Τώρα οι κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς στο Apple Pay

Απολαύστε όλα τα πλεονεκτήματα των καρτών Visa & Mastercard® της Τράπεζας Πειραιώς κάνοντας τις καθημερινές σας συναλλαγές εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

*Για τη λίστα των συσκευών που είναι συμβατές με το Apple Pay πατήστε εδώ

Πώς να προσθέσετε μία κάρτα

Η προσθήκη της κάρτας στο Apple Pay γίνεται πολύ απλά. Δείτε πώς να ξεκινήσετε.

  • Μέσω της νέας εφαρμογής “winbank app” (iOS) 

Συνδεθείτε στη νέα εφαρμογή “winbank app” (iOS), μεταβείτε στην ενότητα των καρτών, επιλέξτε την κάρτα που επιθυμείτε να προσθέσετε και επιλέξτε «Προσθήκη στο Apple Wallet».

  • Μέσω της εφαρμογής Wallet

Στο iPhone, ανοίξτε την εφαρμογή Wallet και πατήστε το σύμβολο «+» στην πάνω δεξιά γωνία. Για το Apple Watch, ανοίξτε την εφαρμογή Apple Watch στο iPhone, επιλέξτε «Wallet και Apple Pay» και πατήστε «Προσθήκη πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας».

Δείτε πώς να προσθέσετε μια κάρτα

Πώς να κάνετε πληρωμές

Το Apple Pay είναι ένας εύκολος και ασφαλής τρόπος πληρωμής σε καταστήματα, σε εφαρμογές εμπόρων και στο διαδίκτυο με το iPhone, το Apple Watch, το iPad και τον Mac.

Δείτε πώς να πληρώσετε ανέπαφα με iPhone με Face ID

Δείτε πώς να πληρώσετε ανέπαφα με iPhone με Touch ID

Πού μπορείτε να πληρώσετε

Χρησιμοποιήστε το Apple Pay όπου βλέπετε ένα από τα σύμβολα

Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Πως προστατεύονται οι πληρωμές μου;

Νιώστε ασφαλείς όταν κάνετε μια αγορά καθώς στο Apple Pay σε κάθε κάρτα σας αποδίδεται ένας μοναδικός Αριθμός λογαριασμού συσκευής που σχετίζεται αποκλειστικά με τη συσκευή στην οποία έχετε προσθέσει την κάρτα σας στο Apple Pay. Ο πραγματικός αριθμός της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στη συσκευή ή στους διακομιστές της Apple και δεν κοινοποιείται σε εμπόρους.

Σημειώνεται ότι στην απόδειξη του τερματικού POS αναγράφεται ο μοναδικός Αριθμός λογαριασμού συσκευής που χρησιμοποιείτε για τις Apple Pay συναλλαγές σας.

Δείτε εδώ πως προστατεύονται τα στοιχεία πληρωμής σας.

Προσθήκη καρτών

Πώς προστίθεται μία κάρτα στο Apple Pay;

Προσθέστε τις χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες σας Visa και Mastercard® της Τράπεζας Πειραιώς ξεχωριστά σε κάθε Apple συσκευή σας:

A) Μέσα από τη νέα εφαρμογή “winbank app” (iOS):

1. Συνδέεστε στη νέα εφαρμογή “winbank app” στο Apple κινητό σας και επισκέπτεστε την ενότητα των καρτών.

2. Επιλέγετε την κάρτα που επιθυμείτε να προσθέσετε και στη συνέχεια επιλέγετε «Προσθήκη στο Apple Wallet».

3. Ακολουθεί ταυτοποίηση με το Quick Login σας.

4. Βλέπετε το ονοματεπώνυμό σας και τα 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας σας.
Για να συνεχίσετε επιλέγετε: Next.

5. Αποδέχεστε τους όρους της Τράπεζας Πειραιώς.

6. Εφόσον απαιτηθεί, εισάγετε τον μοναδικό κωδικό OTP που θα λάβετε με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

7. Επιλέγετε εάν θέλετε να ορίσετε τη συγκεκριμένη κάρτα ως προεπιλεγμένη κάρτα σας στο Wallet του Apple Pay.

Η εγγραφή της κάρτας σας στο Apple Pay ολοκληρώνεται. Επαναλαμβάνετε την ίδια διαδικασία για κάθε κάρτα σας που επιθυμείτε να προσθέσετε στο Apple Pay.

B) Μέσα από την εφαρμογή Wallet:

1. Ανοίγετε την εφαρμογή Wallet στη συσκευή σας.

2. Πατάτε το σύμβολο “+” στην πάνω δεξιά γωνία και επιλέγετε “συνέχεια”.

3. Επιλέγετε την Τράπεζας Πειραιώς από τη λίστα που εμφανίζεται.

4. Σαρώνετε την κάρτα με την κάμερα της συσκευή σας ή καταχωρείτε τα στοιχεία της.

5. Αποδέχεστε τους όρους της Τράπεζας Πειραιώς.

6. Ακολουθεί επιβεβαίωση των στοιχείων της κάρτας σας από την Τράπεζα.

7. Καταχωρείτε τον μοναδικό κωδικό OTP που θα λάβετε με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

H κάρτα σας είναι πλέον ενεργή στο Apple Pay. Επαναλαμβάνετε την ίδια διαδικασία για κάθε κάρτα σας που επιθυμείτε να προσθέσετε στο Apple Pay.

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικές οδηγίες για την κάθε συσκευή σας εδώ.

Δεν μπορώ να ολοκληρώσω την προσθήκη της κάρτας μου στο Apple Pay, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την προσθήκη της κάρτας σας στο Apple Pay, ή στην περίπτωση που δεν λάβατε τον μοναδικό κωδικό ΟΤΡ που σας στάλθηκε με SMS ή αυτός έληξε πριν προλάβετε να τον καταχωρήσετε, θα χρειαστεί να αφαιρέσετε την κάρτα από την εφαρμογή Wallet και να επαναλάβετε τη διαδικασία της προσθήκης από την αρχή.

Στην περίπτωση που και πάλι δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Πώς αφαιρώ μία κάρτα από το Apple Pay;

Η αφαίρεση των καρτών σας πραγματοποιείται μέσω της εφαρμογής Wallet.

Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πως να διαχειρίζεστε τις κάρτες σας στο Apple Pay.

Σε περίπτωση που επιθυμήσετε να αφαιρέσετε μια κάρτα από το Apple Pay και στη συνέχεια να την προσθέσετε ξανά θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας από την αρχή.

Πληρωμές

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Έχασα/εκλάπη η φυσική μου κάρτα την οποία έχω καταχωρήσει στο Apple Pay, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση κλοπής/απώλειας της κάρτας σας επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000. Η φυσική σας κάρτα θα αντικατασταθεί και μόλις παραλάβετε την καινούρια και την ενεργοποιήσετε, θα ενημερωθεί αυτόματα και το Apple Pay χωρίς να απαιτείται άλλη ενέργεια από πλευράς σας. Από την αυτόματη ενημέρωση του Apple Pay, εξαιρούνται οι χρεωστικές κάρτες που επανεκδίδονται λόγω απώλειας, κλοπής ή φθοράς από το κατάστημα ή από το call center, για τις οποίες θα χρειαστεί να κάνετε την διαδικασία προσθήκης της νέας κάρτας στο Apple Pay.

Έχω ζητήσει/αναμένω την αντικατάσταση της κάρτας μου, τι θα κάνω μέχρι να έρθει το καινούριο φυσικό πλαστικό? Πως θα κάνω συναλλαγές με αυτήν;

Σε περίπτωση αντικατάστασης μιας εγγεγραμμένης στο Apple pay κάρτας, είτε λόγω αυτόματης λήξης της είτε μετά από αίτημά σας λόγω κλοπής, απώλειας ή φθοράς της, οι συναλλαγές με αυτήν μπορούν να συνεχίσουν να πραγματοποιούνται μέσω Apple pay για περιορισμένο χρονικό διάστημα ακόμα και εάν δεν έχει ενεργοποιηθεί η νέα φυσική κάρτα που θα λάβετε σε αντικατάστασή της. Το χρονικό αυτό διάστημα ορίζεται από την τράπεζα και παρέχεται για την εξυπηρέτησή σας ενώ σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά την εκ μέρους σας υποχρέωση ενεργοποίησης της φυσικής κάρτας που θα λάβετε σε αντικατάσταση της παλαιάς. Το χρονικό αυτό διάστημα δεν παρέχεται για τις χρεωστικές κάρτες που επανεκδίδονται λόγω απώλειας, κλοπής ή φθοράς από το κατάστημα ή από το call center.

Το iPad/iPhone/ Apple Watch μου χάθηκε/κλάπηκε, τι πρέπει να κάνω;

Δείτε τις οδηγίες της υπηρεσίας Find My iPhone:

για τα iPad/iPhone εδώ

για το Apple Watch εδώ

Εναλλακτικά, στην περίπτωση που στη συσκευή σας είχατε εγγεγραμμένες κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς στο Apple Pay, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αντικατάστασης ή ενημέρωσης της συσκευής μου;

Σε περίπτωση που αντικαταστήσετε ή ενημερώσετε τη συσκευή σας, θα χρειαστεί να προσθέσετε εκ νέου τις κάρτες σας στο Apple Pay, ακολουθώντας τη διαδικασία προσθήκης για την κάθε μία ξεχωριστά. Φροντίστε να αφαιρέσετε τις κάρτες από το Apple Pay από την παλαιά συσκευή σας πριν την αντικαταστήσετε.