Πιστωτικές κάρτες - Πρώην ATEbank - F.A.Q.

Νέες πιστωτικές κάρτες της πρώην ΑΤΕbank δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να εκδώσω νέα πιστωτική κάρτα πρώην ATEbank σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς;

Νέα κάρτα πρώην ATEbank δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς γιανα κάνετε αίτηση για έκδοση κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.


 2.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας πρώην ATEbank και επιθυμώ να εκδοθεί κάρτα πρόσθετου μέλους, υπάρχει αυτή η δυνατότητα;

Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης κάρτας πρώην ATEbank στις περιπτώσεις πρόσθετου μέλους, κάνοντας αίτηση σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.


 3.  Η κάρτα μου λήγει μέσα στο επόμενο διάστημα. Πώς και πότε θα παραλάβω την ανανεωμένη μου κάρτα;

Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας σας στις αρχές του μήνα της λήξης της παλαιάς.


 4.  Μπορώ να συμμετέχω με την πιστωτική μου κάρτα πρώην ATEbank σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες;

Βεβαίως μπορείτε. Θα ενημερώνεστε κάθε φορά μέσω των μηνιαίων λογαριασμών, της ιστοσελίδας της Τράπεζας ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.


 5.  Θα πραγματοποιήσω ταξίδι στο εξωτερικό και σκοπεύω να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα. Χρειάζεται να σας ενημερώσω πρώτα για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί;

Η πιστωτική σας κάρτα της πρώην ΑΤEbank μπορεί να χρησιμοποιηθεί κανονικά στο εξωτερικό. Για να ενημερωθείτε για το ημερήσιο όριο συναλλαγών για τις αγορές σας σε χώρες εκτός Ευρώπης, καλέστε μας στο 210 328 8000.


 6.  Λαμβάνω τη μισθοδοσία μου μέσω της πρώην ATEbank και θα επιθυμούσα να με ενημερώσετε αν μπορεί να εκδοθεί η ΑΤΕClub VISA.

Δεδομένου ότι δεν εκδίδονται πλέον κάρτες της πρώην ATEbank, η κάρτα που μπορείτε να εκδώσετε είναι η Visa ή η Mastercard® της Tράπεζας Πειραιώς συνδεδεμένη με προνόμια μισθοδοσίας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.


 7.  Υπάρχει τρόπος να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή sms κάθε φορά που χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα;

Μπορείτε να λαμβάνετε ενημέρωση σχετικά με τις συναλλαγές που γίνονται με την πιστωτική σας κάρτα ή για την έκδοση του μηνιαίου λογαριασμού μέσω της υπηρεσίας winbank alerts.

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts Πιστωτικών Καρτών γίνεται:

  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 210 32 88 000 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή

 8.  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα της πρώην ATEbank;

Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 3898989.


 9.  Πού μπορώ να καλέσω για απώλεια / κλοπή πιστωτικής κάρτας πρώην ATEbank;

Για απώλεια κάρτας, μπορείτε να καλέσετε 24 ώρες το 24ωρο στο 210 32 88 000 ή από το εξωτερικό στο +30 210 3288000.


 10.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην ATEbank και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω φθοράς/ απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;

Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάσταση της κάρτας σας.


 11.  Ποιες συναλλαγές θα μπορώ να πραγματοποιώ με την πιστωτική μου κάρτα της πρώην ATEbank, στα ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς;

Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:

  • ανάληψη μετρητών
  • ερώτηση υπολοίπου
  • αλλαγή PIN
  • πληρωμή με κατάθεση μετρητών
  • ενεργοποίηση κάρτας

 12.  Πώς θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της πιστωτικής μου κάρτας της πρώην ATEbank;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:

  • των ATMs της Τράπεζας Πειραιώς
  • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας σας
  • της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • της Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 328 8000, 24 ώρες το 24ωρο

 13.  Πού μπορώ να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα της πρώην ATEbank;

Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:

  • στα ταμεία της Τράπεζας Πειραιώς
  • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
  • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
  • στα ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς
  • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς

 14.  Iσχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής μου κάρτας της πρώην ATEbank που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού εξακολουθεί να είναι σε ισχύ.


 15.  Οι υπηρεσίες Verified by Visa & Mastercard® SecureCode ισχύουν για τις πιστωτικές κάρτες της πρώην ATEbank;

Oι υπηρεσίες Verified by Visa & Mastercard® SecureCode προσωρινά δεν είναι διαθέσιμες. Για την επανεργοποίηση τους θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.


 16.  Πώς μπορώ να κάνω αίτημα για αύξηση του πιστωτικού ορίου της κάρτας μου της πρώην ATEbank;

Για αίτημα αύξησης πιστωτικού ορίου μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.