Priority Phone Banking

Η υπηρεσία Priority Phone Banking σάς παρέχει μια ειδική γραμμή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης χωρίς αναμονή. Από αυτή έχετε άμεση πρόσβαση στο χαρτοφυλάκιό σας για να ενημερώνεστε και να εκτελείτε τις συναλλαγές σας, οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεστε.


Διαθεσιμότητα 24/7

Η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης του Priority Phone Banking λειτουργεί χωρίς αναμονή, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.

Καλέστε οποιαδήποτε στιγμή στο 210 32 88 800.



Ενημέρωση και συναλλαγές

Καλώντας το Priority Phone Banking μπορείτε να ενημερωθείτε για το χαρτοφυλάκιό σας και να κάνετε συναλλαγές. Ενδεικτικά:

  • Ερωτήσεις για το υπόλοιπο και τις κινήσεις του λογαριασμού σας

  • Ενημέρωση για το σύνολο των προϊόντων του χαρτοφυλακίου σας

  • Καταχώριση αιτημάτων χρεωστικών, πιστωτικών και προπληρωμένων καρτών

  • Μεταφορές κεφαλαίων και εμβάσματα

  • Πληρωμές σε πάνω από 600 υπηρεσίες και οργανισμούς

  • Πάγιες εντολές

  • Αγορά και πώληση μετοχών στο ΧΑ

  • Αποστολή μέχρι 600€ στο πλησιέστερο ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς, εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν έχετε την κάρτα αναλήψεων μαζί σας και χρειάζεστε χρήματα



Πώς θα εξυπηρετηθείτε

Σε 2 βήματα, καλώντας στο 210 3288800, την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του Priority Phone Banking:


 1.     Ενεργοποιείτε την υπηρεσία Priority Phone Banking, τηλεφωνικά στο 210 3288800 ή μέσω του

Προσωπικού Συνεργάτη σας.

Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας πρέπει να έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς και

κινητό τηλέφωνο.


 2.    Καλείτε την υπηρεσία Priority Phone Banking στο 210 3288800 για να ενημερωθείτε για το

χαρτοφυλάκιό σας και να κάνετε τις συναλλαγές σας.


Για την πρόσβασή σας στην υπηρεσία θα σας χρειαστούν:
    • Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου σας (ως User ID)
    • Το PIN της χρεωστικής κάρτας σας (ως κωδικός ασφαλείας, που μπορείτε στη συνέχεια να αλλάξετε)