Άτομα με κινητική αναπηρία

Το πλαίσιο προσβασιμότητα των ατόμων με κινητικές δυσκολίες στα καταστήματα είναι ένα πεδίο που η Τράπεζα Πειραιώς δίνει μεγάλη έμφαση. Για τους πελάτες με κινητικές αναπηρίες, τα άτομα με παροδικές αναπηρίες και τα λοιπά εμποδιζόμενα άτομα (έγκυες, νήπια σε καροτσάκι, μικρά παιδιά, υπερήλικες κ.ά.) η πλειονότητα των καταστημάτων του Δικτύου είναι είτε απόλυτα προσβάσιμα είτε διαθέτουν αναβατόριο ή ράμπα (φορητή ή σταθερή).

Υπηρεσίες για άτομα με κινητικά προβλήματα:

  • Απόκτηση λογαριασμού, χρεωστικής κάρτας και κωδικών winbank σε λιγότερο από 15 λεπτά μέσω της υπηρεσίας “Digital Onboarding”, με τη διαδικασία να ολοκληρώνεται απομακρυσμένα μέσω βίντεο κλήσης χωρίς να είναι απαραίτητη η επίσκεψη σε κατάστημα.
  • Εξ αποστάσεως ψηφιακή υπογραφή έγγραφων ή/ και συμβάσεων μέσω Remote Signing χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε κατάστημα, καθώς η διαδικασία ολοκληρώνεται μέσω της winbank.
  • Εξυπηρέτηση στο ύψος του αμαξιδίου με την υπηρεσία “Ταμίας από απόσταση”, στα καταστήματα που διαθέτουν μηχάνημα VTS (Virtual Teller Station).
  • Εύκολη μετακίνηση στους εσωτερικούς χώρους του καταστήματος.
  • Καθοδήγηση του πελάτη από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη την παραμονή στο κατάστημα.