Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων

Στην Τράπεζα Πειραιώς επιδιώκουμε να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις των πελατών μας με ακεραιότητα και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Σε αυτό το πλαίσιο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιδιώξουμε την επίλυση τυχόν θεμάτων που σας απασχολούν, σύμφωνα με τα βήματα που ορίζει ο κανονισμός λειτουργίας του Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Το κέρδος είναι αμοιβαίο.



Εάν έχει προκύψει οποιοδήποτε θέμα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας ή θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας, μπορείτε :

Να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Επισκεφτείτε το κοντινότερο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί
  • Καλέστε 24/7 το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς από σταθερό τηλέφωνο στο 18 28 38 και από κινητό ή το εξωτερικό στο 210 3288000

Ο εκπρόσωπός μας θα ακούσει/διαβάσει προσεκτικά το θέμα που σας απασχολεί και θα σας δώσει διευκρινίσεις για το σχετικό προϊόν, υπηρεσία ή διαδικασία. Εάν χρειάζεται, θα επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα για να βρει απαντήσεις σε επιπλέον ερωτήματά σας.

Μαζί θα προσπαθήσουμε να βρούμε μια λύση που να σας ικανοποιεί, σύμφωνα με τους όρους λειτουργίας της Τράπεζας Πειραιώς και μέσα στο χρονικό πλαίσιο που προβλέπει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.

Εάν η απάντηση που λάβατε δεν σας ικανοποίησε, μπορείτε :

Nα απευθυνθείτε στην Εξυπηρέτηση Παραπόνων Πελατών με έναν από τους ακόλουθους τρόπους και να ζητήσετε την επανεξέταση του θέματός σας:


  • Μέσω της φόρμας Υποβολής παραπόνου
  • Μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση:

    • Τράπεζα Πειραιώς
    • Διασφάλιση Ποιότητας Λειτουργίας Ομίλου
    • Εξυπηρέτηση Παραπόνων Πελατών
    • Φειδιππίδου 26,
    • 115 27 Αθήνα
  • Μέσω fax : 210 9294317

Η Εξυπηρέτηση Παραπόνων Πελατών σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της Τράπεζας, θα διερευνήσει το θέμα με αντικειμενικότητα και θα σας απαντήσει εγγράφως σύμφωνα με τα χρονικά πλαίσια που ορίζονται από το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο. Σε περίπτωση που απαιτείται περαιτέρω χρόνος για τη διαχείρισή του, θα ενημερωθείτε σχετικά.

Στη πλειοψηφία τους τα παράπονα επιλύονται από τη Τράπεζα.

Παρόλα αυτά, εάν η απάντηση της Εξυπηρέτησης Παραπόνων Πελατών δεν σας ικανοποίησε, μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, στον Μεσολαβητή Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr Τηλ.: 10 4 40, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr ), ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.

Σε περίπτωση που η διαφορά αφορά συμβατικές υποχρεώσεις δυνάμει ηλεκτρονικής σύμβασης παροχής υπηρεσιών, ο Πελάτης δύναται να υποβάλει το αίτημά του για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών – ΗΕΔ στην ιστοσελίδα https://webgate.ec.europa.eu/odr