Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων


Στην Τράπεζα Πειραιώς επιδιώκουμε να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις των πελατών μας με ακεραιότητα και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιδιώξουμε την επίλυση τυχόν θεμάτων που σας απασχολούν, σύμφωνα με τα βήματα που ορίζει ο κανονισμός λειτουργίας του Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών. Το κέρδος είναι αμοιβαίο.


 1.  Ενημερώστε μας

Τι σας απασχολεί; Εξηγήστε μας με σαφή τρόπο τι έχει συμβεί:

  • Επισκεφτείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί
Βρείτε κοντινό κατάστημα

  • Καλέστε 24/7 το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς Από σταθερό τηλέφωνο στο 18 28 38 και από κινητό ή το εξωτερικό στο 210 3288000
  • Συμπληρώστε και στείλτε μας ηλεκτρονικά τη φόρμα επικοινωνίας


 2.  Επικοινωνήστε με την Υπηρεσία Πελατών

Δεν σας κάλυψε η λύση που σας προτείναμε; Ενημερώστε, με έναν από τους ακόλουθους τρόπους, την Υπηρεσία Πελατών της Τράπεζας Πειραιώς και ζητήστε να επανεξετάσει το θέμα σας:

  • Μέσω ταχυδρομείου (Φειδιππίδου 26, 115 27 Αθήνα)
  • Μέσω fax (210 9294317)


 3.  Απευθυνθείτε στον Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών

Σε περίπτωση που δε συμφωνείτε με τη λύση που σας πρότεινε η Υπηρεσία Πελατών, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών:

Συμπληρώστε, υπογράψτε και ταχυδρομήστε το έντυπο παραπόνων προς τον Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών (Μασσαλίας 1, 106 80, Αθήνα), εσωκλείοντας όλα τα σχετικά έγγραφα τεκμηρίωσης.

Πώς θα σας βοηθήσουμε

Ο εκπρόσωπός μας θα ακούσει προσεκτικά το θέμα που σας απασχολεί, από τη δική σας οπτική. Θα σας δώσει αμέσως διευκρινίσεις για το σχετικό προϊόν, υπηρεσία ή διαδικασία. Εάν χρειάζεται, θα επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα για να βρει απαντήσεις σε επιπλέον ερωτήματά σας.

Μαζί θα προσπαθήσουμε να βρούμε μια λύση που να σας ικανοποιεί, σύμφωνα με τους όρους λειτουργίας της Τράπεζας Πειραιώς και μέσα στο χρονικό πλαίσιο που προβλέπει ο κανονισμός λειτουργίας του Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Τι θα κάνει η Υπηρεσία Πελατών για να επιλύσει το θέμα σας

Η Υπηρεσία Πελατών, σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της Τράπεζας, θα διερευνήσει το θέμα με αντικειμενικότητα και θα σας απαντήσει εντός 10 εργασίμων ημερών από την παραλαβή του. Σε περίπτωση που απαιτείται περαιτέρω χρόνος για τη διαχείρισή του, θα ενημερωθείτε με σχετική επιστολή.

Τι θα κάνει ο Μεσολαβητής Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών

Ο Μεσολαβητής Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών θα εξετάσει τα στοιχεία της υπόθεσης από τη δική σας οπτική. Θα λάβει υπόψη τη θέση της Τράπεζας και θα ελέγξει τις διαδικασίες που έχουν τηρηθεί. Ακολούθως, θα προτείνει μια συμβιβαστική λύση. Εάν η συμβιβαστική λύση δε γίνει δεκτή και προς τα δύο μέρη, θα διατυπώσει έγγραφη σύσταση, αιτιολογώντας πώς προτείνει να επιλυθεί το θέμα. Σε περίπτωση μη αποδοχής της σύστασης και από τα δύο μέρη, μπορείτε να αποταθείτε στις αρμόδιες Αρχές.

Περισσότερα για το Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών