύθυνση διαμονής, τηλέφωνο επικοινωνίας, οικονομικά / φορολογικά και επαγγελματικά στοιχεία). Σημειώνεται ότι, μελλοντικά, ενδέχεται να σας ζητηθούν επιπλέον έγγραφα για να αποδείξετε την πηγή προέλευσης των κεφαλαίων που θα στείλετε στην Τράπεζα Πειραιώς.

Χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο Οδηγό Εγγράφων για να δείτε ποια είναι τα απαραίτητα έγγραφα για εσάς.

Επίσης, δείτε εδώ χρήσιμες απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα.

  • Βήμα 2. Μετάφραση εγγράφων

Αν τα έγγραφα σας είναι ήδη στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα δεν χρειάζεται μετάφραση και μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα.

Δείτε εδώ πώς θα μεταφράσετε τα έγγραφά σας.

  • Βήμα 3. Επικύρωση εγγράφων

Επικύρωση εγγράφων που έχουν μεταφραστεί, καθώς και εκείνων που είναι αντίγραφα πρωτοτύπων.

Δείτε εδώ πώς μπορείτε να επικυρώσετε τα έγγραφά σας.

  • Βήμα 4. Προσκόμιση εγγράφων

Προσκόμιση εγγράφων σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, είτε από εσάς τον ίδιο είτε μέσω κάποιου εκπροσώπου σας.

Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το άνοιγμα της σχέσης.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνείτε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 ή το livingabroad@piraeusbank.gr.