Συχνές ερωτήσεις για τo extraPIN

extraPIN

Τι είναι το extraPIN;

Ένας 8ψήφιος κωδικός μίας χρήσης, που ενισχύει την ασφάλεια των συναλλαγών σας σε όλες τις υπηρεσίες winbank. Η εισαγωγή extraPIN είναι υποχρεωτική για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας, όταν θέλετε να κάνετε συγκεκριμένες ηλεκτρονικές συναλλαγές ή κινήσεις . Μπορείτε όμως να επιλέξετε η εισαγωγή extraPIN να είναι υποχρεωτική και για την ίδια τη σύνδεσή σας στην winbank, μαζί με τους προσωπικούς κωδικούς σας (Username και Password).



Πώς λαμβάνω κωδικούς extraPIN;

  • Με δωρεάν SMS στο κινητό σας τη στιγμή της συναλλαγής.
  • Για να δηλώσετε αριθμό κινητού για τη λήψη extraPIN, επισκεφτείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί.


Για πόσο διάστημα ισχύει ένας κωδικός extraPIN;

Για 2 λεπτά από τη στιγμή που επιλέγετε να σας σταλεί SMS extraPIN. Εάν τυχόν μέσα σε αυτό το διάστημα δεν εισάγετε σωστά τον 8ψήφιο κωδικό, ζητήστε άλλο SMS extraPIN.



Άλλαξα αριθμό κινητού. Πώς θα λαμβάνω κωδικούς extraPIN με SMS;

Δηλώστε μας το νέο σας αριθμό κινητού:

  • Εάν έχετε χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, μέσω winbank: Συνδεθείτε > Ρυθμίσεις Ασφαλείας > extraPIN > Κινητό extraPIN
  • Εάν δεν έχετε χρεωστική κάρτα ή είστε εταιρικός χρήστης, στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί

Συναλλαγές με extraPIN

Για ποιες συναλλαγές είναι υποχρεωτικό το extraPIN;

Για τις εξής ηλεκτρονικές συναλλαγές ή κινήσεις σας:

  • Εμβάσματα
  • Μεταφορές προς τρίτους στην Τράπεζα Πειραιώς
  • Πληρωμή πιστωτικής κάρτας άλλης τράπεζας
  • Μισθοδοσία, μαζικές πληρωμές ή μαζικά εμβάσματα
  • Έκδοση εργοσήμου
  • Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας
  • Αποστολή μετρητών με Λεφτά στο Λεπτό
  • Ανανέωση χρόνου ομιλίας
  • Αιτήσεις για νέα προϊόντα και διαχείριση αιτήσεων
  • Εξαίρεση / Επαναφορά λογαριασμών
  • Αλλαγή προσωπικών στοιχείων


Μπορώ με το ίδιο extraPIN να κάνω περισσότερες συναλλαγές;

Το ίδιο extraPIN ισχύει όσο παραμένετε συνδεδεμένος στην winbank χωρίς διακοπή, για όσες και όποιες συναλλαγές κάνετε, ανεξαρτήτως ποσού.