Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
43%
Μείωση CO2e ανά επίσκεψη
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
Πως υπολογίζουμε την εξοικονόμηση ενέργειας
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Είστε πελάτης μας και δεν έχετε Piraeus e-banking; Κάντε εγγραφή

Θέλετε να γίνετε πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα.
Digital Onboarding

Υπηρεσία Ελλήνων Εξωτερικού

Δείτε αναλυτικά όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για τις υπηρεσίες που προσφέρονται στους Έλληνες Εξωτερικού.

Νέος πελάτης

Στην Πειραιώς αποτελεί προτεραιότητά μας η ουσιαστική στήριξη και εξυπηρέτηση των πελατών μας, ανεξαρτήτως του τόπου διαμονής τους. Ειδικά για εσάς που ζείτε εκτός Ελλάδας και επιθυμείτε να διατηρήσετε τους δεσμούς και τις οικονομικές δραστηριότητες σας με τη χώρα μας, σχεδιάσαμε προϊόντα και διαδικασίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά και τις συναλλαγές σας.

Επιπλέον, μέσα από έναν εύκολο οδηγό μπορείτε να βρείτε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και βήματα για να ξεκινήσετε τη σχέση σας με την Ελλάδα.

Ακόμα κι αν είστε στο εξωτερικό μπορείτε εύκολα να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας μαζί μας. Γι' αυτό, συγκεντρώσαμε σε ένα σημείο όλα τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσετε:

1. Συγκέντρωση εγγράφων

Για να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας με την Πειραιώς, θα χρειαστεί αρχικά να συγκεντρώσετε τα έγγραφα που τεκμηριώνουν τα προσωπικά σας στοιχεία (ταυτότητα, διεύθυνση διαμονής, τηλέφωνο επικοινωνίας, οικονομικά / φορολογικά και επαγγελματικά στοιχεία). Σημειώνεται ότι, μελλοντικά, ενδέχεται να σας ζητηθούν επιπλέον έγγραφα για να αποδείξετε την πηγή προέλευσης των κεφαλαίων που θα στείλετε στην Πειραιώς.  

2. Επικύρωση εγγράφων

Αν προσκομίσετε αντίγραφο του πρωτότυπου εγγράφου, αυτό θα χρειαστεί να είναι επικυρωμένο.

Η επικύρωση (Προξενική επικύρωση ή επικύρωση Apostille) μπορεί να γίνει:

3. Μετάφραση εγγράφων

Αν τα έγγραφα σας είναι ήδη στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα.

Μετάφραση εγγράφων χρειάζεται μόνο αν τα έγγραφά σας δεν είναι στα ελληνικά ή στα αγγλικά.

Η μετάφραση πρέπει να γίνει στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα και είναι αποδεκτή όταν πραγματοποιείται από:

  • επίσημο μεταφραστή που συμπεριλαμβάνεται στο Μητρώο Πιστοποιημένων Μεταφραστών του Υπουργείου Εξωτερικών (βρίσκεται αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα του εν λόγω Υπουργείου) ή
  • δικηγόρο με επάρκεια γλώσσας ή
  • πτυχιούχο μεταφραστή του Ιονίου Πανεπιστημίου ή
  • τις Προξενικές Αρχές της Ελλάδας στο εξωτερικό ή
  • τα πρόσωπα/φορείς που σύμφωνα με τη νομοθεσία του εκάστοτε κράτους μέλους Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι εξουσιοδοτημένα να πραγματοποιούν μεταφράσεις

Αν δεν είστε βέβαιος για το πού μπορείτε να απευθυνθείτε, μπορείτε να καλέσετε την Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο για να σας δώσουν σχετικές πληροφορίες.

4. Προσκόμιση εγγράφων

Το τελευταίο βήμα που χρειάζεται προκειμένου να ξεκινήσετε την τραπεζική σας σχέση, είναι να προσκομίσετε τα έγγραφα που συγκεντρώσατε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Πειραιώς και να υπογράψετε τα προβλεπόμενα έντυπα.
Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους:

A. Με τη φυσική σας παρουσία

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την Ελλάδα, επιλέξτε οποιοδήποτε κατάστημα της Πειραιώς και ολοκληρώστε αυθημερόν τις απαραίτητες διαδικασίες. Δείτε εδώ το δίκτυο καταστημάτων της Πειραιώς.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σας προτείνουμε να κλείσετε ένα ραντεβού για την ημέρα που επιθυμείτε. Καλέστε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 για να μεταφέρουν το αίτημα σας στο κατάστημα που θα επιλέξετε.

B. Μέσω κάποιου εκπροσώπου σας

Αν δεν είναι εφικτό να επισκεφθείτε την Ελλάδα, τότε μπορείτε μέσω πληρεξουσίου, να ορίσετε έναν εκπρόσωπο που θα προσκομίσει τα απαιτούμενα έγγραφα και θα υπογράψει όλα τα έντυπα που χρειάζεται για λογαριασμό σας.

Τα βήματα που θα χρειαστεί να ακολουθήσετε είναι:

  1. Να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον συγγενή, φίλο σας ή κάποιον δικηγόρο, ο οποίος θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο.
  2. Να επισκεφθείτε, είτε ένα ελληνικό προξενικό γραφείο, είτε ένα notary public στη χώρα διαμονής σας, για τη σύνταξη του πληρεξουσίου και την επικύρωση αντίγραφου του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς σας.
  3. Θα δώσετε στον συντάκτη του πληρεξουσίου το προκαθορισμένο κείμενο, το οποίο θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο πληρεξούσιο.

    Επιλέξτε το κείμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας:

    A. Πληρεξούσιο για το άνοιγμα ατομικού καταθετικού λογαριασμού
    B. Πληρεξούσιο για το άνοιγμα κοινού καταθετικού λογαριασμού

    Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το προκαθορισμένο κείμενο καθώς τα εν λόγω υποδείγματα πληρεξουσίων προβλέπουν την απόκτηση των προϊόντων που χρειάζονται, προκειμένου να μπορείτε να συναλλάσσεστε από όποια χώρα και αν βρίσκεστε, δηλαδή καταθετικό λογαριασμό, χρεωστική κάρτα και κωδικούς για την πρόσβασή σας στο Piraeus e-banking.

  4. Αν τη σύνταξη του πληρεξουσίου την αναλάβει notary public, θα πρέπει αυτό να φέρει την προβλεπόμενη από τη Χάγη Επισημείωση (Apostille), την οποία βάζει ο ίδιος ο συμβολαιογράφος. 

  5. Να αποστείλετε στον εκπρόσωπό (πληρεξούσιο) σας στην Ελλάδα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα (επικυρωμένα και μεταφρασμένα ως ανωτέρω), μαζί με το επικυρωμένο πληρεξούσιο, καθώς και μια συστατική επιστολή από το τραπεζικό ίδρυμα με το οποίο συνεργάζεστε στη χώρα διαμονής σας ή στην Ελλάδα. Ειδικά οι πελάτες που σχετίζονται ή έχουν ενδείξεις Η.Π.Α. (US Indicia), θα πρέπει να αποστείλουν στον εκπρόσωπο (πληρεξούσιο) τους, υπογεγραμμένα όλα τα σχετικά φορολογικά έγγραφα (π.χ. W8, W9 κλπ), καθώς αυτά δεν μπορούν να υπογραφούν από πληρεξούσιο.
  6. O εκπρόσωπός σας θα προσκομίσει τα έγγραφα σε ένα κατάστημα της Πειραιώς. Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος των εγγράφων και του πληρεξουσίου, ο εκπρόσωπος θα υπογράψει τα προβλεπόμενα έντυπα. Την ώρα της συνάντησης, θα χρειαστεί να φροντίσετε να είστε διαθέσιμος/η τηλεφωνικά, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιβεβαίωση σας και την ολοκλήρωση των απαιτούμενων διαδικασιών.

Υφιστάμενος πελάτης

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις σε συχνά θέματα και ερωτήσεις πελατών μας που ζουν στο εξωτερικό.

Πρόσβαση στο Piraeus e-banking

Με την πρόσβασή σας στα κανάλια μας, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε πληθώρα ενεργειών όπως μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμούς άλλων τραπεζών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εξοφλήσεις οφειλών προς το Δημόσιο, πληρωμές λογαριασμών και online αγορές νέων τραπεζικών προϊόντων ή υπηρεσιών.

- Θέλω να αποκτήσω κωδικούς πρόσβασης στο Piraeus e-banking:

Μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς πρόσβασης στο Piraeus e-banking αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Πειραιώς. Δείτε εδώ πώς.

- Είχα βγάλει κωδικούς για το Piraeus e-banking στο παρελθόν, αλλά δεν τους θυμάμαι:

Μπορείτε να επανεκδώσετε online τους κωδικούς για την πρόσβασή στο Piraeus e-banking, αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Πειραιώς. Δείτε εδώ πώς.

- Έχω κλειδωθεί στο Piraeus e-banking και το extraPIN αποστέλλεται στο παλιό μου κινητό:

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 ή στο livingabroad@piraeusbank.gr

Καταθετικός λογαριασμός/ χρεωστική κάρτα

Αποκτώντας καταθετικό λογαριασμό στην Πειραιώς θα μπορείτε να λαμβάνετε χρήματα από άλλους τραπεζικούς χρήστες, όπως π.χ. για καταβολή ενοικίου, να πληρώνετε φόρους και λοιπές υποχρεώσεις αλλά και να εξοφλείτε λογαριασμούς μέσω πάγιας εντολής ή Piraeus e-banking.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους καταθετικούς λογαριασμούς, δείτε εδώ.

Επιπλέον, με τη χρήση χρεωστικών καρτών θα έχετε άμεση πρόσβαση στα χρήματά σας, όπου και αν βρίσκεστε, ώστε να πραγματοποιείτε αναλήψεις από ΑΤΜ και καθημερινές αγορές.

Τέλος, σε περίπτωση που έχετε κλειδωθεί στο Piraeus e-banking ή έχετε ξεχάσει τους κωδικούς σας, η κατοχή ενεργής χρεωστικής κάρτας σας δίνει τη δυνατότητα να ξεκλειδωθείτε ή να ανακτήσετε τους κωδικούς online, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθείτε κάποιο κατάστημα.

- Θέλω να ανοίξω νέο καταθετικό λογαριασμό:

Αν έχετε πρόσβαση στο Piraeus e-banking, μπορείτε να ανοίξετε online έναν καταθετικό λογαριασμό για τις καθημερινές σας συναλλαγές ή για την αποταμίευσή σας.

- Θέλω να αποκτήσω χρεωστική κάρτα

Εφόσον είστε πελάτης της Πειραιώς και είστε εγγεγραμμένος χρήστης στο Piraeus e-banking, μπορείτε να αποκτήσετε χρεωστική κάρτα χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτείτε κάποιο κατάστημά μας, μέσω του Piraeus e-banking ή Piraeus app.

- Έχω χρεωστική κάρτα, όμως δε θυμάμαι το PIN:

Η επανέκδοση του PIN μπορεί να γίνει σε κάποιο από τα καταστήματα της Πειραιώς ή online στο Piraeus e-banking ακολουθώντας τα βήματα που θα βρείτε παρακάτω. 

Επικαιροποίηση στοιχείων & εγγράφων

- Πρέπει να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου, όμως δε γνωρίζω τι έγγραφα απαιτούνται:

Τα έγγραφα που απαιτούνται για την επικαιροποίησή σας, είναι τα ίδια με αυτά που απαιτούνται και για την έναρξη της σχέσης σας με την Πειραιώς. Χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο οδηγό εγγράφων για να δείτε ποια είναι τα απαραίτητα έγγραφα για εσάς.

- Τα έγγραφά μου δεν είναι στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα. Θα χρειαστεί να μεταφραστούν;

Ναι, τα έγγραφά σας θα πρέπει να μεταφραστούν είτε στα ελληνικά, είτε στα αγγλικά.

Η μετάφραση είναι αποδεκτή, όταν πραγματοποιείται από:

  • επίσημο μεταφραστή που συμπεριλαμβάνεται στο Μητρώο Πιστοποιημένων Μεταφραστών του Υπουργείου Εξωτερικών (βρίσκεται αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα του εν λόγω Υπουργείου) ή
  • δικηγόρο με επάρκεια γλώσσας ή 
  • πτυχιούχο μεταφραστή του Ιονίου Πανεπιστημίου ή
  • τις Προξενικές Αρχές της Ελλάδας στο εξωτερικό ή
  • τα πρόσωπα/φορείς που σύμφωνα με τη νομοθεσία του εκάστοτε κράτους μέλους Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι εξουσιοδοτημένα να πραγματοποιούν μεταφράσεις

Αν δεν είστε βέβαιος για το πού μπορείτε να απευθυνθείτε, μπορείτε να καλέσετε την Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο για να σας δώσουν σχετικές πληροφορίες.

- Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται επικύρωση τα έγγραφά μου και ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω;

Επικύρωση χρειάζονται τα έγγραφα που είναι αντίγραφα των πρωτοτύπων. Τα ταυτοτικά έγγραφα (διαβατήριο ή ταυτότητα) δεν δύναται να επικυρωθούν.

Η επικύρωση (Προξενική επικύρωση ή επικύρωση Apostille) μπορεί να γίνει:

- Πώς μπορώ να επικαιροποιήσω τα στοιχεία και έγγραφά μου;

  • Μέσω Piraeus e-banking με επισύναψη εγγράφων, επιλέγοντας «Αίτηση Επικαιροποίησης Στοιχείων». Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε ήδη προσκομίσει εν ισχύ ταυτοτικό έγγραφο στην τράπεζα, καθώς μέσω αυτής της διαδικασίας μπορείτε μόνο να επιβεβαιώσετε το ήδη δηλωμένο ταυτοτικό σας έγγραφο και όχι να το μεταβάλλετε.
  • Μέσω Piraeus e-banking ή Piraeus app, χωρίς την ανάγκη επισύναψης εγγράφων, με διαβίβαση στοιχείων από την ηλεκτρονική εφαρμογή eGov-KYC της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς TAXISnet. Επισημαίνεται ότι μέσω αυτής της διαδικασίας μπορείτε να μεταβάλλετε το ταυτοτικό σας έγγραφο μόνο εφόσον αυτό είναι ελληνικό Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας. Επιπλέον, πρέπει να έχετε πιστοποιημένο αριθμό κινητού τηλεφώνου και καταχώρηση διεύθυνσης επικοινωνίας και αλληλογραφίας στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. Εάν δεν έχετε, επισκεφθείτε το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας και δηλώστε τα ανωτέρω στοιχεία.
  • Μέσω ταχυδρομείου, αποστέλλοντας τα έγγραφα στο κατάστημα συνεργασίας σας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα.
  • Με φυσική παρουσία σε οποιοδήποτε κατάστημα της Πειραιώς ή μέσω εκπροσώπου ως ανωτέρω, κατόπιν ραντεβού για την ημέρα που επιθυμείτε. Καλέστε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 για να μεταφέρουν το αίτημά σας στο κατάστημα που θα επιλέξετε. 

Σημειώνεται ότι η μεταβολή ταυτοτικού εγγράφου (π.χ. νέο διαβατήριο) μπορεί να γίνει αποκλειστικά σε κατάστημα της Πειραιώς.

Ορισμός εκπροσώπου μέσω πληρεξουσίου

Στην περίπτωση που δεν μπορείτε να πραγματοποιήσετε κάποια από τις παραπάνω διαδικασίες όπως π.χ. να κάνετε αίτηση για χρεωστική κάρτα, είναι απαραίτητη η επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα της Πειραιώς. Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, ορίστε κάποιον εκπρόσωπό σας και κάνετε τις σχετικές αιτήσεις μέσω των εκπροσώπων σας.

Τα βήματα που θα χρειαστεί να ακολουθήσετε είναι:

1. Να έρθετε σε επικοινωνία με κάποιον συγγενή, φίλο σας ή κάποιον δικηγόρο, ο οποίος θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο.
2. Να επισκεφθείτε, είτε ένα ελληνικό προξενικό γραφείο, είτε ένα notary public στη χώρα διαμονής σας, για τη σύνταξη του πληρεξουσίου και την επικύρωση αντίγραφου του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς σας.
Σημείωση: Για τον Καναδά, η σύνταξη πληρεξουσίου μπορεί να γίνει μόνο στην Ελληνική Πρεσβεία και σε ελληνικό προξενικό γραφείο.
3. Δώστε στον συντάκτη του πληρεξουσίου το προκαθορισμένο κείμενο, το οποίο θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο πληρεξούσιο.

Επιλέξτε το κείμενο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας:

A. Πληρεξούσιο για την επικαιροποίηση στοιχείων

B. Πληρεξούσιο για την επικαιροποίηση στοιχείων και την απόκτηση βασικής τραπεζικής σχέσης (καταθετικός λογαριασμός, έκδοση χρεωστικής κάρτας και πρόσβαση στο Piraeus e-banking)

4. Αν έχετε επιλέξει να κάνετε το πληρεξούσιο σε notary public, θα πρέπει αυτό να φέρει την προβλεπόμενη από τη Χάγη Επισημείωση (Apostille), την οποία βάζει ο ίδιος ο συμβολαιογράφος.

5. Να αποστείλετε στον εκπρόσωπό (πληρεξούσιο) σας στην Ελλάδα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα, μαζί με το επικυρωμένο πληρεξούσιο, καθώς και μια συστατική επιστολή από το τραπεζικό ίδρυμα με το οποίο συνεργάζεστε στη χώρα διαμονής σας ή στην Ελλάδα. Ειδικά οι πελάτες που σχετίζονται ή έχουν ενδείξεις Η.Π.Α. (US Indicia), θα πρέπει να αποστείλουν στον εκπρόσωπο (πληρεξούσιο) τους, υπογεγραμμένα όλα τα σχετικά φορολογικά έγγραφα (π.χ. W8, W9 κλπ), καθώς αυτά δεν μπορούν να υπογραφούν από πληρεξούσιο.

6. O εκπρόσωπός σας θα πρέπει να προσκομίσει τα έγγραφα σε ένα κατάστημα της Πειραιώς. Όταν ολοκληρωθεί ο έλεγχος των εγγράφων και του πληρεξουσίου, ο εκπρόσωπος θα υπογράψει τα προβλεπόμενα έντυπα. Την ώρα της συνάντησης, θα χρειαστεί να φροντίσετε να είστε διαθέσιμος/η τηλεφωνικά, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες διαδικασίες.

Επικοινωνία

Επικοινωνήστε με την εξειδικευμένη μας ομάδα επιλέγοντας τον τρόπο που σας εξυπηρετεί:

  • Μέσω e-mail, στο livingabroad@piraeusbank.gr
  • Τηλεφωνικά στην ειδική τηλεφωνική γραμμή +30 210 3288400

Σκοπός μας, να έχετε πάντα κάποιον δίπλα σας για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την τραπεζική σας σχέση ή να ολοκληρώσετε τις τραπεζικές σας εργασίες.

Κλείσιμο
Οδηγός εγγράφων
Είστε Έλληνας πολίτης;
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Πόσο πρόσφατα χρειάζεται να είναι τα έγγραφα που θα προσκομίσω;

Τα έγγραφα πρέπει να έχουν εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο, ενώ οι βεβαιώσεις που αφορούν σε φορολογικά στοιχεία θα πρέπει να αφορούν στο τρέχον φορολογικό έτος.

Οι λογαριασμοί είναι στο όνομα του/της συζύγου μου. Τι μπορώ να κάνω;

Θα χρειαστεί εσείς, ή ο εκπρόσωπός σας, να υπογράψετε μια αίτηση δήλωσης στοιχείων που θα σας χορηγήσουμε όταν επισκεφτείτε το κατάστημα της Πειραιώς, προσκομίζοντας ταυτόχρονα έναν λογαριασμό που είναι στο όνομα του/ της συζύγου.

Δεν έχω σταθερό τηλέφωνο και το κινητό μου τηλέφωνο είναι εταιρικό. Τι μπορώ να προσκομίσω;

Μπορείτε να ζητήσετε μια βεβαίωση από τον εργοδότη σας ότι ο συγκεκριμένος αριθμός χρησιμοποιείται από εσάς.

Θα χρειαστεί να έχω κάποια άλλα στοιχεία, όταν επισκεφτώ το κατάστημα;

Στο κατάστημα θα ζητηθεί να δηλώσετε (εσείς ή ο εκπρόσωπός σας) τις χώρες στις οποίες είστε φορολογικά υπόχρεος, καθώς και τους αντίστοιχους αριθμούς φορολογικού μητρώου.

Θα μου ζητήσετε άλλα έγγραφα εκτός αυτών του Οδηγού;

Τα έγγραφα του Οδηγού αρκούν για να αποκτήσετε μια βασική τραπεζική σχέση, δηλαδή καταθετικό λογαριασμό, χρεωστική κάρτα και πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής της Πειραιώς. Όμως, ανάλογα με τον σκοπό χρήσης του λογαριασμού σας /και ή το ύψος των συναλλαγών που θα πραγματοποιήσετε, ενδέχεται να σας ζητηθούν πρόσθετα έγγραφα που να αποδεικνύουν την πηγή προέλευσης των κεφαλαίων σας.

Χρειάζεται να έχω ελληνικό ΑΦΜ για να γίνω πελάτης;

Αν είστε πολίτης χώρας της Ευρωπαικής Ένωσης, δεν χρειάζεται να έχετε ελληνικό ΑΦΜ. Σε διαφορετική περίπτωση, θα χρειαστεί να αποκτήσετε ελληνικό ΑΦΜ.

Έχω παλιά ελληνική ταυτότητα. Μπορώ να την προσκομίσω;

Ναι, αρκεί να μην είναι κομμένη ή άκυρη. Συστήνεται όμως να προσκομίσετε ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες.

Περισσότερα άρθρα

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;