Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
43%
Μείωση CO2e ανά επίσκεψη
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
Πως υπολογίζουμε την εξοικονόμηση ενέργειας
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Είστε πελάτης μας και δεν έχετε Piraeus e-banking; Κάντε εγγραφή

Θέλετε να γίνετε πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα.
Digital Onboarding

Γίνετε πελάτης Πειραιώς

Ξεκινήστε την τραπεζική σας σχέση μαζί μας μέσα από το κινητό σας.

Νέος πελάτης μέσω Piraeus app

Η διαδικασία για να γίνετε πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς είναι γρήγορη, πλήρως ψηφιακή και γίνεται αποκλειστικά μέσω του Piraeus App.

Μέσα σε λίγα λεπτά, αποκτάτε καταθετικό λογαριασμό ή λογαριασμό μισθοδοσίας, χρεωστική κάρτα Πειραιώς Debit και πρόσβαση στο Piraeus e-banking, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθείτε κατάστημα.

App StoreGoogle PlayHuawei AppGallery

Η εγγραφή σας, σε απλά βήματα

Οθόνη κινητού με επιλογές εγγραφής στην εφαρμογή της Τράπεζας Πειραιώς: 'Γίνε πελάτης' για άνοιγμα λογαριασμού και 'Λάβε κωδικούς e-banking' για υφιστάμενους πελάτες.

1. Εγγραφή

Κατεβάστε δωρεάν το Piraeus App στη συσκευή σας, από το App Store, Google Play ή AppGallery.

Ανοίξτε την εφαρμογή και επιλέξτε «Γίνετε πελάτης».
Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους δύο τρόπους:

Σύνδεση με gov.gr, για αυτόματη εισαγωγή των στοιχείων σας
Χειροκίνητη συμπλήρωση, με καθοδήγηση σε κάθε βήμα
Οθόνη κινητού που ζητά από τον χρήστη να επιλέξει κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, με επεξήγηση ότι η επιλογή μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή και δεν περιορίζει την εξυπηρέτηση.

2. Επιλογή Καταστήματος

Κατά τη διάρκεια της εγγραφής, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στο οποίο θα ανοίξετε την τραπεζική σας σχέση.

Η επιλογή καταστήματος είναι σημαντική γιατί:

Σύνδεση με gov.gr, για αυτόματη εισαγωγή των στοιχείων σας
Χειροκίνητη συμπλήρωση, με καθοδήγηση σε κάθε βήμα
Δεν επηρεάζει την ψηφιακή σας εμπειρία – μπορείτε να εξυπηρετείστε πλήρως online, οποτεδήποτε
Οθόνη κινητού με οδηγίες για το βήμα selfie και βιντεοκλήσης στην εφαρμογή της Τράπεζας Πειραιώς: λήψη selfie, βιντεοκλήση με εκπρόσωπο και επίδειξη ταυτότητας.

3. Ταυτοποίηση

Η επιβεβαίωση της ταυτότητάς σας γίνεται με έναν από τους εξής τρόπους:

Σύνδεση με gov.gr, για αυτόματη εισαγωγή των στοιχείων σας
Χειροκίνητη συμπλήρωση, με καθοδήγηση σε κάθε βήμα
Οθόνη επιτυχίας

4. Ολοκλήρωση

Μετά την ταυτοποίηση, αποκτάτε αυτόματα:

Σύνδεση με gov.gr, για αυτόματη εισαγωγή των στοιχείων σας
Χειροκίνητη συμπλήρωση, με καθοδήγηση σε κάθε βήμα
Πρόσβαση στο e-Banking & Mobile Banking

Ερωτήσεις και απαντήσεις

  • Γενικά
  • Προαπαιτούμενα της διαδικασίας
  • Διαδικασία
  • Βιντεοκλήση με εκπρόσωπο

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να μπορώ να γίνω πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς ;

Για να γίνετε πελάτης και να ανοίξετε λογαριασμό για πρώτη φορά χρειάζεται:

  • να είστε φυσικό πρόσωπο
  • να είστε 18 ετών και άνω 
  • να είστε μόνιμος κάτοικος και να φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • να επιδείξετε ελληνική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες για την ταυτοποίηση κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης
  • να μην είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς

Υπάρχει χρέωση για να πραγματοποιήσω online την εγγραφή μου ως νέος πελάτης της Τράπεζας  Πειραιώς;

Όχι, η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

Πώς εγκαθιστώ στο κινητό μου το Piraeus app;

Μπορείτε να κατεβάσετε το Piraeus app στο κινητό σας από το Google Play Store/App Store ανάλογα με τη συσκευή σας.

Τι καταθετικό λογαριασμό μπορώ να ανοίξω μέσα από την εφαρμογή Piraeus app;

Μέσα από την εφαρμογή μπορείτε να ανοίξετε:

Πώς θα παραλάβω την κάρτα που απέκτησα μέσω της υπηρεσίας Digital Onboarding;

Μόλις εκδοθεί η κάρτα σας θα την αποστείλουμε στη διεύθυνση κατοικίας που έχετε δηλώσει. Στην ίδια διεύθυνση θα σας σταλεί και το PIN, με ξεχωριστή συστημένη αλληλογραφία.

Τι είναι το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας; Πού θα βρω περισσότερες πληροφορίες; 

Το Εθνικό Μητρώο επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) είναι ένα πληροφοριακό σύστημα καταχώρισης των στοιχείων σας ώστε να είναι διαθέσιμα για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας με το δημόσιο. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: Μάθημα: Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) (howto.gov.gr)

Τι έγγραφα χρειάζομαι ώστε να γίνω πελάτης της Τράπεζας  Πειραιώς από το κινητό ;

Χρειάζεστε μόνο τους κωδικούς TAXISnet και να έχετε επικαιροποιήσει τα στοιχεία σας στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (notify.gov.gr).

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό αν τα στοιχεία επαγγέλματός μου στο e-Gov είναι κενά;

Ναι, αλλά θα πρέπει να δηλώσετε τη δραστηριότητά σας (π.χ. φοιτητής, οικιακά, άνεργος, εισοδηματίας).

Μπορώ να ξεκινήσω την τραπεζική μου σχέση μέσω eGOV-KYC  ανεξαρτήτως επαγγέλματος;

Ναι, αρκεί να είναι δυνατή η ταυτοποίησή σας μέσω eGOV-KYC.

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό αν δεν είμαι υπόχρεος φορολογικής δήλωσης;

Ναι, αλλά θα χρειαστεί να συμπληρώσετε χειροκίνητα το εισόδημά σας και το φορολογικό έτος στο οποίο αντιστοιχεί.

Τι συμβαίνει εάν η διαδικασία εγγραφής μου διακοπεί;

Σε περίπτωση διακοπής της διαδικασίας σε οποιοδήποτε σημείο μπορείτε να επανεκκινήσετε τη διαδικασία εντός 12 ωρών. Η πρόοδος σας αποθηκεύεται και ξεκινάτε από το σημείο στο οποίο υπήρξε η διακοπή. Μετά το πέρας των 12 ωρών, μπορείτε να εκκινήσετε από την αρχή τη διαδικασία.

Γιατί δεν μπορώ να συνεχίσω μετά την ταυτοποίηση του e-Gov;

Πιθανοί λόγοι που δεν σας επιτρέπουν να συνεχίσετε είναι οι εξής: 

  • είστε ανήλικος
  • έχετε διεύθυνση κατοικίας εκτός Ελλάδας
  • εμφανίζονται ενδείξεις ότι δεν φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς
  • τα στοιχεία σας στον e-Gov δεν είναι έγκυρα ή είναι ελλιπή

Εισάγω τον κωδικό μιας χρήσης (OTP) κι αυτός δεν γίνεται αποδεκτός. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Έχει ξεπεραστεί ο μέγιστος «χρόνος ζωής» του κωδικού μιας χρήσης που είναι τα 2 λεπτά. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πατήσετε επανάληψη αποστολής ώστε να συνεχίσετε.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πού θα πρέπει να απευθυνθώ;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα, απορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο +30 21 0 328 8000.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης με τον εκπρόσωπο της τράπεζας, η κλήση διακοπεί από τυχαίο παράγοντα;

Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ξεκινήσετε τη διαδικασία από την αρχή.

Ποια είναι τα ωράρια που μπορώ να πραγματοποιήσω  βιντεοκλήση με εκπρόσωπο;

Εκπρόσωπός μας θα είναι διαθέσιμος να σας εξυπηρετήσει:

  • Δευτέρα – Παρασκευή: 8.00 π.μ. – 8.30 μ.μ.
  • Σάββατο: 10.00 π.μ. – 3.30 μ.μ.

Υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών Α.μεΑ.;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα ακοής. Η βιντεοκλήση θα πραγματοποιηθεί με εκπρόσωπο μας ο οποίος είναι εκπαιδευμένος στη νοηματική γλώσσα.

Γιατί είναι υποχρεωτικό το βήμα της βιντεοκλήσης;

Η βιντεοκλήση είναι απαραίτητη, σύμφωνα με τις αντίστοιχες ρυθμιστικές οδηγίες για την εξ αποστάσεως ηλεκτρονική ταυτοποίηση, ώστε να ανοίξετε λογαριασμό από το κινητό σας.

Μπορώ να βοηθήσω κάποιο οικείο πρόσωπο στη βιντεοκλήση;

Σε περίπτωση που στη βιντεοκλήση εμφανίζονται δύο άνθρωποι (π.χ. εγγονός / παππούς – παιδί / γονέας) εφόσον για τον ταυτοποιούμενο δεν είναι ξεκάθαρο ότι έχει δικαιοπρακτική ικανότητα (π.χ. σώας τας φρένας, δυσκολία στην επικοινωνία, μειωμένη αντίληψη) τότε η ταυτοποίηση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Αν το δεύτερο πρόσωπο δεν παρεμβαίνει στις απαντήσεις του ταυτοποιούμενου και παρευρίσκεται βοηθητικά στη διαδικασία, η ταυτοποίηση συνεχίζεται κανονικά.