-
Πώς θα ασφαλιστώ στα νέα προγράμματα;
Με τα νέα προγράμματα ασφάλισης ERGO My Auto powered by Drive&Win έχετε την ευελιξία να επιλέξετε το ασφαλιστικό πρόγραμμα που χρειάζεστε και να το εμπλουτίσετε με επιπλέον καλύψεις ανάλογα με τις ανάγκες σας.
Μόλις πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας από το περιβάλλον της Winbank, θα λάβετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας με email, μαζί με όλα τα απαραίτητα έντυπα για την ασφάλισή σας.
Αν χρειαστεί να ελέγξουμε το όχημά σας, η διαδικασία είναι και αυτή ψηφιακή και γίνεται απλά και γρήγορα από το κινητό σας τηλέφωνο. Στην περίπτωση αυτή, θα λάβετε ειδικό link με SMS, μέσω του οποίου θα φωτογραφήσετε το όχημά σας ακολουθώντας τις οδηγίες της εφαρμογής. Για τη διαδικασία αυτή θα χρειαστούν μόλις 3 λεπτά!
-
Χρειάζονται δικαιολογητικά για την ασφάλιση μου;

Για την
ασφάλιση του αυτοκινήτου σας στη winbank δεν απαιτούνται δικαιολογητικά. Ακόμη και εάν για την ενεργοποίηση όλων των καλύψεων του ασφαλιστικού προγράμματος που θα επιλέξετε χρειαστεί να ελεγχθεί το όχημά σας, η διαδικασία είναι και αυτή ψηφιακή και γίνεται απλά και γρήγορα από το κινητό σας τηλέφωνο!
Πώς; Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς, θα λάβετε έναν ειδικό σύνδεσμο με SMS μέσω του οποίου θα οδηγηθείτε βήμα - βήμα να φωτογραφήσετε συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου σας:
- Εάν στο επιλεγμένο πρόγραμμα περιλαμβάνεται η κάλυψη της Θραύσης Κρυστάλλων, απαιτούνται φωτογραφίες από το μπροστινό και πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
- Εάν στο επιλεγμένο πρόγραμμα περιλαμβάνονται οι καλύψεις Κλοπής και Πυρκαγιάς, απαιτούνται επιπρόσθετα φωτογραφίες από τα πλαϊνά μέρη του αυτοκινήτου, του χιλιομετρητή καθώς και της Άδειας Κυκλοφορίας όπου θα πρέπει να διακρίνεται καθαρά ο αριθμός πλαισίου του αυτοκινήτου.
- Εάν στο επιλεγμένο πρόγραμμα περιλαμβάνεται και η κάλυψη ζημιών από Χαλάζι απαιτείται πρόσθετα φωτογραφία της οροφής του αυτοκινήτου.
-
Πώς γίνεται η πληρωμή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου μου;
Μέσω χρέωσης του λογαριασμού σας.
Μέσω χρέωσης της πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς, με δυνατότητα εξόφλησης έως και με 12 άτοκες δόσεις, ανάλογα με τη διάρκεια ασφάλισης του οχήματός σας.
Η πληρωμή της ανανέωσης θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο, μέσω πάγιας εντολής πληρωμής.
-
Μπορώ να πληρώσω με άτοκες δόσεις;
Με χρήση πιστωτικής κάρτας Τράπεζας Πειραιώς μπορείτε να εξοφλήσετε το ασφαλιστήριό σας έως και με 12 άτοκες δόσεις.
-
Μπορώ να διαλέξω τη διάρκεια που θα έχει το ασφαλιστήριό μου;
Μέσω της winbank ένα ασφαλιστήριο μπορεί να εκδοθεί και να ανανεώνεται με ετήσια, εξάμηνη ή και τρίμηνη διάρκεια.
-
Πώς συγκεντρώνω ERGO stars στην εφαρμογή ERGO Drive&Win;
Η ποιότητα της οδηγικής συμπεριφοράς εκφράζεται σε ERGO Stars (1 έως 5 αστέρια) και βαθμολογείται, ανά διαδρομή και συνολικά, με βάση κλίμακα από το 0 έως και το 100, σύμφωνα με τις επιδόσεις του οδηγού ως προς συγκεκριμένες ενέργειές του, όπως η υπέρβαση των ορίων ταχύτητας, το απότομο φρενάρισμα, η απότομη επιτάχυνση, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση και η οδήγηση στις ώρες 00:00 έως και 05:00, που αποτελούν τη ζώνη υψηλής επικινδυνότητας. Αυτή η συνολική βαθμολογία μετατρέπεται σε ERGO Stars.
Για περισσότερες πληροφορίες:
https://www.ergohellas.gr/pages/customer-support/drive-and-win
-
Βαθμολογία ERGO Drive&Win
Τι υπολογίζουμε ως υπέρβαση ταχύτητας;
Υπέρβαση ταχύτητας θεωρείται η οδήγηση πάνω από τα όρια ταχύτητας, βάσει των ορίων του κάθε δρόμου. Όσο ακριβείς και αν είναι οι τιμές του GPS, υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι τιμές στις ταχύτητες αποκλίνουν. Γι’ αυτό το λόγο, έχει προστεθεί ένα μικρό περιθώριο στα πραγματικά όρια ταχύτητας, προς όφελός σας. Το σκορ σας υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη τη χρονική διάρκεια που οδηγούσατε πάνω από το όριο ταχύτητας και πόσο πάνω από αυτό.
-
Τι υπολογίζουμε ως χρήση κινητού;
Η χρήση κινητού υπολογίζεται βάσει της κίνησης της συσκευής κατά την οδήγηση (ομιλία, μηνύματα, κλπ.) όπως αυτή καταγράφεται από τους αισθητήρες του κινητού. Για τη χρήση κινητού, οι αλγόριθμοι της OSeven δεν καταγράφουν ούτε αξιολογούν δεδομένα σχετικά με το περιεχόμενο ή τη λειτουργία άλλων εφαρμογών. Το σκορ σας για τη χρήση κινητού δεν επηρεάζεται όσο η συσκευή παραμένει σταθερή (όταν για παράδειγμα χρησιμοποιείτε Bluetooth ή ακουστικά) ή αν η χρήση γίνεται όταν το όχημα είναι σταματημένο.
-
Μπορώ να χρησιμοποιώ το κινητό μου ενώ οδηγώ;
Η λειτουργία της εφαρμογής δεν επηρεάζει τις υπόλοιπες λειτουργίες του κινητού σας. Ωστόσο, η χρήση κινητού κατά την οδήγηση αυξάνει σημαντικά το οδηγικό σας ρίσκο και μειώνει το σκορ σας. Για λόγους οδικής ασφάλειας και βέλτιστης λειτουργίας της εφαρμογής, συστήνεται να μην χρησιμοποιείτε το κινητό σας ενώ οδηγείτε.
-
Τι είναι η επιθετικότητα φρεναρίσματος και επιτάχυνσης;
Το φρενάρισμα και η επιτάχυνση βαθμολογούνται βάσει 2 παραμέτρων:
- του αριθμού των απότομων φρεναρισμάτων ή επιταχύνσεων που μπορεί να κάνετε και
- της συνολικής συμπεριφοράς σας σε σχέση με το φρενάρισμα και την επιτάχυνση κατά την οδήγηση.
Αυτή η συνολική συμπεριφορά ονομάζεται “Επιθετικότητα” και μπορεί να είναι χαμηλή, μεσαία ή υψηλή. Η επιθετικότητα είναι σημαντική γιατί δείχνει πόσο ομαλή είναι συνολικά η οδήγησή σας. Η μεσαία ή/και η υψηλή επιθετικότητα αυξάνουν το οδηγικό σας ρίσκο και γι’ αυτό μειώνουν το σκορ σας.
-
Πότε θα εμφανίζεται η βαθμολογία της διαδρομής μου;

Το σκορ των διαδρομών σας θα είναι διαθέσιμο μερικά λεπτά αφού τα δεδομένα αποσταλούν και μόνο για τις διαδρομές που ήσασταν οδηγός. Ο χρόνος αποστολής εξαρτάται από τη διάρκεια των διαδρομών και την ποιότητα της σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Προεπιλεγμένα η αποστολή των δεδομένων οδήγησης γίνεται στο τέλος της κάθε διαδρομής και μόνο όταν η συσκευή βρίσκεται εντός ζώνης Wi-Fi. Παρ’ όλα αυτά εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την αποστολή των δεδομένων και μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας (Ρυθμίσεις > Αποστολή διαδρομής μέσω 3G/4G) λαμβάνοντας υπόψη ότι η ρύθμιση αυτή θα κάνει χρήση του πακέτου δεδομένων σας (~1ΜΒ ανά ώρα οδήγησης).
Στην περίπτωση που αντιμετωπίζετε σημαντικές καθυστερήσεις στη λήψη αποτελεσμάτων ενώ έχουν σταλεί οι διαδρομές σας:
- Eλέγξτε ότι είστε συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο (Wi-Fi ή 3G/4G)
- Aνανεώστε τη λίστα των διαδρομών σύροντας προς τα κάτω
Στην περίπτωση που συνεχίζετε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα Φροντίδας Πελάτη της ERGO
Σας ευχαριστούμε
η καταχώρηση του ερωτήματός σας ολοκληρώθηκε επιτυχώς!
Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο!
Σας ευχαριστούμε
δυστυχώς, εξαιτίας σφάλματος δεν είναι δυνατή η αποστολή της ερώτησής σας.
Παρακαλώ προσπαθήστε αργότερα!