Ασφάλεια Υπηρεσιών winbank phone banking


Για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια της υπηρεσίας winbank phone banking, εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους που διασφαλίζουν τις συναλλαγές σας και προστατεύουν τα δεδομένα σας.

Προσωπικοί Kωδικοί Eισόδου

 1.    Προσωπικοί Kωδικοί

Πρόσβαση στην υπηρεσία winbank phone banking έχετε μόνο πληκτρολογώντας τους δύο κωδικούς αναγνώρισης πελάτη, που γνωρίζετε μόνο εσείς:
    • Το κινητό ή σταθερό τηλέφωνο που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας στην υπηρεσία
    • Τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password)

Αν καλείτε από το τηλέφωνο (κινητό ή σταθερό) που δηλώσατε χωρίς απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε μόνο τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).

Αν καλείτε από διαφορετικό τηλέφωνο ή με απόκρυψη αριθμού, πληκτρολογήστε τον αριθμό του τηλεφώνου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και μετά τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password).

Ο αρχικός Προσωπικός Κωδικός Ασφαλείας σας είναι το 4ψήφιο PIN της χρεωστικής κάρτας σας της Τράπεζας Πειραιώς. Μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με 6ψήφιο κωδικό της επιλογής σας. Ο 6ψήφιος κωδικός θα ισχύει μόνο για την υπηρεσία winbank phone banking, όχι για τη χρεωστική κάρτα σας.



 2.     Κλείδωμα Kωδικών

Εάν κάνετε 3 φορές λάθος τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), για τη δική σας ασφάλεια το σύστημα κλειδώνει τους κωδικούς σας και απαγορεύει την πρόσβαση στην υπηρεσία winbank phone banking.

Για να ξεκλειδώσετε τους κωδικούς και να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στην υπηρεσία winbank phone banking, πρέπει να γίνει πιστοποίηση των στοιχείων σας. Καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών των υπηρεσιών winbank:
    • Aπό σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38
    • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000


 3.     Πιστοποίηση στοιχείων

Πριν εκτελέσουν οποιαδήποτε συναλλαγή σας, για τη δική σας ασφάλεια οι εκπρόσωποι της Τράπεζας Πειραιώς πιστοποιούν τα στοιχεία σας.

Επαλήθευση ταυτότητας με κωδικούς extraPIN

Το extraPIN είναι ένας πρόσθετος τρόπος επαλήθευσης της ταυτότητάς σας. Η εισαγωγή αυτού του 6ψήφιου κωδικού είναι υποχρεωτική για ορισμένες ηλεκτρονικές συναλλαγές ή κινήσεις σας στην winbank:

  • Εμβάσματα
  • Μεταφορές προς τρίτους στην Τράπεζα Πειραιώς
  • Πληρωμή πιστωτικής κάρτας άλλης τράπεζας
  • Μισθοδοσία, μαζικές πληρωμές ή μαζικά εμβάσματα
  • Έκδοση εργοσήμου
  • Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας
  • Αποστολή μετρητών με Λεφτά στο Λεπτό
  • Ανανέωση χρόνου ομιλίας
  • Αιτήσεις για νέα προϊόντα και διαχείριση αιτήσεων
  • Εξαίρεση / Επαναφορά λογαριασμών
  • Αλλαγή προσωπικών στοιχείων

Επιπλέον, μπορείτε να επιλέξετε η εισαγωγή extraPIN να είναι υποχρεωτική και για την ίδια την είσοδό σας στις υπηρεσίες winbank, μαζί με τους προσωπικούς κωδικούς σας (Username και Password).

Κάθε κωδικός extraPIN είναι μίας χρήσης και ισχύει για περίπου 1 λεπτό από τη στιγμή που ζητάτε την αποστολή του. Κωδικούς extraPIN λαμβάνετε δωρεάν με SMS στο κινητό σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να προμηθευτείτε τη συσκευή παραγωγής τέτοιων κωδικών (extraPIN generator) από το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί.

Συχνές ερωτήσεις για τα extraPIN και extraPIN generator

Καταγραφή και μαγνητοφώνηση των κλήσεων

Για τη δική σας ασφάλεια, όλες οι κλήσεις καταγράφονται και μαγνητοφωνούνται από το σύστημα. Μπορείτε να ζητήσετε την ανάκληση και απομαγνητοφώνηση των κλήσεών σας, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στην Τράπεζα Πειραιώς.

Απόρρητο Συναλλαγών

Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζετε στην Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπιστευτικές. Για να εξασφαλίσουμε ότι χρησιμοποιούνται μόνο όταν είναι αναγκαίο στο πλαίσιο των υπηρεσιών που σας παρέχουμε, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, όπως:

  • Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοί μας έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και αυτό μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
  • Η Τράπεζα Πειραιώς δεν αποκαλύπτει τα προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία σας ή τα στοιχεία των συναλλαγών σας, παρά μόνο εφόσον έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
  • Όταν η Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των υπολογιστικών συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου των συναλλαγών σας.
  • Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς, καθώς και τη διόρθωσή τους, εφόσον μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
  • Για τη δική σας ασφάλεια, πρέπει κι εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας μας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα. Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη.

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Η Τράπεζα Πειραιώς σέβεται και διαφυλάσσει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα. Για το σκοπό αυτό, διατηρούμε τις προσωπικές πληροφορίες σας σε έναν ασφαλή κεντρικό διακομιστή (central server).

Εφαρμόζοντας το Ν.2472/1997 "Περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", καταχωρούμε σε αρχείο τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα όλων των πελατών, προμηθευτών, υπαλλήλων και συνεργατών της Τράπεζας Πειραιώς, που περιέρχονται σε γνώση της στα πλαίσια της εργασιακής σχέσης ή της σχέσης συνεργασίας ή συναλλαγής. Μπορούμε να διαβιβάσουμε τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μόνο εφόσον η τήρηση του αρχείου δεδομένων και η διαβίβαση των στοιχείων του πραγματοποιούνται σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς σκοπούς της Τράπεζας Πειραιώς και του νόμου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, επικοινωνήστε μαζί μας:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38
  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000

Η ασφάλεια είναι και δική σας ευθύνη

Η ασφάλεια των δεδομένων σας στην υπηρεσία winbank phone banking εξαρτάται και από το πόσο υπεύθυνα τα χειρίζεστε εσείς. Μόνο εσείς γνωρίζετε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας και δεν πρέπει να τους γνωστοποιείτε σε κανέναν.

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του winbank phone banking δεν θα σας ζητήσει ποτέ τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password). Για αυτό, θεωρήστε ύποπτη κάθε επικοινωνία, τηλεφωνική ή μέσω email, όπου σας ζητούν να αποκαλύψετε τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας ή σας προτρέπει να κάνετε login στη winbank ακολουθώντας κάποιο link.

Μη γνωστοποιήσετε σε κανένα τρίτο πρόσωπο τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου σας στην υπηρεσία winbank phone banking, ακόμα και αν σας υπόσχεται ότι δήθεν έτσι θα σας παρέχει επιπλέον υπηρεσίες ή εξυπηρέτηση. Δίνοντας του τους κωδικούς σας, του δίνετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας και τα προσωπικά στοιχεία σας. Εάν τα χρησιμοποιήσει κακόβουλα, είστε κι εσείς άμεσα υπεύθυνοί για τις συνέπειες.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (Password), αλλάξτε τον αμέσως. Επικοινωνήστε με την υπηρεσία winbank web banking και ζητήστε να αλλάξετε το στοιχείο αυτό.


Καλέστε:

  • Από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38
  • Από το εξωτερικό στο 0030 210 32 88000