Ασφάλεια Υπηρεσιών winbank phone banking


Για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια της υπηρεσίας winbank phone banking, εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας και προστατεύουν τα δεδομένα σας.

Προσωπικοί Kωδικοί Eισόδου

 1.    Προσωπικοί Kωδικοί

Πρόσβαση στην υπηρεσία winbank phone banking έχετε μόνο πληκτρολογώντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:
    • Το κινητό ή σταθερό τηλέφωνο που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία
    • Τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password)

Αν καλείτε από το τηλέφωνο (κινητό ή σταθερό) που δηλώσατε χωρίς απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε μόνο τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).

Αν καλείτε από διαφορετικό τηλέφωνο ή με απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε τον αριθμό του τηλεφώνου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και μετά τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).

Ο αρχικός Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας σας είναι το 4ψήφιο PIN της χρεωστικής κάρτας σας της Τράπεζας Πειραιώς. Μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με 6ψήφιο κωδικό της επιλογής σας. Ο 6ψήφιος κωδικός θα ισχύει μόνο για την υπηρεσία winbank phone banking, όχι για τη χρεωστική κάρτα σας.



 2.     Κλείδωμα Kωδικών

Εάν κάνετε 3 φορές λάθος τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία winbank phone banking.

Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στην υπηρεσία winbank phone banking, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των υπηρεσιών winbank:
    • Aπό σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000
    • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000


 3.     Πιστοποίηση στοιχείων

Πριν εκτελέσουν οποιαδήποτε συναλλαγή σας, για τη δική σας ασφάλεια οι εκπρόσωποι της Τράπεζας Πειραιώς πιστοποιούν τα στοιχεία σας.

Ταυτοποίηση συναλλαγών

Για τη πραγματοποίηση συναλλαγών στη winbank απαιτείται ταυτοποίηση σε κάθε συναλλαγή.

Η ταυτοποίησή σας επιτυγχάνεται εύκολα, γρήγορα και δωρεάν με ειδοποίηση* (Push Notification) ή με Κωδικό extraPIN που λαμβάνετε μέσω Viber** ή με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.

*Τον κωδικό λαμβάνετε με ειδοποίηση (push notification), εφόσον είστε χρήστης του winbank mobile app και έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην εφαρμογή και στη συσκευή σας.

**Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε λογαριασμό στο Viber με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα για τη λήψη extraPIN. Το extraPIN θα αποστέλλεται στο Viber από τον λογαριασμό της winbank.
Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε λογαριασμό Viber ή για οποιοδήποτε λόγο η αποστολή δεν είναι δυνατή μέσω Viber, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN στο κινητό σας, μέσω Push Notification ή SMS, όπως ακριβώς τον λαμβάνετε και σήμερα. Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε τον κωδικό extraPIN μέσω Viber, μπορείτε να αποκλείσετε τη winbank από τη λίστα των αποδεκτών στην εφαρμογή Viber αλλά και να αναιρέσετε τη συγκεκριμένη επιλογή όποια στιγμή θέλετε.


Καταγραφή και μαγνητοφώνηση των κλήσεων

Για τη δική σας ασφάλεια, όλες οι κλήσεις καταγράφονται και μαγνητοφωνούνται από το σύστημα. Μπορείτε να ζητήσετε την ανάκληση και απομαγνητοφώνηση των κλήσεών σας, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην Τράπεζα Πειραιώς.

Απόρρητο Συναλλαγών

Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζετε στην Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπιστευτικές. Για να εξασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αναγκαίο στο πλαίσιο των υπηρεσιών που σας παρέχουμε, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως:

  • Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και αυτό μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
  • Η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας ή τα στοιχεία των συναλλαγών σας, παρά μόνο εφόσον έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
  • Όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών σας.
  • Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
  • Για τη δική σας ασφάλεια, πρέπει κι εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα. Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Η Τράπεζα Πειραιώς σέβεται και διαφυλάσσει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για το σκοπό αυτό, διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή (central server).

Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 "Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, επικοινωνήστε μαζί μας:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος ή από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000

Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στην υπηρεσία winbank phone banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του winbank phone banking δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω email, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στη winbank ακολουθώντας κάποιο link.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας στην υπηρεσία winbank phone banking, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, του δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Εάν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοί για τις συνέπειες.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), αλλάξτε τον αμέσως. Επικοινωνήστε με την υπηρεσία winbank web banking και ζητήστε να αλλάξετε το στοιχείο αυτό.


Καλέστε:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000
  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000