Web / Mobile Banking

Σας ενημερώνουμε ότι, η υπηρεσία CPB e-banking δεν θα είναι διαθέσιμη από Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013, μετά τις 12:00 μμ και οι υφιστάμενοι χρήστες της, θα μπορούν από το απόγευμα της Κυριακής 17 Νοεμβρίου 2013 να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς (winbank web, phone και mobile banking).

eBanking

 1.  Από πού μπορώ να μπω στο web banking της Τράπεζας Πειραιώς και ποιούς κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;

Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα πρέπει να πληκτρολογήσετε είναι https://www.winbank.gr. Οι κωδικοί εισόδου σας θα παραμείνουν οι ίδιοι με αυτούς με τους οποίους κάνατε την είσοδό σας στο eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα (εκτός αν σας έχει γνωστοποιηθεί κάτι διαφορετικό από την Τράπεζα) και θα τους πληκτρολογείτε στην αρχική οθόνη εισόδου της winbank.

Σε περίπτωση που πριν τις 18 Νοεμβρίου είχατε κωδικούς πρόσβασης και στα δύο συστήματα Ηλεκτρονικής Τραπεζικής ισχύουν τα ακόλουθα:

    • ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ: Θα χρησιμοποιήσετε για την πρόσβασή σας, τους κωδικούς της winbank.
    • ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ: Θα ισχύουν και τα δύο set κωδικών, οπότε χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα θα έχετε πρόσβαση στους λογαριασμούς που τηρούσατε στο πρώην δίκτυο CPB Bank στην Ελλάδα ενώ χρησιμοποιώντας του κωδικούς της winbank θα έχετε πρόσβαση τους λογαριασμούς που τηρείτε στην Τράπεζα Πειραιώς


 2.  Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που έχω από το web banking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα       στην πλατφόρμα της winbank προκειμένου να κάνω επιτυχημένη είσοδο;

Η αντιστοιχία στην χρήση των κωδικών σας στην πλατφόρμα της winbank είναι η εξής:

Στο πεδίο “Username” θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Χρήστη» τον οποίο χρησιμοποιούσατε για την είσοδό σας στην Υπηρεσία eBanking της πρώην CPB Bank. Στο πεδίο “Password” θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Πρόσβασης» τον οποίο χρησιμοποιούσατε για την είσοδό σας στην Υπηρεσία eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα.



 3.  Είμαι κάτοχος κωδικών της winbank και κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία εξακολουθώ να έχω εικόνα μόνο των προϊόντων της       Τράπεζας Πειραιώς και όχι και αυτών που διατηρώ και στο πρώην δίκτυο CPB Bank στην Ελλάδα. Τι ενέργειες θα πρέπει να       κάνω;

Θα πρέπει να επισκεφθείτε ένα κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί, προκειμένου οι υπάλληλοι να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να γίνει μοναδικοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων που είχατε δηλώσει στις δυο τράπεζες. Εφόσον ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, πλέον κάνοντας είσοδο με τους κωδικούς της winbank, θα έχετε πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα που διατηρείτε τόσο στην Τράπεζα Πειραιώς όσο και στο πρώην δίκτυο CPB Bank στην Ελλάδα.

Ωστόσο μέχρι να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη διαδικασία, έχετε την δυνατότητα κάνοντας είσοδο στην υπηρεσία winbank web banking με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στο eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα και αντίστοιχα κάνοντας είσοδο στην πλατφόρμα της winbank με τους κωδικούς που κάνατε είσοδο στην winbank να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα της Πειραιώς.



 4.  Θα πρέπει να κάνω κάποια συγκεκριμένη ενέργεια για να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία winbank web banking;
    • ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ: Δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια καθώς με την πρώτη επιτυχημένη είσοδό σας στην υπηρεσία winbank web banking και εφόσον δεν είστε ήδη πελάτης της winbank θα μπορείτε να αποδεχτείτε ηλεκτρονικά τη νέα σας σύμβαση
    • ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ: Θα πρέπει οι νομίμως, για το σκοπό αυτό, εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι της εταιρείας σας να προσέλθουν σε κάποιο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς και να υπογράψουν τη νέα σύμβαση για τη χρήση Ηλεκτρονικής Τραπεζικής winbank το αργότερο μέχρι 28/02/2014, διαφορετικά η πρόσβαση στην υπηρεσία θα διακοπεί


 5.  Τη συσκευή security token που χρησιμοποιούσα στο eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα θα εξακολουθώ να τη       χρησιμοποιώ;

H συσκευή security token που χρησιμοποιούσατε στο eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα καταργείται, και δεν θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις συναλλαγές σας στο winbank web banking.

Το πεδίο extraPIN που υπάρχει στην οθόνη εισόδου της winbank αντιστοιχεί στην «Ηλεκτρονική Υπογραφή Συναλλαγής» που παρήγαγε η συσκευή security token. Η καταχώρηση extraPIN κατά την είσοδό σας στη winbank είναι προαιρετική και μόνο εφόσον έχετε προμηθευτεί τη συσκευή extraPIN generator από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς.



 6.  Η χρήση της συσκευής security token προσέδιδε μια επιπλέον ασφάλεια στις συναλλαγές μου. Υπάρχει κάποια αντίστοιχη       υπηρεσία στην Tράπεζα Πειραιώς;

Μέσα από την υπηρεσία winbank web banking έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε δωρεάν την αντίστοιχη υπηρεσία του SMS extraPIN, η οποία απαιτείται σε επιλεγμένες εγχρήματες συναλλαγές (εμβάσματα, μεταφορές κλπ). Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία θα δέχεσθε ένα ΔΩΡΕΑΝ SMS στο κινητό σας που θα περιέχει έναν επιπλέον κωδικό ασφαλείας όταν ξεκινάτε να εκτελείτε εγχρήματες συναλλαγές. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την χρήση του extraPIN πατήστε εδώ.

Μετά τις 18 Νοεμβρίου μπορείτε προαιρετικά να προμηθευτείτε με ετήσια συνδρομή την συσκευή extraPIN generator από οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς.



 7.  Εφόσον πλέον η συσκευή security token δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί θα πρέπει να την επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα;

Όχι, δεν χρειάζεται να επιστρέψετε τη συσκευή σε κάποιο κατάστημα καθώς πλέον δεν λειτουργεί και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη winbank.



 8.  Μπορώ να δω τις κινήσεις του λογαριασμού μου στο πρώην δίκτυο CPB Bank στην Ελλάδα και για πόσο χρονικό διάστημα;

Θα πρέπει μέσω της υπηρεσίας winbank web banking να κατευθυνθείτε στο menu με το Ιστορικό Κινήσεων Λογαριασμών Συγχωνευμένων Τραπεζών. Από εκεί μπορείτε να δείτε τις κινήσεις του λογαριασμού σας από 1/1/2013 και μετά.



 9.  Μπορώ να δω τους λογαριασμούς που τηρούσα στο πρώην δίκτυο CPB Bank στην Ελλάδα;

Όλοι οι λογαριασμοί που τηρούσατε στο πρώην δίκτυο CPB Bank στην Ελλάδα θα εμφανίζονται κανονικά στo winbank web banking. Έχετε τη δυνατότητα να εξαιρέσετε λογαριασμούς που δεν θέλετε να διαχειρίζεστε, καθώς και να τους επαναφέρετε (ισχύει μόνο για τα φυσικά πρόσωπα). Για τα νομικά πρόσωπα η εργασία αυτή γίνεται στο κατάστημα.

Θα πρέπει παρ’ όλα αυτά να γνωρίζετε ότι λόγω της γενικότερης ενοποίησης των συστημάτων των δύο Τραπεζών οι λογαριασμοί σας θα αλλάξουν αριθμό. Για τη διευκόλυνσή σας υπάρχει μετατροπέας λογαριασμών στην winbank (Μεταφορά προς Τρίτους εντός Τράπεζας Πειραιώς) & στα Εργαλεία (Υπηρεσίες πελάτη -> Εργαλεία-> Μετατροπή λογαριασμού Συγχωνευμένων Τραπεζών) όπου θα μπορείτε καταχωρώντας το λογαριασμό του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα να ενημερωθείτε για τον αντίστοιχο λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς.



 10.  Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς ένα φορέα ή επιχείρηση, μέσω του eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην         Ελλάδα. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνταν από τους πελάτες του eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα (Ιδιωτών & Επιχειρήσεων) θα πραγματοποιούνται πλέον από την υπηρεσία winbank web banking. Επιπλέον, έχετε την δυνατότητα πραγματοποίησής τους μέσω του https://www.easypay.gr.



 11.  Οι επαναλαμβανόμενες/περιοδικές εντολές που είχα ορίσει μέσα από το eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα θα         εξακολουθήσουν να ισχύουν;

Όλες οι περιοδικές και επαναλαμβανόμενες εντολές που είχατε ορίσει μέσα από το eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα θα εξακολουθούν να εκτελούνται κανονικά μέσα από το winbank web banking.



 12.  Είχα ορίσει να λαμβάνω ειδοποιήσεις μέσω SMS/email για την εκτέλεση συναλλαγών πληρωμών και καρτών από το eBanking του         πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα. Ισχύουν ή πρέπει να τις καταχωρήσω εκ νέου;

Όλες οι ειδοποιήσεις μέσω SMS /email που είχατε ορίσει μέσα από το eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα σχετικά με την εκτέλεση συναλλαγών πληρωμών και πιστωτικών καρτών θα εξακολουθήσουν να ισχύουν στην υπηρεσία winbank web banking ως alerts αλλαγής λογιστικού υπολοίπου.



 13.  Τι θα γίνει με τα eStatement των λογαριασμών μου; Θα μπορώ να τα βλέπω στη winbank;

Θα μπορείτε να βλέπετε το eStatement για τις πιστωτικές κάρτες που έχετε και στις δύο Τράπεζες. Τα eStatements για καταθετικούς λογαριασμούς και άλλα επενδυτικά προϊόντα που έχουν εκδοθεί πριν τις 18/11 δεν θα είναι διαθέσιμα.



 14.  Είχα συνδέσει πάγιες εντολές για την εξόφληση οφειλών μου από το eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα.         Ισχύουν ή πρέπει να τις καταχωρήσω εκ νέου;

Oι πάγιες εντολές που είχατε ορίσει μέσα από το eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα θα εξακολουθήσουν να ισχύουν και να εκτελούνται χωρίς καμία ενέργεια εκ μέρους σας.

mBanking

 1.  Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή winbank mobile της Τράπεζας Πειραιώς και ποιους κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για       την είσοδο μου;

Για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή winbank mobile, θα πρέπει να επισκεφθείτε το AppStore (αν διαθέτετε φορητές συσκευές της Apple τύπου iPhone και iPad), ή το GooglePlay (αν διαθέτετε φορητές συσκευές που διαθέτουν λειτουργικό σύστημα Android) και να εγκαταστήσετε τη σχετική εφαρμογή στη συσκευή σας. Οι κωδικοί εισόδου σας θα παραμείνουν οι ίδιοι με αυτούς τους οποίους χρησιμοποιούσατε για να πραγματοποιήσετε είσοδό σας στην Υπηρεσία mBanking της πρώην CPB Bank και θα τους πληκτρολογείτε στην αρχική οθόνη εισόδου της εφαρμογής.



 2.  Ποιά είναι η αντιστοιχία στην καταχώρηση των κωδικών που διαθέτω στην Υπηρεσία mBanking του πρώην δικτύου CPB Bank       στην Ελλάδα προκειμένου να μπορώ να πραγματοποιώ είσοδο στην εφαρμογή winbank mobile;

Στο πεδίο “Username” θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Χρήστη» τον οποίο χρησιμοποιούσατε για την είσοδό σας στην Υπηρεσία mBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα. Στο πεδίο “Password” θα καταχωρείτε τον «Κωδικό Πρόσβασης» τον οποίο χρησιμοποιούσατε για την είσοδό σας στην Υπηρεσία mBanking της πρώην CPB Bank. Για την είσοδό σας στην εφαρμογή winbank mobile δεν απαιτείται η καταχώρηση κωδικού extraPIN.



 3.  Θα πραγματοποιώ τις συναλλαγές μου με χρήση της ίδιας συσκευής security token που χρησιμοποιούσα και στην Υπηρεσία       mBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα;

Όχι, η συσκευή security token που χρησιμοποιούσατε για την είσοδό σας και για τη διενέργεια συναλλαγών μέσω της Υπηρεσίας mBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα είναι μη ενεργή και μπορείτε να την καταστρέψετε μετά τη ενοποίηση των Υπηρεσιών. Στο εξής, για τη χρήση της εφαρμογής winbank mobile θα χρησιμοποιείτε κωδικούς μιας χρήσης extraPIN.



 4.  Τι είναι το extraPIN;

Είναι ένας 6ψήφιος κωδικός μίας χρήσης, που ενισχύει την ασφάλεια της διενέργειας συναλλαγών.



 5.  Πώς θα λαμβάνω κωδικούς extraPIN;

Αν έχετε προδηλώσει τον αριθμό του κινητού σας μέσω της Υπηρεσίας eBanking του πρώην δικτύου CPB Bank στην Ελλάδα θα λαμβάνετε κωδικούς extraPIN με δωρεάν SMS στο κινητό σας τη στιγμή της συναλλαγής. Αν δεν έχετε προδηλώσει τον αριθμό του κινητού σας μέσω της Υπηρεσίας eBanking της πρώην CPB Bank θα λαμβάνετε κωδικούς extraPIN μέσω της ειδικής συσκευής extraPIN generator, την οποία μπορείτε να προμηθευτείτε μέσω κάποιου Καταστήματος του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του extraPIN πατήστε εδώ.



 6.  Για πόσο χρονικό διάστημα ισχύει ένας κωδικός extraPIN;

Για περίπου 1 λεπτό από τη στιγμή που επιλέγετε να σας σταλεί extraPIN. Εάν τυχόν μέσα σε αυτό το διάστημα δεν εισάγετε σωστά τον 6ψήφιο κωδικό, ζητήστε άλλο extraPIN.