Υπηρεσία Digital Customer Onboarding

Ξεκινήστε την τραπεζική σας σχέση από το κινητό σας.

Αποκτήστε τραπεζικό λογαριασμό, χρεωστική κάρτα και winbank, από όπου και αν βρίσκεστε.

Με τη νέα υπηρεσία της Τράπεζας Πειραιώς, Digital Customer Onboarding για φυσικά πρόσωπα, μπορείτε εύκολα και γρήγορα από το κινητό σας να ξεκινήσετε την τραπεζική σας σχέση.

Αποκτήστε καταθετικό λογαριασμό για τις καθημερινές σας ανάγκες, χρεωστική κάρτα Πειραιώς Debit για τις καθημερινές συναλλαγές σας και winbank για να χρησιμοποιείτε τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας Πειραιώς, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα με ευκολία και ασφάλεια από την άνεση του σπιτιού σας.

Ποιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία

  • Φυσικά Πρόσωπα
  • Από 18 ετών και άνω
  • Έλληνες υπήκοοι
  • Με Αστυνομικό Δελτίο Ταυτότητας
  • Κάτοχοι κωδικών Taxisnet, με επικαιροποιημένα στοιχεία στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας

Πλεονεκτήματα της υπηρεσίας

  • Η διαδικασία ολοκληρώνεται από το κινητό όπου και αν βρίσκεστε
  • Διαρκεί μόνο 15 λεπτά
  • Δεν απαιτείται να ανεβάσετε αρχεία ταυτότητας ή λογαριασμών ΔΕΚΟ για την ταυτοποίησή σας
  • Η ταυτοποίησή σας γίνεται μέσω βιντεοκλήσης με εκπρόσωπο της Τράπεζας
  • Υποστηρίζει και τη νοηματική γλώσσα

Πώς μπορώ να γίνω πελάτης

Κατεβάστε τη winbank mobile εφαρμογή, από το Google Play Store / App Store, και επιλέξτε «εγγραφή» για να κάνετε το πρώτο βήμα για τη νέα σας τραπεζική σχέση.

Κατεβάστε το winbank mobile app δωρεάν στο κινητό σας

Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Τι είναι το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας; Πού θα βρω περισσότερες πληροφορίες;

Το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) είναι το πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης της κεντρικής βάσης μοναδικής καταχώρισης των στοιχείων επικοινωνίας όλων των φυσικών προσώπων το οποίο θα βρείτε στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr. Μάθετε περισσότερα.
Μάθημα: Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) (howto.gov.gr)

Πώς θα παραλάβω την κάρτα μου;

Η εκδοθείσα χρεωστική κάρτα θα αποσταλεί στη διεύθυνση κατοικίας που έχετε δηλώσει κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Στην ίδια διεύθυνση θα σας σταλεί και το pin, με ξεχωριστή συστημένη αλληλογραφία.

Προαπαιτούμενα της διαδικασίας

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να μπορώ να ανοίξω λογαριασμό μέσα από το Digital Onboarding;

Για να μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμό μέσω του Digital Onboarding, πρέπει:

  • Να είστε φυσικό πρόσωπο.
  • Να είστε από 18 ετών και πάνω.
  • Να είστε μόνιμος κάτοικος και να φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα.
  • Να επιδείξετε ελληνική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες για την ταυτοποίηση κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης
  • Να μην είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό αν δεν είμαι υπόχρεος φορολογικής δήλωσης;

Ναι, μπορείτε να γίνετε πελάτης Digital Onboarding αλλά θα πρέπει να συμπληρώσετε τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (μετά το πέρας της διαδικασίας) με τον λόγο που δεν είστε υπόχρεος και να την υποβάλετε το συντομότερο δυνατό ή άμεσα σε ένα από τα καταστήματα μας ή online στην winbank.

Διαδικασία

Τι συμβαίνει εάν η διαδικασία διακοπεί;

Σε περίπτωση διακοπής της διαδικασίας σε οποιοδήποτε σημείο μπορείτε να επανεκκινήσετε τη διαδικασία εντός 12 ωρών. Η πρόοδος σας αποθηκεύεται και ξεκινάτε από το σημείο στο οποίο υπήρξε η διακοπή. Μετά το πέρας των 12 ωρών, μπορείτε να εκκινήσετε τη διαδικασία εκ νέου, αλλά από την αρχή.

Γιατί δεν μπορώ να συνεχίσω μετά την ταυτοποίηση του E-Gov;

Πιθανοί λόγοι που δεν επιτρέπουν την ολοκλήρωση της έναρξης της τραπεζικής σας σχέσης μέσω του Digital Customer On Boarding.

  • Είστε ανήλικος
  • Έχετε διεύθυνση κατοικίας εκτός Ελλάδας
  • Εμφανίζονται ενδείξεις ότι δεν φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • Είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τα στοιχεία σας στον E-Gov δεν είναι έγκυρα ή είναι ελλιπή

Βιντεοκλήση με εκπρόσωπο

Μπορώ να βοηθήσω κάποιο οικείο πρόσωπο στη βιντεοκλήση;

Σε περίπτωση που στη βιντεοκλήση εμφανίζονται 2 άνθρωποι (πχ. εγγονός / παππούς – παιδί/ γονέας) εφόσον για τον ταυτοποιούμενο δεν είναι ξεκάθαρο ότι έχει δικαιοπρακτική ικανότητα (πχ. σώας τας φρένας/ δυσκολία στην επικοινωνία/ μειωμένη αντίληψη) τότε η ταυτοποίηση δεν μπορεί να συνεχιστεί. Αν το δεύτερο πρόσωπο δεν παρεμβαίνει στις απαντήσεις του ταυτοποιούμενου και παρευρίσκεται βοηθητικά στη διαδικασία, η ταυτοποίηση συνεχίζεται κανονικά.