Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
43%
Μείωση CO2e ανά επίσκεψη
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
Πως υπολογίζουμε την εξοικονόμηση ενέργειας
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Είστε πελάτης μας και δεν έχετε Piraeus e-banking; Κάντε εγγραφή

Θέλετε να γίνετε πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα.
Digital Onboarding
Οκτώβριος: Ο Ευρωπαϊκός Μήνας Κυβερνοασφάλειας

Οκτώβριος: Ο Ευρωπαϊκός Μήνας Κυβερνοασφάλειας

Οκτώβριος: Ο μήνας που μας μαθαίνει να προστατευόμαστε από το phishing και τις κυβερνοαπειλές

Ο Οκτώβριος είναι ο Ευρωπαϊκός Μήνας Κυβερνοασφάλειας — μια σημαντική ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούμε για τους κινδύνους που κρύβει ο ψηφιακός κόσμος, ειδικά όταν πρόκειται για την ασφάλεια των προσωπικών μας δεδομένων.

Στην εποχή που τα ηλεκτρονικά μηνύματα και οι ψηφιακές επικοινωνίες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, η απειλή του phishing γίνεται όλο και πιο ύπουλη και πειστική. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε πώς μπορούμε να εντοπίσουμε τα σημάδια που μας προστατεύουν από απατεώνες και να διατηρήσουμε την ψηφιακή μας ασφάλεια, ιδιαίτερα στον τραπεζικό τομέα.

Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε το ψάρι που… δαγκώνει - Phishing

Το email έμοιαζε απόλυτα αληθινό. Το λογότυπο της εταιρείας, η υπογραφή της μονάδας και το μήνυμα: “Ο λογαριασμός σας θα απενεργοποιηθεί, πατήστε εδώ για επαλήθευση.”

Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, κάποιος/α είχε ήδη κάνει κλικ.

Δεν είναι ότι δεν γνωρίζουμε τι είναι το phishing — είναι ότι μερικές φορές φαίνεται υπερβολικά αληθινό για να είναι ψεύτικο.

Οι επιθέσεις γίνονται ολοένα και πιο πειστικές, χρησιμοποιούν πραγματικά ονόματα, εσωτερικό ύφος επικοινωνίας και «γνωστές» διευθύνσεις (domains). Με άλλα λόγια, μιμούνται την καθημερινότητά μας στην εντέλεια.

Και εκεί ακριβώς βρίσκεται η πρόκληση. Δεν χρειάζεται να είμαστε ειδικοί στην κυβερνοασφάλεια, αλλά να σταματάμε για ένα δευτερόλεπτο πριν αντιδράσουμε.

Όπως είναι γνωστό, το Phishing είναι μια μορφή ηλεκτρονικής απάτης, κατά την οποία οι επιτιθέμενοι προσπαθούν να εξαπατήσουν κάποιον/α, ώστε να μοιραστεί εμπιστευτικές πληροφορίες ή να προβεί σε ενέργειες που θα έχουν αντίκτυπο στην ασφάλειά του, υποδυόμενοι αξιόπιστα πρόσωπα ή επιχειρήσεις.

Ο πιο γνωστός τρόπος για αυτές τις απάτες είναι μέσω email (phishing), αλλά οι επιτιθέμενοι συχνά χρησιμοποιούν φωνητικές κλήσεις (vishing), αποστέλλουν μηνύματα μέσω sms ή messaging apps (smishing) ή ακόμα και χρησιμοποιούν QR codes (quishing).

Ελέγχουμε τα “red flags”

Προσέχουμε τις ενδείξεις “red flags”, οι οποίες μπορεί να συναντώνται μεμονωμένα ή και συνδυαστικά, όπως:

  • Αίσθηση επείγοντος: Φράσεις που υποδηλώνουν ανάγκη για άμεση δράση είτε για την αποτροπή αρνητικής εξέλιξης, είτε για την επίτευξη θετικής εξέλιξης, πχ «πατήστε τώρα για να κερδίσετε 10.000€» ή «αν δεν πληρώσετε τώρα, θα μπλοκαριστεί ο λογαριασμός σας».
  • Πρόσβαση σε πληροφορίες: Αιτήματα για προσωπικά/ εμπιστευτικά δεδομένα, όπως αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών, κωδικούς, κλπ. Η Τράπεζα και οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία δεν θα ζητήσει ποτέ κωδικούς πρόσβασης.
  • Πρόσβαση σε συστήματα: Αιτήματα για πρόσβαση σε εφαρμογές και συστήματα.

Ειδικότερα, σε γραπτή επικοινωνία, προσέχουμε ιδιαίτερα τα παρακάτω σημεία:

  • Αποστολέας: Παραλλαγμένο ή ψεύτικο e-mail που προσομοιάζει αρκετά με αυτό έμπιστου οργανισμού.
  • Υπερσύνδεσμοι και συνημμένα: Αρχεία ή υπερσύνδεσμοι που οδηγούν σε κακόβουλο περιεχόμενο.
  • Ορθογραφικά λάθη: Εμφανή λάθη στη σύνταξη και τη γραμματική.

και σε φωνητική επικοινωνία:

  • Απρόσμενες κλήσεις: Άγνωστοι αριθμοί που ισχυρίζονται ότι είναι από γνωστά άτομα ή υπηρεσίες.

Οι επιτιθέμενοι έχουν τη δυνατότητα να παραποιήσουν τη διεύθυνση email ή τον αριθμό τηλεφώνου τους (spoofing), ώστε η επικοινωνία να φαίνεται αξιόπιστη. Σε περιπτώσεις μη αναμενόμενης επικοινωνίας (γραπτής ή τηλεφωνικής), συνιστάται να πραγματοποιείται επικοινωνία με τον φερόμενο αποστολέα ή συνομιλητή μέσω γνωστού και ασφαλούς καναλιού, προκειμένου να επιβεβαιωθεί η αυθεντικότητα του μηνύματος.

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;