Άτομα με ακουστική αναπηρία

Η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει στα Κωφά και Βαρήκοα άτομα σημαντικές υπηρεσίες που διευκολύνουν τις καθημερινές τους συναλλαγές και επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση στις τραπεζικές υπηρεσίες.

Υπηρεσίες για Κωφούς και Βαρήκοους πελάτες:

  • Απόκτηση λογαριασμού, χρεωστικής κάρτας και κωδικών winbank σε λιγότερο από 15 λεπτά μέσω της υπηρεσίας “Digital Onboarding”, με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται απομακρυσμένα μέσω βίντεο κλήσης από υπάλληλο εκπαιδευμένο στις βασικές αρχές της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.
  • Συναλλαγές ταμείου με εκπαιδευμένους ταμίες στις βασικές αρχές της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, στα καταστήματα που διαθέτουν μηχάνημα VTS (Virtual Teller Station).
  • Στα e-branches και στα νέου τύπου καταστήματα της Τράπεζας, οι Κωφοί και Βαρήκοοι πελάτες ενημερώνονται για τα διαθέσιμα μηχανήματα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, μέσω ενός διαδραστικού χάρτη που διαθέτει οθόνη αφής.
  • Εξυπηρέτηση μέσω του virtual assistant της winbank, που είναι διαθέσιμος όλο το 24ωρο, παρέχοντας τη δυνατότητα άμεσης απάντησης σε βασικές ερωτήσεις, ενώ μπορεί να βοηθήσει στην εκτέλεση οποιαδήποτε συναλλαγής που πραγματοποιείται μέσω της winbank.