Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
43%
Μείωση CO2e ανά επίσκεψη
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
Πως υπολογίζουμε την εξοικονόμηση ενέργειας
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Είστε πελάτης μας και δεν έχετε Piraeus e-banking; Κάντε εγγραφή

Θέλετε να γίνετε πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα.
Digital Onboarding

Επικαιροποίηση Στοιχείων και Εγγράφων Πελατών

Τι εξυπηρετεί και πως γίνεται η επικαιροποίηση στοιχείων πελατών.

Επικαιροποίηση Στοιχείων και Εγγράφων Πελατών

Η Τράπεζα Πειραιώς, όπως και όλα τα Πιστωτικά Ιδρύματα που λειτουργούν στην χώρα μας, υποχρεούται από το ρυθμιστικό πλαίσιο να λαμβάνει και να τηρεί για τους πελάτες της στοιχεία ταυτότητας, φορολογικών/οικονομικών και λοιπών στοιχείων και παράλληλα να πιστοποιεί τα στοιχεία αυτά από αξιόπιστες πηγές ή και έγγραφα.

Επιπρόσθετα για να συνεχίσετε να συναλλάσσεστε απρόσκοπτα και να μπορεί να προστατεύσει τις συναλλαγές σας, η τράπεζα οφείλει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να επαληθεύει και να επικαιροποιεί τα στοιχεία αυτά.

Τέλος, επισημαίνεται ότι διατηρεί το δικαιώμα να ζητήσει επιπλέον στοιχεία και δικαιολογητικά εφόσον απαιτηθεί στα πλαίσια της επιχειρηματικής σχέσης.

Τρόποι επικαιροποίησης Φυσικών προσώπων

Για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους:

Α) Μέσω Piraeus e-banking ή Piraeus app, με διαβίβαση στοιχείων από την ηλεκτρονική εφαρμογή eGov-KYC της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr
Αφού συνδεθείτε με τους προσωπικούς σας κωδικούς στο Piraeus e-banking ή στο Piraeus app, μέσω διασύνδεσης μεταβαίνετε στον ιστότοπο Kyc.gov.gr και σε συνέχεια ταυτοποίησης με τους προσωπικούς σας κωδικούς TAXISnet, έχετε τη δυνατότητα να δείτε τα διαθέσιμα στοιχεία σας και, εφόσον συναινέσετε, αυτά να διαβιβαστούν προς την τράπεζα, χωρίς να χρειάζεται να επισυνάψετε έγγραφα πιστοποίησης των στοιχείων αυτών. Σημειώνεται ότι μέσω αυτής της διαδικασίας μπορείτε να μεταβάλλετε το ταυτοτικό σας έγγραφο (μόνο εφόσον αυτό είναι Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας). Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και με την ολοκλήρωσή της ενημερώνεστε στο Piraeus e-banking σας για την έκβαση της επικαιροποίησης των στοιχείων σας.

Β) Μέσω Piraeus e-banking, με επισύναψη των εγγράφων ταυτοποίησης
Σε περίπτωση που δεν έχετε κωδικούς Τaxisnet ή δεν τους θυμάστε, για να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας, μπορείτε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά μέσα από το Piraeus e-banking, τα έγγραφα που απαιτούνται. 
Αφού συνδεθείτε με τους προσωπικούς σας κωδικούς στο Piraeus e-banking μπορείτε να δείτε ποια από τα στοιχεία σας χρειάζεται να επικαιροποιηθούν και αφού μεταφορτώσετε τα απαιτούμενα έγγραφα, εφόσον αυτά είναι πλήρη και ορθά, ολοκληρώνετε online τη διαδικασία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ήδη προσκομίσει εν ισχύ ταυτοτικό έγγραφο στην τράπεζα, καθώς μέσω αυτής της διαδικασίας μπορείτε μόνο να επιβεβαιώσετε το ήδη δηλωμένο ταυτοτικό σας έγγραφο και όχι να το μεταβάλλετε. Με την ολοκλήρωση της επεξεργασίας των εγγράφων σας, ενημερώνεστε στο Piraeus e-banking, για την έκβαση της επικαιροποίησης.

Για τον πλήρη κατάλογο των εντύπων που μπορείτε να υποβάλλετε μέσω αυτής της διαδικασίας παρακαλώ ενημερωθείτε εδώ.

Γ) Επίσκεψη σε κατάστημα
Εφόσον δεν σας εξυπηρετεί κάποιος από τους παραπάνω τρόπους, ή δεν έχετε κωδικούς TaxisNet ή Piraeus e-banking, ή στην περίπτωση που δεν διαθέτετε κάποια από τα έγγραφα που αποτυπώνονται ανωτέρω, εναλλακτικά μπορείτε να κλείσετε ραντεβού σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου μας, προκειμένου να προσκομίσετε τα απαιτούμενα έγγραφα ώστε να προχωρήσετε στην επικαιροποίηση των στοιχείων σας.

Έγγραφα για την επικαιροποίηση στοιχείων Φυσικών προσώπων

Ανάλογα με το εάν είστε Έλληνας Πολίτης ή Πολίτης ευρωπαϊκής χώρας, ή Πολίτης τρίτης χώρας, ακολουθούν ενδεικτικά έγγραφα για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας, ανά κατηγορία:

Στοιχεία ταυτότητας

Για Έλληνες πολίτες:

  • Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή
  • Διαβατήριο σε ισχύ ή
  • Ταυτότητα υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας και στις Ένοπλες Δυνάμεις

Για πολίτες Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ):

  • Διαβατήριο σε ισχύ ή
  • Ταυτότητα πολίτη χώρας κράτους μέλους ΕΕ (δίγλωσση και με λατινικούς χαρακτήρες)

Για πολίτες τρίτης χώρας:

  • Διαβατήριο σε ισχύ ή
  • Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς (έκδοση ΕΛ.ΑΣ.) ή
  • Ειδικό Δελτίο Αιτούντος Άσυλο ή Δελτίο Δικαιούχων Διεθνούς/Επικουρικής Προστασίας, ή  Άδεια διαμονής Ενιαίου Τύπου (εφόσον δεν έχετε στην κατοχή σας διαβατήριο ή άλλο ταξιδιωτικό έγγραφο)
Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ)/ Εισόδημα
  • Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου ή
  • Πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας (για την πιστοποίηση του ΑΦΜ) ή
  • Βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ 
  • Βεβαίωση Τρέχουσας Εικόνας (Δραστηριοτήτων) Ατομικής Επιχείρησης ή Φυσικού Προσώπου, Στοιχεία Μητρώου Ατομικής Επιχείρησης ή Φυσικού Προσώπου (εκτυπώσεις μητρώου ψηφιακής πύλης MyAADE)

Διεύθυνση κατοικίας

  • Πρόσφατος λογαριασμός ενέργειας ή τηλεπικοινωνιών ή ύδρευσης ή
  • Πρόσφατη εκτύπωση αντιγράφου υποβληθείσας (σε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία-ΔΟΥ) δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας ή
  • Βεβαίωση κατοικίας από Δημόσια Αρχή της χώρας κατοικίας του πελάτη (για κατοίκους εξωτερικού) ή
  • Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου 
  • Βεβαίωση Τρέχουσας Εικόνας Φυσικού Προσώπου, Στοιχεία Μητρώου Φυσικού Προσώπου (εκτυπώσεις μητρώου ψηφιακής πύλης MyAADE) 

Τηλέφωνο επικοινωνίας

  • Πρόσφατος λογαριασμός τηλεπικοινωνιακού παρόχου ή
  • Βεβαίωση παρόχου ή αντιπροσώπου κινητής τηλεφωνίας

Ασκούμενο επάγγελμα και επαγγελματική διεύθυνση

  • Βεβαίωση εργοδότη ή
  • Αντίγραφο τελευταίας μισθοδοσίας ή
  • Επαγγελματική Ταυτότητα σε ισχύ (εκδιδόμενη από επαγγελματικό σύλλογο με τη μορφή ΝΠΔΔ) ή
  • Δήλωση έναρξης επιτηδεύματος ή
  • Παραστατικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης ή
  • Πρόσφατη εκτύπωση αντιγράφου υποβληθείσας (σε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία ΔΟΥ) δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας – για μίσθωση επαγγελματικής στέγης
  • Βεβαίωση Τρέχουσας Εικόνας (Δραστηριοτήτων) Ατομικής Επιχείρησης, Στοιχεία Μητρώου Ατομικής Επιχείρησης (εκτυπώσεις μητρώου ψηφιακής πύλης MyAADE)

Επισημάνσεις:

  1. Ως Φυσικά πρόσωπα ορίζονται οι Ιδιώτες Πελάτες, οι Ελεύθεροι Επαγγελματίες και οι Ατομικές Επιχειρήσεις.
  2. Αριθμός Φορολογικού Μητρώου εκτός Ελλάδος γίνεται δεκτός μόνο εφόσον η χώρα φορολογικής κατοικίας ανήκει στις χώρες με τις οποίες υφίσταται διμερής σύμβαση ανταλλαγής πληροφοριών.
  3. Για όποιο έγγραφο υπάρχει ημερομηνία λήξης, αυτό ισχύει μέχρι να παρέλθει αυτή. Τα έγγραφα που φέρουν ημερομηνία έκδοσης, αυτή πρέπει να είναι πρόσφατη, ως εξής:
  4. Εάν είστε κάτοικος εξωτερικού και τα έγγραφα πιστοποίησής σας είναι σε γλώσσα άλλη πλην Ελληνικής ή  Αγγλικής, αυτά πρέπει να είναι μεταφρασμένα στην ελληνική γλώσσα και για να γίνουν δεκτά πρέπει να φέρουν Προξενική Επικύρωση (από Ελληνική Πρεσβεία ή Ελληνικό Προξενείο) ή επικύρωση Apostille από το Notary Public της εκάστοτε χώρας ή από επίσημη αρχή στην οποία το συμβαλλόμενο με την σύμβαση της Χάγης κράτος, έχει αναθέσει την αρμοδιότητα χορήγησης Apostille.

Η μετάφραση δύναται να πραγματοποιηθεί από:

  • επίσημο μεταφραστή που συμπεριλαμβάνεται στο Μητρώο Πιστοποιημένων Μεταφραστών του Υπουργείου Εξωτερικών (βρίσκεται αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα του εν λόγω Υπουργείου) ή
  • δικηγόρο με επάρκεια γλώσσας ή
  • πτυχιούχο μεταφραστή του Ιονίου Πανεπιστημίου ή
  • τις Προξενικές Αρχές της Ελλάδας στο εξωτερικό ή 
  • τα πρόσωπα / φορείς που σύμφωνα με την νομοθεσία του εκάστοτε κράτους μέλους της ΕΕ είναι εξουσιοδοτημένα να πραγματοποιούν μεταφράσεις.

  Τα ξενόγλωσσα έγγραφα εκδόσεως από χώρα εκτός Ελλάδας (συμπεριλαμβανομένων και αυτών στα Αγγλικά) προσκομίζονται μόνο σε καταστήματα του δικτύου.

Επικαιροποίηση στοιχείων και εγγράφων Νομικών προσώπων

Η πιστοποίηση της ταυτότητας των Νομικών Προσώπων οποιασδήποτε μορφής (εταιρείες, σωματεία, οργανισμοί, ιδρύματα, κ.λπ.), ημεδαπών και αλλοδαπών, γίνεται με την προσκόμιση των κατάλληλων νομιμοποιητικών και φορολογικών εγγράφων, ώστε να διαπιστώνεται:

  • η επωνυμία
  • η έδρα
  • ο σκοπός
  • ο τρόπος εκπροσώπησης του Νομικού Προσώπου
  • η μετοχική του σύνθεση
  • το ΑΦΜ και το εισόδημα, καθώς επίσης και η διεύθυνση έδρας

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση / ανανέωση νομιμοποίησης μπορείτε να τα βρείτε εδώ.

Παράλληλα, απαιτείται πλήρης πιστοποίηση και επαλήθευση της ταυτότητας των συνδεδεμένων με το Νομικό Πρόσωπο Φυσικών Προσώπων, δηλαδή:

  • των νόμιμων εκπροσώπων και
  • των μετόχων ή των πραγματικών δικαιούχων (beneficial owners), όπως προκύπτουν είτε από τα νομιμοποιητικά έγγραφα, είτε από τη σχετική δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, στις περιπτώσεις που είναι υποχρεωτική η προσκόμισή της, σύμφωνα με τις ισχύουσες διαδικασίες

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την πιστοποίηση και την επαλήθευση της ταυτότητας των συνδεδεμένων Φυσικών Προσώπων μπορείτε να τα βρείτε εδώ.

Έντυπο "Συστηθήκατε;" της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών

PDF

Συστηθήκατε; Αν όχι, κάντε το τώρα!

Περισσότερα άρθρα

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;