Ασφάλεια Υπηρεσιών winbank web banking


Για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια της υπηρεσίας winbank web banking, εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας, προστατεύουν τα δεδομένα σας και θωρακίζουν το κανάλι από την πρόσβαση τρίτων.

Προσωπικοί Kωδικοί Eισόδου

 1.    Προσωπικοί Kωδικοί

Πρόσβαση στην υπηρεσία winbank web banking έχετε μόνο εισάγοντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:
    • Τον Κωδικό Εισόδου σας (Username)
    • Τον Προσωπικό Κωδικός Ασφαλεία σας (Password)

Τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας τους λαμβάνετε στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, με την υπογραφή της σύμβασής σας. Βρίσκονται στο κουτί winbox που σας δίνουμε, μαζί με τις οδηγίες χρήσης των υπηρεσιών winbank.

Την πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε την υπηρεσία winbank web banking, για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα σας υποχρεώνει να μεταβάλετε τον Κωδικό Εισόδου σας (Username) και τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας (PIN). Κάθε δύο, τέσσερεις ή έξι μήνες ή κάθε φορά που ζητάτε επανέκδοση των κωδικών σας, το σύστημα σας παραπέμπει πάλι σε υποχρεωτική αλλαγή του Προσωπικού Κωδικού Ασφαλείας (Password). Μπορείτε όμως και να τους μεταβάλλετε ακόμη συχνότερα, εάν θέλετε.



 2.     Κλείδωμα Kωδικών
    • Ξέχασα το Username μου
      Εάν έχετε ξεχάσει το Username σας μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο 18 28 38 (από Ελλάδα) (από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) ή στο +30 210 32 88000 (από εξωτερικό) για να ανακτήσετε την πρόσβασή σας.
    • Ξέχασα το Password μου
      Εάν είστε Ιδιώτης με ενεργοποιημένη τη δυνατότητα λήψης sms extraPIN και γνωρίζετε το Username σας αλλά δεν θυμάστε το Password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση Password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.
      Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση Password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας.
    • Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι τους κωδικούς μου
      Εάν είστε Ιδιώτης και γνωρίζετε το Username και το Password σας αλλά τους έχετε καταχωρήσει μέχρι και τρείς φορές λανθασμένα και έχετε κλειδωθεί , θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον 8ψήφιο κωδικό που λάβατε από την Τράπεζα Πειραιώς τη στιγμή που κλειδωθήκατε στο κινητό λήψης sms extraPΙΝ που έχετε δηλώσει. Η διαδικασία ολοκληρώνεται αφού καλέσετε στο +30 210 3898888.
Εναλλακτικά, η διαδικασία ξεκλειδώματος συνεχίζει να παρέχεται και μέσω εκπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης της Τράπεζας, στο 182838 (από Ελλάδα) (από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) ή στο +30 210 32 88000 (από εξωτερικό).

Για οδηγίες αναφορικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε καλώντας το αυτόματο τηλεφωνικό κέντρο, πατήστε εδώ.



 3.     Αυτόματη Aποσύνδεση

Όταν κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας στην υπηρεσία winbank web banking το σύστημα διαπιστώνει ότι δεν έχει υπάρξει καμία δραστηριότητα για 10 λεπτά, για τη δική σας ασφάλεια σάς αποσυνδέει αυτόματα.

Επαλήθευση ταυτότητας με κωδικούς extraPIN

Το extraPIN είναι ένας πρόσθετος τρόπος επαλήθευσης της ταυτότητάς σας. Η εισαγωγή αυτού του 6ψήφιου κωδικού είναι υποχρεωτική για ορισμένες ηλεκτρονικές συναλλαγές ή κινήσεις σας στην winbank:

  • Εμβάσματα
  • Μεταφορές προς τρίτους στην Τράπεζα Πειραιώς
  • Πληρωμή πιστωτικής κάρτας άλλης τράπεζας
  • Μισθοδοσία, μαζικές πληρωμές ή μαζικά εμβάσματα
  • Έκδοση εργοσήμου
  • Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας
  • Αποστολή μετρητών με Λεφτά στο Λεπτό
  • Ανανέωση χρόνου ομιλίας
  • Αιτήσεις για νέα προϊόντα και διαχείριση αιτήσεων
  • Εξαίρεση / Επαναφορά λογαριασμών
  • Αλλαγή προσωπικών στοιχείων

Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε η εισαγωγή extraPIN να είναι υποχρεωτική και για την ίδια την είσοδό σας στις υπηρεσίες winbank, μαζί με τους προσωπικούς κωδικούς σας (Username και Password).

Κάθε κωδικός extraPIN είναι μίας χρήσης και ισχύει για περίπου 1 λεπτό από τη στιγμή που ζητάτε την αποστολή του. Κωδικούς extraPIN λαμβάνετε δωρεάν με SMS στο κινητό σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να προμηθευτείτε τη συσκευή παραγωγής τέτοιων κωδικών (extraPIN generator) από το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί.

Συχνές ερωτήσεις για τα extraPIN και extraPIN generator

Ελεγχόμενη πρόσβαση (Firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς (servers) ελέγχεται από Firewall, που δρα σε δύο επίπεδα:

  • Επιτρέπει σε εσάς, τον πελάτη/επισκέπτη ή συνδρομητή/χρήστη, τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών.
  • Απαγορεύει σε τρίτους την πρόσβαση στα συστήματα και τις βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Τράπεζας Πειραιώς.

Κρυπτογράφηση και Απόρρητο Μεταφοράς Δεδομένων

Κρυπτογράφηση

Από την έναρξη έως τη λήξη της σύνδεσή σας (online session) με την υπηρεσία winbank web banking, όλες οι πληροφορίες και τα προσωπικά στοιχεία σας κρυπτογραφούνται με βάση το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128-bit (Secure Sockets Layer)



Απόρρητο μεταφοράς δεδομένων

Για να παραμένουν απόρρητα τα δεδομένα που μεταφέρονται κατά τη διάρκεια της σύνδεσής σας με την υπηρεσία winbank web banking, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL-128bit. Το κλειδί αυτό έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με τη Verisign, την πιο αναγνωρισμένη εταιρεία έκδοσης κρυπτογραφικών κλειδιών για τραπεζικές υπηρεσίες, που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών.

Απόρρητο Συναλλαγών

Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζετε στην Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπιστευτικές. Για να εξασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αναγκαίο στο πλαίσιο των υπηρεσιών που σας παρέχουμε, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως:

  • Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και αυτό μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
  • Η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας ή τα στοιχεία των συναλλαγών σας, παρά μόνο εφόσον έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
  • Όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών σας.
  • Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
  • Για τη δική σας ασφάλεια, πρέπει κι εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα. Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Η Τράπεζα Πειραιώς σέβεται και διαφυλάσσει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για το σκοπό αυτό, διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή (central server).

Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 "Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, επικοινωνήστε μαζί μας:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38
  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000

Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στην υπηρεσία winbank web banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του winbank web banking δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω email, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στη winbank ακολουθώντας κάποιο link.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας στην υπηρεσία winbank web banking, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, του δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Εάν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοί για τις συνέπειες.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως. Συνδεθείτε στην υπηρεσία winbank web banking και αλλάξτε το στοιχείο αυτό στο «Προφίλ» σας. Επιπλέον, ενημερώστε μας αμέσως.


Καλέστε:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38
  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000