Ασφάλειες Ζωής

Η Τράπεζα Πειραιώς σε συνεργασία με τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες ING, ERGO και INTERAMERICAN έχει δημιουργήσει για εσάς σύγχρονα ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν κάθε σας ανάγκη.

Τα εξειδικευμένα στελέχη του διευρυμένου δικτύου του Ομίλου Πειραιώς σας περιμένουν για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τα προγράμματα που σας ταιριάζουν.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα και είχα ασφαλιστήριο ζωής, μπορείτε να μου πείτε τι ισχύει       πλέον;

Το ασφαλιστήριο σας παραμένει σε ισχύ με τα ίδια προνόμια και όρους που το είχατε συνάψει. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο 18 28 38 (από Σταθερό ή κινητό τηλέφωνο)



 2.  Το ασφαλιστήριο μου το πλήρωνα μέσω πάγιας εντολής από τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα του πρώην δικτύου       Millennium Bank στην Ελλάδα, είναι σε ισχύ ή πρέπει να τη καταχωρήσω εκ νέου;

Η πάγια εντολή σας είναι σε ισχύ, δεν χρειάζεται να προχωρήσετε σε καμία περαιτέρω ενέργεια.



 3.  Έχω ένα αποταμιευτικό πρόγραμμα στο πρώην δικτύο Millennium Bank στην Ελλάδα και θα ήθελα να ελέγξω τη μέχρι τώρα αξία       εξαγοράς του;

Την παραπάνω πληροφόρηση μπορείτε να την έχετε επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο 18 28 38 (από Σταθερό ή κινητό τηλέφωνο)



 4.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα και θα ήθελα πληροφορίες για το Nοσοκομειακό Πρόγραμμα       Health Value μέσω Anytime Interamerican;

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εξυπηρέτηση πελατών της Anytime καλώντας στα τηλέφωνα 210 94 60000 ή 801 11 30000 από τις 8:00 έως και τις 21:00, τις εργάσιμες ημέρες.

Γενικές ερωτήσεις

 1.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύο Millennium Bank στην Ελλάδα και είχα ένα ομαδικό ασφαλιστήριο, θα ισχύει μετά την ένωση των       τραπεζών;

Βεβαίως το ομαδικό ασφαλιστήριο που συμμετέχετε παραμένει σε ισχύ με τα προνόμια που είχατε υπογράψει.



 2.  Πώς θα πληρώσω το ασφαλιστήριο μου;

Μπορείτε να το πληρώσετε μέσω πάγιας εντολής από λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς, εφόσον την είχατε ορίσει, ή με κατάθεση μετρητών σε ταμείο οποιουδήποτε καταστήματος από το διευρυμένο δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς, προσκομίζοντας την ειδοποίηση πληρωμής που έχετε λάβει από την ασφαλιστική εταιρεία και αναγράφει τον κωδικό πληρωμής. Σε περίπτωση που δεν έχετε την ειδοποίηση πληρωμής μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στο τηλέφωνο 18 28 38 (από Σταθερό ή κινητό τηλέφωνο).



 3.  Θα ήθελα να ακυρώσω το ασφαλιστήριο μου.

Για την ακύρωση του θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα από το διευρυμένο δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς.



 4.  Θα ήθελα να προσθέσω μια επιπλέον κάλυψη στο ήδη υπάρχον ασφαλιστικό πρόγραμμα, που θα μπορούσα να απευθυνθώ;

Για οποιαδήποτε μεταβολή παροχών θα πρέπει απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα από το διευρυμένο δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς



 5.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα με Ασφαλιστήριο Ζωής και θα ήθελα να καταθέσω τα απαραίτητα       δικαιολογητικά για την αποζημίωσή μου.

Θα πρέπει να απευθυνθείτε στην εξυπηρέτηση πελατών της Interamerican καλώντας στα τηλέφωνα 210 94 62000.