Τώρα Fitbit & Τράπεζα Πειραιώς δίπλα σε κάθε σας βήμα!

Αφήσατε το πορτοφόλι σας ή ακόμα και το smartphone σας στο σπίτι? Κανένα πρόβλημα! Τώρα μπορείτε να κάνετε ανέπαφες αγορές με τις κάρτες Visa & Mastercard® της Τράπεζας Πειραιώς χρησιμοποιώντας μόνο το Fitbit smartwatch ή tracker σας.

Τι χρειάζεστε;


  • Ενεργή κάρτα Visa ή Mastercard® (χρεωστική, πιστωτική, προπληρωμένη)
  • Fitbit smartwatch που να υποστηρίζει Fitbit PayTM
  • Τερματικό (POS) που να υποστηρίζει την τεχνολογία των ανέπαφων συναλλαγών

Πώς προστίθεται μία κάρτα

1. Ανοίξτε την εφαρμογή «Fitbit» στο κινητό σας και πλοηγηθείτε στις ρυθμίσεις του watch ή tracker σας

2. Επιλέξτε «Wallet» και ακολουθήστε τις οδηγίες προσθήκης κάρτας της εφαρμογής που περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός 4 ψήφιου κωδικού (passcode), τον οποίο θα χρησιμοποιείτε για τις αγορές σας

3. Ολοκληρώστε τη διαδικασία εισάγοντας στην εφαρμογή τον μοναδικό κωδικό OTP που θα λάβετε με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα

Τώρα είστε έτοιμοι να κάνετε ανέπαφες πληρωμές χρησιμοποιώντας μόνο το Fitbit smartwatch ή tracker σας!

Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Τι είναι το Fitbit PayTMTM;

Το Fitbit PayTM είναι ένας τρόπος πραγματοποίησης ανέπαφων πληρωμών με κάρτα σε φυσικά τερματικά (POS) με την εν λόγω τεχνολογία, με χρήση των συσκευών Fitbit smartwatch και Tracker που υποστηρίζουν Fitbit PayTM, εύκολα και με ασφάλεια.

Πώς προστατεύονται οι πληρωμές μου;

Νιώστε ασφαλείς όταν κάνετε μια αγορά καθώς στο Fitbit PayTM, σε κάθε κάρτα σας, αποδίδεται ένας μοναδικός ψηφιακός αριθμός (token) για τη συγκεκριμένη συσκευή. Ο πραγματικός αριθμός της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στη συσκευή και δεν κοινοποιείται σε εμπόρους. Σημειώνεται ότι στην απόδειξη του τερματικού POS αναγράφεται ο μοναδικός ψηφιακός αριθμός (token) που χρησιμοποιείται για τις Fitbit PayTM συναλλαγές σας.

Προσθήκη καρτών

Πώς προστίθεται μία κάρτα στο Fitbit PayTM;

Μπορείτε να καταχωρήσετε με απλά βήματα την κάρτας σας στο Fitbit PayTM, μέσω της εφαρμογής “Fitbit” επιλέγοντας “ wallet” και ακολουθώντας τις οδηγίες που παρουσιάζονται στην οθόνη σας. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας της προσθήκης της κάρτας σας θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε έναν 4ψήφιο κωδικό (passcode), ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τις αγορές σας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την εισαγωγή στην εφαρμογή του μοναδικού κωδικό OTP που θα λάβετε στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

Για περισσότερες λεπτομέρειες πατήστε εδώ.

Πώς διαχειρίζομαι τις κάρτες μου στο Fitbit PayTM;

Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πως να διαχειρίζεστε τις κάρτα σας στο Fitbit PayTM.

Σε περίπτωση που επιθυμήσετε να αφαιρέσετε μια κάρτα από το Fitbit PayTM και στη συνέχεια να την προσθέσετε ξανά θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας από την αρχή.

Πληρωμές

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Δεν μπορώ να ολοκληρώσω την προσθήκη της κάρτας μου στο Fitbit PayTM, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την προσθήκη της κάρτας σας στο Fitbit PayTM ή στην περίπτωση που δεν λάβατε τον μοναδικό κωδικό ΟΤΡ που σας στάλθηκε με SMS, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε την κάρτα από το Fitbit PayTM και να επαναλάβετε τη διαδικασία της προσθήκης από την αρχή. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την επαλήθευση της κάρτας σας, βεβαιωθείτε ότι εισάγετε σωστά όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες.

Στην περίπτωση που και πάλι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της προσθήκης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Το Fitbit smartwatch μου χάθηκε/κλάπηκε, τι πρέπει να κάνω;

Εάν το ρολόι σας χαθεί ή κλαπεί, μπορείτε να αναστείλετε (suspend) ή να διαγράψετε (delete) την κάρτα σας από την εφαρμογή Fitbit App στο τηλέφωνό σας. Αυτές οι επιλογές είναι διαθέσιμες στο μενού του Fitbit wallet και μπορούν να επιλεγούν χωρίς να είναι συνδεδεμένο το ρολόι. Εάν χαθεί /κλαπεί και το smartphone σας επισκεφτείτε το Fitbit.com dashboard. Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πως να διαχειρίζεστε τις κάρτα σας στο Fitbit PayTM.

Εναλλακτικά, στην περίπτωση που στη συσκευή σας είχατε εγγεγραμμένες κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς στο Fitbit PayTM, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αντικατάστασης της Fitbit συσκευής μου;

Θα πρέπει να επαναφέρετε τις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις της συσκευής Fitbit που θα αλλάξετε, ούτως ώστε να διαγραφούν οι κάρτες που είχατε καταχωρήσει στο Fitbit PayTM. Στη συνέχεια θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας στη νέα σας Fitbit συσκευή για Fitbit PayTM.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες εδώ.