Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Πως υπολογίζουμε την εξοικονόμηση ενέργειας
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Είστε πελάτης μας και δεν έχετε Piraeus e-banking; Κάντε εγγραφή

Θέλετε να γίνετε πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα.
Digital Onboarding

e-branch για Ιδιώτες

Ανακαλύψτε τις έξυπνες υπηρεσίες για ακόμα πιο άνετη εξυπηρέτηση με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας.

Σας περιμένει μια νέα τραπεζική εμπειρία μέσα από έξυπνες υπηρεσίες και τεχνολογικές καινοτομίες που σας εξασφαλίζουν άνετο, φιλικό περιβάλλον και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας.

Πλεονεκτήματα

  • Online διαχείριση
  • Αυτόματες συναλλαγές
  • Νέοι τρόποι εξυπηρέτησης
  • Υπηρεσίες για ΑμεΑ
 

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας του e-branch;

Αμπελόκηποι

  • Δευτέρα - Πέμπτη: 9.00 π.μ. - 3.00 μ.μ.
  • Παρασκευή: 9.00 π.μ. - 2.30 μ.μ. 

Ηράκλειο Κρήτης

  • Δευτέρα - Πέμπτη: 9.00 π.μ. - 3.00 μ.μ.
  • Παρασκευή: 9.00 π.μ. - 2.30 μ.μ. 

City Link

  • Δευτέρα - Πέμπτη: 9.00 π.μ. - 3.00 μ.μ.
  • Παρασκευή: 9.00 π.μ. - 2.30 μ.μ.

 

Βρείτε το κοντινότερο e-branch

Illustration_Help

Έτοιμοι για το επόμενο βήμα;

Διευκολύνετε την καθημερινότητά σας αξιοποιώντας τις online υπηρεσίες που σας προσφέρουμε, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτείτε κάποιο κατάστημά μας. 

 

Illustration_Help
Illustration_Help
Αναλυτικά χαρακτηριστικά
Ταμίας από απόσταση

Συνδεθείτε μέσω video κλήσης με τον ταμία από απόσταση και πραγματοποιήστε οποιαδήποτε συναλλαγή με την ίδια ευκολία και απλότητα ενός κανονικού ταμείου.

Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε ευρώ με τη χρήση της ηλεκτρονικής σας υπογραφής.

Ζήστε τη σύγχρονη τραπεζική εμπειρία που δημιούργησε η Τράπεζα Πειραιώς για εσάς και πραγματοποιήστε εύκολα και γρήγορα:

  • Κατάθεση μετρητών
  • Μεταφορά χρημάτων μεταξύ λογαριασμών σε ίδιο ή διαφορετικό νόμισμα μέχρι του ποσού των 10.000€ ή το ισότιμο αυτού
  • Ανάληψη μετρητών μέχρι του ποσού των 10.000€
  • Πληρωμή πιστωτικών καρτών / δανείων
  • Πληρωμή λογαριασμών / οφειλών Δημοσίου
  • Φόρτιση / Ολική εκφόρτιση prepaid καρτών
  • Πληρωμή e-παράβολου
  • Κατάθεση ιδιωτικών & τραπεζικών επιταγών άλλων τραπεζών μέχρι του ποσού 300.000€ (ανά επιταγή) 
  • Ιδιωτικές επιταγές: διαθεσιμότητα ποσού το πρωί της 3ης εργάσιμης ημέρας που ακολουθεί την ημέρα της συναλλαγής, εφόσον αυτή πραγματοποιήθηκε έως τις 15:30 ή το πρωί της 4ης εργάσιμης ημέρας εφόσον η συναλλαγή πραγματοποιηθεί μετά τις 15:30
  • Τραπεζικές επιταγές: διαθεσιμότητα ποσού το πρωί της 2ης εργάσιμης ημέρας που ακολουθεί την ημέρα της συναλλαγής εφόσον αυτή πραγματοποιήθηκε έως τις 15:30 ή το πρωί της 3ης εργάσιμης ημέρας εφόσον η συναλλαγή πραγματοποιηθεί μετά τις 15:30
  • Εξόφληση επιταγών Τράπεζας Πειραιώς μέχρι του ποσού 10.000€ με πίστωση σε λογαριασμό
  • Ιδιωτικές επιταγές: διαθεσιμότητα ποσού το πρωί της 2ης εργάσιμης ημέρας που ακολουθεί την ημέρα της συναλλαγής
  • Τραπεζικές επιταγές: άμεση διαθεσιμότητα ποσού

Σημαντικό

  • Οι συναλλαγές που καταχωρούνται, από Δευτέρα έως Παρασκευή, εντός του προκαθορισμένου χρόνου λήξης ημερήσιων εργασιών που ισχύει ανά είδος συναλλαγής, εκτελούνται αυθημερόν

Στο ταμείο από απόσταση δεν εξυπηρετούνται συναλλαγές:

  • με πληρεξούσιο/εξουσιοδότηση
  • μετρητών σε ξένο νόμισμα
  • πληρωμής πιστωτικών καρτών μετά τις 18:00
  • κατάθεσης ιδιωτικών ή τραπεζικών επιταγών τραπεζών που δεν συμμετέχουν στο Σύστημα Ηλεκτρονικού Συμψηφισμού (ΔΗΣΣΕ)
Αυτόματες συναλλαγές

Στον χώρο αυτό μπορείτε να πραγματοποιείτε στα ΑΤΜs γρήγορα και με ασφάλεια, πλήθος τραπεζικών συναλλαγών, με την υπηρεσία να είναι διαθέσιμη 24/7.

Με τη χρήση της χρεωστικής σας κάρτας και πληκτρολογώντας το PIN μπορείτε να ολοκληρώσετε τις συναλλαγές σας, γρήγορα, με ασφάλεια και χωρίς χρονικό περιορισμό.

Ειδικότερα, μπορείτε να ολοκληρώσετε εύκολα και γρήγορα:

  • Online κατάθεση με άμεση πίστωση του συνδεδεμένου λογαριασμού και ανάληψη μεγάλων ποσών
  • Απευθείας κατάθεση σε άλλο λογαριασμό στην Πειραιώς
  • Πληρωμές σε οργανισμούς που διαθέτουν RF κωδικό
  • Μεμονωμένες πληρωμές οργανισμών χωρίς τη χρήση RF κωδικού (Βεβαιωμένες οφειλές ΔΟΥ, ΕΥΔΑΠ, VODAFONE ΚΙΝΗΤΗ-ΣΤΑΘΕΡΗ, ALLIANZ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ, NN HELLAS ΖΩΗΣ)
  • Πληρωμή εκχωρημένων δανείων
  • Μεταφορές σε λογαριασμό τρίτου με δυνατότητα αιτιολογίας
  • Πληρωμή πιστωτικής κάρτας ιδίου/ τρίτου εντός τράπεζας, καθώς και πιστωτικής κάρτας άλλης τράπεζας
  • Φόρτιση Prepaid card
Digital corner

Στον χώρο αυτό σας προσφέρεται η δυνατότητα χρήσης του Digital Kiosk.

Το Digital Kiosk προσφέρει:

  • Άμεση και ασφαλή εξυπηρέτηση χωρίς αναμονή
  • Είσοδο με χρεωστική κάρτα & PIN, χωρίς ανάγκη για κωδικούς e-banking
  • Απλή και φιλική εμπειρία χρήσης, χωρίς τεχνολογικό άγχος

Ενδεικτικές συναλλαγές που μπορούν να πραγματοποιηθούν:

  • Εμβάσματα & πληρωμές Οργανισμών
  • Αλλαγή ορίων καρτών & έκδοση νέου PIN
  • Επικαιροποίηση στοιχείων μέσω eGov-KYC
  • Αιτήσεις για νέα προϊόντα (λογαριασμοί, κάρτες, ασφαλιστικά προγράμματα)
  • Μετατροπή συναλλαγής πιστωτικής & χρεωστικής κάρτας σε δόσεις
Χώρος συνεργατών
Σε αυτόν τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο* παρουσιάζονται προϊόντα και υπηρεσίες από επιλεγμένους συνεργάτες της Τράπεζας Πειραιώς.

* Διαθέσιμος στα e-branch Αμπελοκήπων, Ηρακλείου Κρήτης και City Link.
Πρόσθετοι τρόποι εξυπηρέτησης
Facilitators

Στο e-branch, υπάρχει πάντα ένας υπεύθυνος εξυπηρέτησης, έτοιμος να σας καθοδηγήσει και να σας εκπαιδεύσει για το πώς θα πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας. Επιπλέον για οτιδήποτε χρειαστείτε μπορείτε ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς.

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση


Στον χώρο αυτό μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω τηλεφωνικής κλήσης με έναν υπάλληλο της Τράπεζας Πειραιώς. Ενημερωθείτε για προϊόντα και υπηρεσίες, πραγματοποιήστε συναλλαγές και εγγραφείτε στις υπηρεσίες Piraeus e-banking και Piraeus phone banking.

Meeting room

Πλέον δε χρειάζεται να πάτε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, για να συναντήσετε τον τραπεζικό συνεργάτη σας. Μπορείτε να κλείσετε ραντεβού μαζί του στην αίθουσα συσκέψεων του e-branch. (Διαθέσιμη στα e-branch Αμπελοκήπων, Ηρακλείου Κρήτης).
Υπηρεσίες για ΑμεΑ

Στα e-branch παρέχονται για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) οι κάτωθι υπηρεσίες:

Άτομα με προβλήματα όρασης:

  • Καθοδήγηση του πελάτη από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη την παραμονή στο κατάστημα
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών ταμείου μέσω της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση» με τη βοηθητική χρήση ειδικής σήμανσης στο μηχάνημα σε γραφή Braille, χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων
  • Δυνατότητα πλοήγησης και εκπαίδευσης στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής Piraeus e-banking με τη χρήση φωνητικής υποστήριξης
  • Εγγραφή στo Piraeus e-banking, χωρίς να είναι απαραίτητη η χειρόγραφη υπογραφή συμβάσεων

Άτομα με προβλήματα ακοής:

  • Συναλλαγές ταμείου με εκπαιδευμένους στη νοηματική γλώσσα ταμίες
  • Οθόνη αφής με διαδραστικό χάρτη για πληροφόρηση σχετικά με τις προσφερόμενες στο e-branch συναλλαγές και τα διαθέσιμα μηχανήματα

Άτομα με κινητικά προβλήματα:

  • Εύκολη μετακίνηση στους εσωτερικούς χώρους του καταστήματος
  • Καθοδήγηση του πελάτη από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη την παραμονή στο κατάστημα
  • Εξυπηρέτηση στο ύψος του αμαξιδίου με την υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση»
 

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;