Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
Εξοικονόμηση ενέργειας
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Δεν έχετε e-banking? Κάντε αίτηση για e-banking

Είστε νέος πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα, όπου κι αν βρίσκεστε.
Digital Onboarding

Συχνές ερωτήσεις

Βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σας

Επείγουσα υποστήριξη

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ξέχασα το username στο Piraeus e-banking μου

Εάν δε θυμάστε το username σας, μπορείτε να το ανακτήσετε πατώντας εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο +30 210 32 88 000.

Προσωρινή απενεργοποίηση κάρτας

Αν θέλετε να διακόψετε προσωρινά τη χρήση της κάρτας σας, μπορείτε να το κάνετε επιλέγοντας «Κάρτες» από το menu του Piraeus e-banking, στη συνέχεια την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε προσωρινά (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη) και από τις σχετικές υπηρεσίες που εμφανίζονται στο δεξί μέρος της οθόνης διαλέγετε την επιλογή «Προσωρινή Διακοπή Χρήσης Κάρτας / Επαναφορά Χρήσης Κάρτας».

Αντίστοιχα μέσω Piraeus app μπορείτε να επιλέξετε την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε και στη συνέχεια πατήστε «Κλείδωμα» . Η απενεργοποίηση της κάρτα σας ολοκληρώθηκε.

Σημείωση: Η δυνατότητα αυτή δεν ισχύει για την κάρτα WEBUY.

Έχασα/μου έκλεψαν την κάρτα μου

Τηλεφωνήστε αμέσως στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα ή εξωτερικό για να αναφέρετε την κλοπή ή την απώλεια κάρτας σας. 

Σε περίπτωση που θέλετε να διακόψετε / κλειδώσετε προσωρινά την κάρτα σας μπορείτε να το κάνετε άμεσα μέσω Piraeus e-banking.

Το ATM κράτησε την κάρτα μου

Σε περίπτωση που το ΑΤΜ κρατήσει την κάρτα ή αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη συναλλαγή, επικοινωνήστε μόνο με την Τράπεζα Πειραιώς στο +30 210 32 88 000.

Βρήκα μία ύποπτη συναλλαγή στην κάρτα μου

Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε συναλλαγή που δεν έχετε πραγματοποιήσει ενημερώστε αμέσως την Τράπεζα Πειραιώς στο +30 210 32 88 000.

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει υποκλέψει τον Προσωπικό Κωδικό Ασφαλείας σας (PIN), αλλάξτε τον αμέσως. Συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus e-banking και αλλάξτε το στοιχείο αυτό στο «Προφίλ» σας. Επιπλέον, ενημερώστε μας αμέσως καλώντας στο +30 210 32 88 000.

Αν θέλετε να διακόψετε προσωρινά τη χρήση της κάρτας σας, συνδεθείτε στο Piraeus e-banking. Έπειτα από το menu επιλέξτε Κάρτες > Οι Πιστωτικές κάρτες μου / Οι Χρεωστικές κάρτες μου / Οι Προπληρωμένες κάρτες μου και στη συνέχεια από τις Σχετικές υπηρεσίες > Προσωρινή Διακοπή Χρήσης Κάρτας / Επαναφορά Χρήσης Κάρτας.

Αντίστοιχα μέσω Piraeus app μπορείτε να επιλέξετε την κάρτα που θέλετε να απενεργοποιήσετε και στη συνέχεια πατήστε «Κλείδωμα» . Η απενεργοποίηση της κάρτα σας ολοκληρώθηκε.



Σημείωση: Η δυνατότητα αυτή δεν ισχύει για την κάρτα WEBUY.

Digital Onboarding

Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρώ για να μπορώ να γίνω πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς ;

Για να γίνετε πελάτης και να ανοίξετε λογαριασμό για πρώτη φορά χρειάζεται:

  • να είστε φυσικό πρόσωπο
  • να είστε 18 ετών και άνω 
  • να είστε μόνιμος κάτοικος και να φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • να επιδείξετε ελληνική ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες για την ταυτοποίηση κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης
  • να μην είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς

Υπάρχει χρέωση για να πραγματοποιήσω online την εγγραφή μου ως νέος πελάτης της Τράπεζας  Πειραιώς;

Όχι, η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν.

Τι συμβαίνει εάν η διαδικασία εγγραφής μου διακοπεί;

Σε περίπτωση διακοπής της διαδικασίας σε οποιοδήποτε σημείο μπορείτε να επανεκκινήσετε τη διαδικασία εντός 12 ωρών. Η πρόοδος σας αποθηκεύεται και ξεκινάτε από το σημείο στο οποίο υπήρξε η διακοπή. Μετά το πέρας των 12 ωρών, μπορείτε να εκκινήσετε από την αρχή τη διαδικασία.

Γιατί δεν μπορώ να συνεχίσω μετά την ταυτοποίηση του e-Gov;

Πιθανοί λόγοι που δεν σας επιτρέπουν να συνεχίσετε είναι οι εξής: 

  • είστε ανήλικος
  • έχετε διεύθυνση κατοικίας εκτός Ελλάδας
  • εμφανίζονται ενδείξεις ότι δεν φορολογείστε αποκλειστικά στην Ελλάδα
  • είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς
  • τα στοιχεία σας στον e-Gov δεν είναι έγκυρα ή είναι ελλιπή

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό αν τα στοιχεία επαγγέλματός μου στον e-Gov είναι κενά;

Ναι, αλλά θα πρέπει να δηλώσετε τη δραστηριότητά σας (π.χ. φοιτητής, οικιακά, άνεργος, εισοδηματίας).

Υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών Α.μεΑ.;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης ατόμων με προβλήματα ακοής. Η βιντεοκλήση θα πραγματοποιηθεί με εκπρόσωπο μας ο οποίος είναι εκπαιδευμένος στη νοηματική γλώσσα.

Υπηρεσίες ιδιωτών

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω τις πάγιες εντολές πληρωμής λογαριασμών;

Η ενεργοποίηση πραγματοποιείται εύκολα μέσω Piraeus web banking & Piraeus phone banking ή μέσω οποιουδήποτε καταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς.

Πώς μπορώ να εκδώσω το e-Παράβολο;

Λάβετε το ηλεκτρονικό σας παράβολο μέσω:

  • Piraeus web banking: Συνδεθείτε στο e-banking και επιλέξτε Πληρωμές > e-Παράβολο > Έκδοση.
  • Piraeus app: Συνδεθείτε στο e-banking και επιλέξτε Έκδοση e-Παραβόλου.
  • Piraeus phone banking: Καλέστε από σταθερό ή κινητό από Ελλάδα και εξωτερικό στο +30 210 32 88 000.

 

Τι χρειάζομαι για την έκδοση του e-Παραβόλου;

  • Τον φορέα δημοσίου
  • Την κατηγορία του παράβολου
  • Τον τύπο παράβολου
  • Τα στοιχεία του υπόχρεου π.χ. ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, ΑΦΜ

Πώς θα ενημερωθώ για την έκδοση του λογαριασμού μου; 

Όταν εκδίδεται νέος λογαριασμός, η υπηρεσία e-statement σας ειδοποιεί χωρίς χρέωση μέσω e-mail. Για να τον δείτε, συνδέεστε στo Piraeus e-banking. Έτσι έχετε πρόσβαση στους λογαριασμούς σας, όπου κι αν βρίσκεστε.

Πώς μπορεί να γίνει η πληρωμή;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει online μέσω Piraeus e-banking ή σε ένα κατάστημα της τράπεζας.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την εξόφληση των λογαριασμών μου; 

Η εξόφληση των λογαριασμών σας μπορεί να γίνει:

  • Μέσω πάγιας εντολής σε καταθετικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα
  • Με εντολή πληρωμής στo Piraeus e-banking, με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας

Πού μπορώ να στείλω έμβασμα;

Μπορείτε να στείλετε παντού στον κόσμο μέσω Piraeus e-banking, Piraeus phone banking και καταστήματος. Μέσω Piraeus app οι χώρες πρέπει να υποστηρίζουν αριθμό λογαριασμού δικαιούχου σε μορφή IBAN. Η υπηρεσία παρέχεται υπό το εκάστοτε ισχύον νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο.

Υπηρεσίες επιχειρήσεων

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της υπηρεσίας epay by link;

  • Αποδεχτείτε πληρωμές με ευκολία, χωρίς να χρειάζεται να διατηρείτε δική σας ιστοσελίδα, εφαρμογή ή τερματικό POS
  • Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη: μπορείτε να μοιραστείτε το σύνδεσμο epay by link σε οποιοδήποτε κανάλι επιθυμείτε μέσω SMS, social media, chat, e-mail κ.λπ.
  • Ταχύτητα στις πληρωμές, οι πελάτες σας με ένα μόνο click μπορούν να πληρώσουν για την υπηρεσία/προϊόν που θέλουν
  • Αύξηση των πωλήσεων: Μειώνεται το ποσοστό των πελατών που εγκαταλείπουν την αγορά την στιγμή της πληρωμής
  • Σελίδα πληρωμής με το δικό σας λογότυπο και όνομα, ώστε ο πελάτης να λαμβάνει μία κοινή εμπειρία

Η ανανέωση του πακέτου μπορεί να γίνει αυτόματα;

Ανανεώστε αυτόματα το πακέτο σας με χρέωση του λογαριασμού ή της κάρτας σας και αποκτήστε την υπηρεσία για το χρονικό διάστημα της επιλογή σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε επιλέξει αυτόματη ανανέωση του πακέτου σας, η υπηρεσία θα ακυρωθεί αυτόματα στην ημερομηνία λήξης του και θα έχετε την δυνατότητα να αγοράσετε οποιοδήποτε άλλο πακέτο της επιλογής σας.

Η υπηρεσία μέσω ειδικού SMS μηνύματος σας ενημερώνει αυτόματα και ανέξοδα όταν δεν ανανεωθεί το πακέτο σας λόγω ανεπαρκούς υπολοίπου στην κάρτα ή στον λογαριασμό σας.

Οι τηλεφωνικές ειδοποιήσεις εξακολουθούν να υφίστανται χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σε κάποιο συνδρομητικό πακέτο, ενώ η ενεργοποίηση καθώς και η διαχείρισή τους θα γίνεται μόνο μέσω της υπηρεσίας phone banking και του δικτύου των καταστημάτων της τράπεζας.

Μπορώ να αλλάξω τις ρυθμίσεις της υπηρεσίας;

Μπορείτε να ρυθμίσετε τις παραμέτρους του πακέτου σας σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Συγκεκριμένα, μπορείτε να μεταβάλετε τη γλώσσα των ειδοποιήσεων, τους τρόπους ειδοποίησης (e-mail ή/και αριθμό κινητού τηλεφώνου) και να ορίσετε ώρες σιγής κατά τις οποίες δε θέλετε να λαμβάνετε alerts.

Μπορώ να αναβαθμίσω ή να ακυρώσω το πακέτο μου;

Κατά τη διάρκεια χρήσης υπηρεσίας, έχετε τη δυνατότητα να προβείτε σε:

  • Αναβάθμιση του πακέτου σας, ανά πάσα στιγμή, προκειμένου να αυξήσετε τη χρονική του διάρκεια, περνώντας από το μηνιαίο πακέτο στο ετήσιο, το οποίο παρέχει 2 μήνες δωρεάν χρήσης. Επίσης, μπορείτε να μεταβάλετε τις συνθήκες των ειδοποιήσεών σας. Στην περίπτωση αναβάθμισης, η ημερομηνία λήξης του πακέτου σας αναπροσαρμόζεται αυτόματα, βάσει της χρονικής διάρκειας του νέου πακέτου που επιλέγετε.
  • Ακύρωση του πακέτου σας σε οποιαδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, ανά πάσα στιγμή, προκειμένου να προβείτε σε αγορά άλλου πακέτου ή διακοπή της υπηρεσίας, με αναλογική επιστροφή της αρχικής χρέωσης του πακέτου σας στον λογαριασμό ή την κάρτα σας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον επιχειρηματικό μου συνεργάτη; 

Για να επικοινωνήσετε με τον επιχειρηματικό σας συνεργάτη χρειάζεται: 

  • να έχετε ενεργούς κωδικούς στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής Piraeus e-banking. Σε περίπτωση που δεν έχετε πρόσβαση μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας δωρεάν εδώ.
  • Να έχετε εγκατεστημένη την εφαρμογή Microsoft Teams στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή ή στο κινητό σας (αν δεν μπορείτε να εγκαταστήσετε την εφαρμογή, αρκεί να σας έχει αποσταλεί link από τον επιχειρηματικό σας συνεργάτη).

Έτσι, με ένα click, ο επιχειρηματικός σας συνεργάτης θα βρεθεί στην οθόνη σας και θα ολοκληρώσετε μαζί όλες τις απαραίτητες διαδικασίες, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με τον επιχειρηματικό σας συνεργάτη για να προγραμματίσετε την επόμενη συνάντησή σας. Εάν δεν είστε ήδη Business Banking πελάτης ενημερωθείτε εδώ.

Τι ειδοποιήσεις μπορώ να λαμβάνω για το χαρτοφυλάκιό μου;

Η υπηρεσία σας ειδοποιεί άμεσα σχετικά με συγκεκριμένες μεταβολές στο χαρτοφυλάκιό σας, που εσείς ορίζετε:

  • Μεταβολές στο λογιστικό υπόλοιπο του εταιρικού λογαριασμού σας
  • Επιλεγμένες κινήσεις στον λογαριασμό σας, όπως ανάληψη μετρητών, μεταφορά χρημάτων, πληρωμή οφειλών, πίστωση εμβασμάτων, τόκων και μερισμάτων
  • Συναλλαγές (αγορές & αναλήψεις) με τις εταιρικές κάρτες σας (πιστωτικές, προπληρωμένες)
  • Έκδοση λογαριασμών πιστωτικών καρτών
  • Υπενθυμίσεις και εκτελέσεις των προγραμματισμένων εντολών πληρωμής της επιχείρησής σας
  • Αγορά ή πώληση μετοχών
  • Καθημερινή αποτίμηση του χαρτοφυλακίου μετοχών σας

Επενδύσεις

Μπορώ να επιλέξω περισσότερα από ένα χαρτοφυλάκια;

Ναι. Δεν υπάρχει περιορισμός ούτε στον αριθμό των χαρτοφυλακίων ούτε στις επιμέρους κατηγορίες (Ελληνική, Ευρωπαϊκή, Διεθνείς Αγορές). Ο μόνος περιορισμός που υπάρχει, συνδέεται με το Επενδυτικό σας Προφίλ, βάσει του οποίου μπορείτε να επενδύσετε σε χαρτοφυλάκια αντίστοιχου ή και χαμηλότερου προφίλ κινδύνου.

Ποιο είναι το ελάχιστο ποσό συμμετοχής και τι προμήθεια θα καταβάλλω;

Το ελάχιστο ποσό της αρχικής συμμετοχής είναι τα 5.000€. Εφόσον επιθυμείτε να επενδύσετε εκ νέου στο ίδιο χαρτοφυλάκιο, το ελάχιστο ποσό κάθε πρόσθετης συμμετοχής είναι τα 1.000€. Βάσει του τιμολογίου που διέπει την υπηρεσία, η προμήθεια συμμετοχής (αρχικής και πρόσθετων) είναι μηδενική.

Υπάρχει πιθανότητα μετατροπής του κεφαλαίου σε άλλο νόμισμα; 

Ναι, υπάρχει πιθανότητα μετατροπής του κεφαλαίου σας σε άλλο νόμισμα στη λήξη της επένδυσης, αλλά με προκαθορισμένη ισοτιμία που έχετε συμφωνήσει στην έναρξή της. 

Υπάρχουν άλλες επενδυτικές λύσεις εκτός των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου; 

Η Τράπεζα Πειραιώς, εκτός των ομολόγων ελληνικού δημοσίου για φυσικά πρόσωπα, σάς προσφέρει μια επιλογή επενδυτικών λύσεων, αλλά και χρηματιστηριακές υπηρεσίες online σε πραγματικό χρόνο:

Πώς θα επενδύσω σε ομόλογα; 

Λόγω της μεγάλης ποικιλομορφίας στα χαρακτηριστικά των διαφόρων τύπων ομολόγων (κρατικών ή μη), η δυνατότητα αγοράς τους γίνεται πάντα σε συνάρτηση με το επενδυτικό σας προφίλ, στα πλαίσια του MiFID.

Για τον λόγο αυτό, απαιτείται η περαιτέρω ενημέρωση σχετικά με αυτά καθώς και για τους κινδύνους που εμπεριέχουν. Ως εκ τούτου για να ενημερωθείτε σχετικά, επικοινωνήστε με ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς από όπου θα σας κατευθύνουν στο αρμόδιο τμήμα.

Βρείτε κοντινό κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς

Υπάρχει παρακράτηση φόρου; 

Παρακράτηση φόρου πραγματοποιείται ανάλογα με το ισχύον φορολογικό καθεστώς.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας και επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί να επικοινωνήσουμε.

Υποβάλετε ένα παράπονο 

Θέλετε να εκφράσετε κάποιο παράπονο; Ακολουθήστε τα στάδια υποβολής φόρμας παραπόνων.