Συχνές ερωτήσεις πιστωτικών καρτών της πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας

Οι πιστωτικές κάρτες Visa Classic και MasterCard Standard της πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας έχουν ήδη αντικατασταθεί αντιστοίχως από τις πιστωτικές κάρτες Visa Classic και MasterCard Standard, της Τράπεζας Πειραιώς.

Οι πιστωτικές κάρτες πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας δεν διατίθενται πλέον.

Συχνές Ερωτήσεις

1.
Μπορώ να εκδώσω νέα πιστωτική κάρτα πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας;
Νέα κάρτα πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Βεβαίως, μπορείτε να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και να κάνετε αίτηση για έκδοση κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.
2.
Ποιά είναι τα χαρακτηριστικά της νέας μου κάρτας Visa Classic ή MasterCard Standard;
Τα χαρακτηριστικά της νέας σας κάρτας υπάρχουν αναλυτικά, στις αντίστοιχες σελίδες του site της Τράπεζας Πειραιώς, Visa Classic και MasterCard Standard. Επιπλέον, μπορείτε να καλέσετε στο 18 28 38 ή το 210 3288 000.
3.
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τη νέα πιστωτική μου κάρτα Τράπεζας Πειραιώς;
Για ενεργοποίηση κάρτας, μπορείτε να καλέσετε στο 210 389 8989 και 0030 210 328 8000 (από το εξωτερικό) όλο το 24ωρο, ή να επισκεφθείτε οποιοδήποτε ΑΤΜ του δικτύου Τράπεζας Πειραιώς έχοντας μαζί σας την κάρτα σας και τον προσωπικό αριθμό αναγνώρισης (PIN).
4.
Πού μπορώ να καλέσω για απώλεια / κλοπή της νέας πιστωτικής μου κάρτας;
Για απώλεια κάρτας, θα χρειαστεί να καλέσετε στο 18 28 38 και 0030 210 328 8000 (από το εξωτερικό), όλο το 24ωρο.
5.
Δεν έχω παραλάβει ακόμα τη νέα μου πιστωτική της Τράπεζας Πειραιώς. Από πού μπορώ να την παραλάβω;
Θα χρειαστεί να καλέσετε στο 18 28 38 προκειμένου να ενημερωθείτε για την παραλαβή της νέας σας κάρτας.
6.
Από ποιά ημερομηνία θα μπορώ να χρησιμοποιήσω τη νέα μου πιστωτική κάρτα Τράπεζας Πειραιώς;
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε άμεσα τις κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς, αφού προηγουμένως τις ενεργοποιήσετε τηλεφωνικά ή μέσω ΑΤΜ.
7.
Πού μπορώ να πληρώσω την νέα μου πιστωτική κάρτα Τράπεζας Πειραιώς;
Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:
  • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
  • στα ΑΤΜs της Τράπεζας με κατάθεση μετρητών
  • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • στα ταμεία των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς
  • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς
8.
Η εντολή αυτόματης εξόφλησης που έχω δώσει για την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Πανελλήνιας Τράπεζας ισχύει;
Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών από την κάρτα μέσω καταθετικού λογαριασμού, εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.
9.
Οι εντολές εξόφλησης μηνιαίων λογαριασμών και συνδρομών που έχω δώσει (π.χ. λογαριασμοί ΔΕΚΟ, τηλεφωνίας κλπ) ισχύουν;
Όχι, θα πρέπει να ενημερώσετε τις αντίστοιχες εταιρίες για τα νέα στοιχεία της κάρτας σας προκειμένου να ενεργοποιηθούν εκ νέου οι εντολές εξόφλησης.