Google PayTM. O πιο εύκολος τρόπος να κάνετε τις καθημερινές σας συναλλαγές

Το Google PayTM είναι ο γρήγορος, απλός και ασφαλής τρόπος πληρωμών σε εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Με το Google PayTM οι πληρωμές σας με τις κάρτες Visa & Mastercard® της Τράπεζας Πειραιώς γίνονται πιο εύκολες από ποτέ, χρησιμοποιώντας μόνο την Android συσκευή σας ή το smartwatch σας*!

*Ελέγξτε αν η συσκευή σας υποστηρίζει ανέπαφες πληρωμές με Google PayTM εδώ ή για smartwatch εδώ

Πώς να προσθέσετε μία κάρτα

Προσθέστε την κάρτα σας στο Πορτοφόλι GoogleTM ακολουθώντας μερικά απλά βήματα:

  • Κατεβάστε την εφαρμογή Πορτοφόλι GoogleTM από το Google Play
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες προσθήκης κάρτας
  • Επαληθεύστε την ταυτότητά σας, εάν χρειάζεται, με την καταχώρηση του μοναδικού κωδικού OTP που θα λάβετε με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα

Είστε έτοιμοι!

Πώς να κάνετε πληρωμές

Δεν χρειάζεται πλέον να έχετε μαζί σας μετρητά ή πορτοφόλι. Μπορείτε γρήγορα και εύκολα να πραγματοποιείτε ανέπαφες πληρωμές σε φυσικά καταστήματα πλησιάζοντας το Android κινητό ή smartwatch σας στο τερματικό POS.

Επιπλέον, μπορείτε να πραγματοποιείτε πληρωμές σε εφαρμογές και ιστότοπους εμπόρων επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το Google PayTM!

Πού μπορείτε να πληρώσετε

Χρησιμοποιήστε το Πορτοφόλι GoogleTM όπου βλέπετε ένα από τα σύμβολα

Συχνές ερωτήσεις

Γενικά

Πως προστατεύονται οι πληρωμές μου;

Το Google Pay προστατεύει τα στοιχεία πληρωμής σας με πολλαπλά επίπεδα ασφάλειας.

Όταν χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας για ανέπαφες πληρωμές, το Google Pay δεν αποστέλλει τον πραγματικό αριθμό της κάρτας σας. Αντίθετα, κατά την προσθήκη της κάρτας στο Πορτοφόλι GoogleTM ένας κρυπτογραφημένος εικονικός αριθμός λογαριασμού αποδίδεται για αυτήν την κάρτα στη συγκεκριμένη συσκευή, έτσι ώστε ο πραγματικός αριθμός της να παραμένει ασφαλής. Ο πραγματικός αριθμός της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στη συσκευή ούτε κοινοποιείται στους εμπόρους.

Σημειώνεται ότι στην απόδειξη του τερματικού POS αναγράφεται ο εικονικός αριθμός λογαριασμού που χρησιμοποιείτε για τις Google Pay συναλλαγές σας.

Δείτε εδώ πως προστατεύονται τα στοιχεία πληρωμής σας.

Μπορώ να καταχωρήσω οποιαδήποτε κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς στο Πορτοφόλι Google PayTM;

Όλες οι κάρτες Visa και Mastercard® της Τράπεζας Πειραιώς (χρεωστικές, πιστωτικές, επαναφορτιζόμενες προπληρωμένες) ιδιωτών ή επιχειρήσεων, μπορούν να καταχωρηθούν στο Πορτοφόλι GoogleTM  για πληρωμές με Google Pay, εκτός από την προπληρωμένη κάρτα Prepaid Business.

Προσθήκη καρτών

Πώς προστίθεται μία κάρτα στο Πορτοφόλι GoogleTM;

Για την προσθήκη των καρτών σας ακολουθείτε τα παρακάτω απλά βήματα:
  1. Εγκαθιστάτε την εφαρμογή Πορτοφόλι GoogleTM  από το Google Play Store στην Android συσκευής σας.
  2. Ανοίγετε την εφαρμογή Πορτοφόλι GoogleTM, επιλέγετε «Προσθήκη στο Πορτοφόλι +» και στη συνέχεια επιλέγετε «Κάρτα Πληρωμής».
  3. Καταχωρείτε τα στοιχεία της κάρτας σας και επιλέγετε «Αποθήκευση».
  4. Διαβάζετε τους όρους χρήσης της Τράπεζας Πειραιώς και επιλέγετε «Αποδοχή».
  5. Επιλέγετε ως τρόπο επαλήθευσης τον κωδικό μίας χρήσης (OTP) εάν απαιτείται.
  6. Καταχωρείτε τον μοναδικό κωδικό (OTP) που θα λάβετε με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα.
H κάρτα σας είναι πλέον ενεργή στο Πορτοφόλι GoogleTM  για πληρωμές με Google Pay! Αν επιθυμείτε να καταχωρήσετε περισσότερες κάρτες εκδόσεως της Τράπεζας Πειραιώς στο Πορτοφόλι GoogleTM , θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία για κάθε κάρτα.  Δείτε εδώ όλους τους τρόπους προσθήκης κάρτας στο Πορτοφόλι GoogleTM.

Δεν μπορώ να ολοκληρώσω την προσθήκη της κάρτας μου στο Πορτοφόλι Google TM, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την προσθήκη της κάρτας σας στο Πορτοφόλι Google TM  για πληρωμές με Google Pay, ή στην περίπτωση που δεν λάβατε τον μοναδικό κωδικό ΟΤΡ που σας στάλθηκε με SMS, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.

Πώς αφαιρώ μία κάρτα από το Πορτοφόλι GoogleTM;

Δείτε εδώ αναλυτικές οδηγίες για το πως να διαχειρίζεστε την κάρτα σας στο Πορτοφόλι GoogleTM

Σε περίπτωση που επιθυμήσετε να αφαιρέσετε μια κάρτα από το Πορτοφόλι GoogleTM και στη συνέχεια να την προσθέσετε ξανά, θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της προσθήκης κάρτας από την αρχή.

Πληρωμές

Πώς κάνω πληρωμές Google Pay με το τηλέφωνό μου;

Για ανέπαφες πληρωμές, απλά ανοίγετε την οθόνη της Android συσκευής σας και την πλησιάζετε στο τερματικό POS. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως σε συναλλαγές υψηλής αξίας, ενδέχεται να σας ζητηθεί να ξεκλειδώσετε την συσκευή σας.

Για online συναλλαγές σε ιστοσελίδες και apps, απλά επιλέγετε το Google Pay ως τον τρόπο πληρωμής ή πατάτε το εικονίδιο “Google Pay”.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το πως κάνετε τις πληρωμές σας με Google Pay εδώ.

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Έχασα/εκλάπη η φυσική μου κάρτα την οποία έχω καταχωρήσει στο Πορτοφόλι GoogleTM για πληρωμές με Google Pay, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση κλοπής/απώλειας της κάρτας σας επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000. Η φυσική σας κάρτα θα αντικατασταθεί και μόλις παραλάβετε την καινούρια και την ενεργοποιήσετε, θα ενημερωθεί αυτόματα και το Πορτοφόλι GoogleTM  χωρίς να απαιτείται άλλη ενέργεια από πλευράς σας. Από την αυτόματη ενημέρωση του Πορτοφολιού GoogleTM, εξαιρούνται οι χρεωστικές κάρτες που επανεκδίδονται λόγω απώλειας, κλοπής ή φθοράς από το κατάστημα ή από το call center, για τις οποίες θα χρειαστεί να κάνετε οι ίδιοι την διαδικασία προσθήκης της νέας κάρτας.

Έχω ζητήσει/αναμένω την αντικατάσταση της κάρτας μου, τι θα κάνω μέχρι να έρθει το καινούριο φυσικό πλαστικό; Πώς θα κάνω συναλλαγές με αυτήν;

Σε περίπτωση αντικατάστασης μιας εγγεγραμμένης κάρτας στο Πορτοφόλι GoogleTM για πληρωμές με Google Pay, είτε λόγω αυτόματης λήξης της είτε μετά από αίτημά σας λόγω κλοπής, απώλειας ή φθοράς της, οι συναλλαγές με αυτήν μπορούν να συνεχίσουν να πραγματοποιούνται μέσω Google Pay για περιορισμένο χρονικό διάστημα ακόμα και εάν δεν έχει ενεργοποιηθεί η νέα φυσική κάρτα που θα λάβετε σε αντικατάστασή της. Το χρονικό αυτό διάστημα ορίζεται από την Τράπεζα και παρέχεται για την εξυπηρέτησή σας ενώ σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά την εκ μέρους σας υποχρέωση ενεργοποίησης της φυσικής κάρτας που θα λάβετε σε αντικατάσταση της παλαιάς. Το χρονικό αυτό διάστημα δεν παρέχεται για τις χρεωστικές κάρτες που επανεκδίδονται λόγω απώλειας, κλοπής ή φθοράς από το κατάστημα ή από το call center. 

Η Android συσκευή ή το smartwatch μου χάθηκε/κλάπηκε, τι πρέπει να κάνω;

Δείτε τις οδηγίες της υπηρεσίας Find My Device εδώ. Στην περίπτωση που στη συσκευή σας είχατε εγγεγραμμένες κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς στο Πορτοφόλι GoogleTM  για πληρωμές με Google Pay, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 3288000.