Υπηρεσία ePOS Paycenter για συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος

Η υπηρεσία ePOS Paycenter σας δίνει τη δυνατότητα να χειρίζεστε τις εισπράξεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) της επιχείρησής σας με τον τρόπο που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σας.

Μεγαλύτερη ευελιξία για την επιχείρησή σας

Η υπηρεσία ePOS Paycenter για ηλεκτρονικές εισπράξεις καλύπτει τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τον τομέα δραστηριότητάς της. Η υπηρεσία υποστηρίζει από λίγες εκατοντάδες έως εκατομμύρια συναλλαγές, ώστε να εξυπηρετούνται οι πελάτες σας με ταχύτητα και ευκολία. Γι’ αυτό το λόγο οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, έχουν επιλέξει την Τράπεζα Πειραιώς για τις συναλλαγές τους.

Καλύτερη εξυπηρέτηση για τους πελάτες σας

Με την υπηρεσία ePOS Paycenter, προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και ευελιξία γιατί:

  • Πραγματοποιούν αγορές από το e-shop σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο
  • Μπορούν να χρησιμοποιήσουν χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα Visa, MasterCard και Maestro οποιασδήποτε ελληνικής ή ξένης τράπεζας αλλά και κάρτες Diners, Discover και American Express αν το επιθυμείτε
  • Έχουν τη δυνατότητα να κάνουν πληρωμές με άτοκες δόσεις ενώ η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει και την δυνατότητα προεξόφλησης συναλλαγών με δόσεις, για την επιχείρησή σας

Παρακολούθηση συναλλαγών και ασφάλεια

Όλες οι πληρωμές & εισπράξεις που διενεργούνται μέσω της υπηρεσίας ePOS Paycenter πιστώνονται στον τραπεζικό λογαριασμό της επιχείρησής σας. Εσείς ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο για τις συναλλαγές που εκτελούνται στο e-shop σας μέσω του web διαχειριστικού εργαλείου που σας παρέχουμε (AdminTool).

Επιλογές διασύνδεσης με το ePOS Paycenter

Redirection

Εμπειρία Χρήσης

  1. Ο πελάτης ολοκληρώνει τις αγορές του στο e-shop σας
  2. Ξεκινώντας τη διαδικασία πληρωμής, μεταβαίνει αυτόματα στην ειδική σελίδα πληρωμών του Πειραιώς Paycenter. Εκεί ενημερώνεται για τo ποσό της οφειλής του και πληκτρολογεί τα στοιχεία της κάρτας του
  3. Η διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια από το ePOS Paycenter, που ενημερώνει την επιχείρησή σας αυτόματα για την πραγματοποίηση της συναλλαγής
  4. Ο πελάτης ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής του από το e-shop σας
  5. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής ο πελάτης επιστρέφει στο δικτυακό τόπο της επιχείρησής σας (e-shop)

Πλεονεκτήματα

  • Η επιχείρησή σας δεν κρατάει κανένα στοιχείο της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά την πληρωμή. Αυτό διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία πιστοποίησής της κατά PCI
  • Η υλοποίηση της υποδομής ολοκληρώνεται πολύ γρήγορα


iFrame

Εμπειρία Χρήσης

  1. Ο πελάτης ολοκληρώνει τις αγορές του στο e-shop σας
  2. Ξεκινώντας τη διαδικασία πληρωμής, μεταβαίνει αυτόματα στην ειδική σελίδα πληρωμών του ePOS Paycenter. Εκεί ενημερώνεται για τoποσό της οφειλής του και πληκτρολογεί τα στοιχεία της κάρτας του
  3. Η σελίδα στην οποία μεταβαίνει ο πελάτης έχει διαμορφωθεί από εσάς (εικαστικό, λογότυπο κτλ) και χωρίς να εμφανίζεται το λογότυπο της Τράπεζας Πειραιώς
  4. Το Πειραιώς Paycenter ενημερώνει την επιχείρησή σας αυτόματα για την πραγματοποίηση της συναλλαγής
  5. Ο πελάτης ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής του από το e-shop σας
  6. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής ο πελάτης επιστρέφει στο δικτυακό τόπο της επιχείρησής σας (e-shop)

Πλεονεκτήματα

  • Ο πελάτης απολαμβάνει μία ομοιόμορφη εμπειρία χρήσης τόσο κατά την πλοήγηση όσο και κατά την ολοκλήρωση της συναλλαγής
  • Η υποδομή διατίθεται στην επιχείρησή σας χωρίς να φέρει λογότυπα της Τράπεζας Πειραιώς ή άλλα χαρακτηριστικά. Επομένως, μπορείτε να την προσαρμόσετε απόλυτα στις απαιτήσεις σας εξασφαλίζοντας στον πελάτη σας εξαιρετική εμπειρία χρήσης
  • Η επιχείρησή σας δεν κρατά κανένα στοιχείο της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά την πληρωμή. Αυτό διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία πιστοποίησής της κατά PCIΗ υλοποίηση της υποδομής ολοκληρώνεται πολύ γρήγορα


Web Service

Εμπειρία Χρήσης

  1. Ο πελάτης ολοκληρώνει τις αγορές του στο δικτυακό τόπο του e-shop σας. Εκεί παραμένει για όλη τη διαδικασία πληρωμής, στο περιβάλλον χρήσης που η επιχείρηση έχει διαμορφώσει. Από τις σελίδες του διαδικτυακού τόπου της επιχείρησής σας ενημερώνεται για το ποσό της οφειλής του και στον ιστότοπό σας πληκτρολογεί τα στοιχεία της κάρτας του
  2. Τα στοιχεία της κάρτας του πελάτη αποστέλλονται μέσω ασφαλούς διασύνδεσης με τη χρήση XML web service στο ePOS Paycenter. Η επιχείρηση πρέπει υποχρεωτικά να παρέχει ελάχιστη κρυπτογράφηση SSL 128bit και να διαθέτει πιστοποίηση διεθνούς προτύπου ασφαλείας PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard)
  3. Η διεκπεραίωση της πληρωμής γίνεται με απόλυτη ασφάλεια από το ePOS Paycenter και η επιχείρησή σας ενημερώνεται αυτόματαγια την πραγματοποίηση της συναλλαγής
  4. Ο πελάτης ενημερώνεται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής του από το e-shop σας

Πλεονεκτήματα

  • Έχετε τον απόλυτο έλεγχο της εμπειρίας χρήσης κατά την πλοήγηση και χρήση του δικτυακού τόπου της επιχείρησης από τον πελάτη
  • Η λύση είναι κατάλληλη για επιχειρήσεις με ειδικές απαιτήσεις και ανάγκες που διαθέτουν ταυτόχρονα αναπτυγμένη υποδομή ασφαλείας και διαχείρισης της πελατείας τουςΗ υλοποίηση της υποδομής ολοκληρώνεται πολύ γρήγορα

Αποκτήστε το ePOS σε 6 απλά βήματα

  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα κάτωθι δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
    • Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
    • Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων)
  2. Εξειδικευμένος υπάλληλος επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας προτείνει την ιδανικότερη λύση ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  3. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας και ενημέρωση με όλες τις απαραίτητες τεχνικές λεπτομέρειες και πληροφορίες.
  4. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  5. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματος σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
  6. Επικοινωνεί μαζί σας τεχνικός προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες διασύνδεσης με την πλατφόρμα Paycenter.

Σημείωση: Οι υπηρεσίες Paycenter παρέχονται σε πελάτες της Τράπεζας. Σε περίπτωση που δεν είστε πελάτης θα πρέπει γίνετε, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.