Συχνές ερωτήσεις Εταιρικών καρτών πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας εταιρικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Νέα εταιρική κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την έκδοση εταιρικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης επιπλέον πρόσθετων εταιρικών καρτών της πρώην Τράπεζας Κύπρου για την εταιρία μου;

Εφόσον, έχετε ήδη εταιρική κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου, παρακαλούμε επισκεφθείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με το οποίο συνεργάζεστε για να αιτηθείτε την έκδοση επιπλέον πρόσθετης κάρτας.



 3.  Ποιές συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιώ με την εταιρική μου κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου στα ΑΤΜs του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς;

Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:
    • Ανάληψη Μετρητών
    • Αλλαγή Pin
    • Πληρωμή
    • Ερώτηση υπολοίπου
    • Ενεργοποίηση κάρτας


 4.  Πώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της εταιρικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:
    • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας
    • των ΑΤΜς της Τράπεζας Πειραιώς
    • της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς)
    • της Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλέφωνα: 18 28 38 και 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο


 5.  Πώς μπορώ να πληρώνω την εταιρική κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Μπορείτε να πληρώνετε την εταιρική κάρτα:
    • στα ταμεία και στα ATMs του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς
    • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
    • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
    • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς




 6.  Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της εταιρικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού που είχατε δηλώσει, εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.



 7.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου, η οποία λήγει σύντομα. Θα λάβω την ανανέωση της κάρτας μου;

Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας σας στις αρχές του μήνα της λήξης της παλαιάς.



 8.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω             φθοράς/απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;

Μπορείτε να απευθυνείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάσταση της κάρτας σας προσκομίζοντας το υφιστάμενο πλαστικό.



 9.  Είμαι κάτοχος εταιρικής κάρτας του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα και δεν θυμάμαι το Pin της κάρτας μου.         Μπορώ να αιτηθώ την επανέκδοσή του;

Για την επανέκδοση του Pin, θα πρέπει ο νόμιμος εκπρόσωπος να απευθυνθεί σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 10.  Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή sms κάθε φορά που χρησιμοποιώ την εταιρική κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου ;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:
  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή


 11.  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την εταιρική κάρτα του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα;

Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 3898989.



 12.  Πού μπορώ να καλέσω για τη δήλωση της απώλειας ή της κλοπής εταιρικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 182838 ή από το εξωτερικό στο +30 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο.


 13.  Η υπηρεσία i-cardonline εξακολουθεί να είναι σε ισχύ;

Η λειτουργία της υπηρεσίας έχει διακοπεί. Για θέματα που αφορούν την κάρτα σας (π.χ. κινήσεις, υπόλοιπο λογαριασμού, αντίγραφο λογαριασμού) μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω της υπηρεσίας winbank web banking, εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης.