Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
43%
Μείωση CO2e ανά επίσκεψη
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
Πως υπολογίζουμε την εξοικονόμηση ενέργειας
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Είστε πελάτης μας και δεν έχετε Piraeus e-banking; Κάντε εγγραφή

Θέλετε να γίνετε πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα.
Digital Onboarding

Δήλωση/διαχείριση κινητού για λήψη κωδικού extraPIN

Α. Η διαδικασία αρχικής δήλωσης κινητού extraPIN γίνεται online και ολοκληρώνεται μέσα σε λίγα λεπτά. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι:

  • να έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς
  • να είστε εγγεγραμμένος στο Piraeus phone banking

Για τη δήλωση κινητού extraPIN ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Κάντε είσοδο στο Piraeus e-banking με τους κωδικούς σας. Από το προφίλ σας επιλέξτε «Ρυθμίσεις ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».
2. Κατόπιν επιλέξτε «Κινητό extraPIN» και στη συνέχεια «Καταχώρηση».
3. Συμπληρώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλετε να λαμβάνετε το extraPIN. Πατήστε «Συνέχεια».
4. Θα λάβετε με SMS έναν κωδικό επιβεβαίωσης. Πληκτρολογήστε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πατήστε «Συνέχεια».
5. Επιβεβαιώστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε και πατήστε «Ολοκλήρωση».
6. Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία και μπορείτε να δείτε τον «Κωδικό αίτησης» στο αντίστοιχο πεδίο. Σημειώνετε τον κωδικό αίτησης.

Αμέσως μετά, μπορείτε να προχωρήσετε στην ενεργοποίηση της υπηρεσίας extraPIN, ως εξής:
1. Καλέστε στο Call Center στο 210 32 88 000. Γίνεται χρέωση κλήσης προς σταθερό ή κινητό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε, για κλήσεις από εσωτερικό ή εξωτερικό.
2. Συνδεθείτε στο Piraeus phone banking λέγοντας «Σύνδεση phone banking».
3. Μόλις συνδεθείτε, πείτε τον κωδικό αίτησης. Στην περίπτωση που δεν έχετε καταγράψει τον κωδικό αίτησης, ο εκπρόσωπος μπορεί να τον εντοπίσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Σημείωση: Η διαδικασία ενεργοποίησης του κινητού τηλεφώνου για extraPIN θα ολοκληρωθεί μόνο όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus phone banking για να δηλώσετε τον «Κωδικό Αίτησής» σας. Αν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία, μπορείτε να εγγραφείτε και τηλεφωνικά καλώντας το παραπάνω τηλέφωνο. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα στην υπηρεσία εκφωνώντας στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».

Β.  Η διαδικασία διαχείρισης κινητού extraPIN είναι διαθέσιμη μέσω Piraeus e-banking & Piraeus app.

Με χρήση κωδικών Τaxisnet ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Μέσω Piraeus e-banking:
1. Κάντε είσοδο με τους κωδικούς σας. Από το προφίλ σας επιλέξτε «Ρυθμίσεις ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».
2. Κατόπιν επιλέξτε «Κινητό extraPIN» και στη συνέχεια «Μεταβολή μέσω eGov-KYC».
3. Συνδεθείτε στην υπηρεσία με τους κωδικούς Taxisnet, αφού ελέγξετε και συναινέσετε στη διάθεση των στοιχείων σας, θα μεταφερθείτε πίσω στο Piraeus e-banking. Στη συνέχεια πατήστε «Ολοκλήρωση».
4. Θα λάβετε μέσω Viber ή SMS έναν κωδικό επιβεβαίωσης στο νέο κινητό. Πληκτρολογήστε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο του Piraeus e-banking και πατήστε «Συνέχεια».
5. Για λόγους ασφαλείας, θα χρειαστεί να κάνετε μια πρόσθετη ταυτοποίηση προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Καταχωρίστε το One Time Password (OTP) που θα σταλεί στο επιβεβαιωμένο email επικοινωνίας σας και πατήστε «Συνέχεια».
6. Η μεταβολή κινητού τηλεφώνου για λήψη extraPIN πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.

Μέσω Piraeus app:
1. Συνδεθείτε στην εφαρμογή. Από το προφίλ σας, στα «Προσωπικά Στοιχεία», επιλέξτε το εικονίδιο με το μολυβάκι που εμφανίζεται δίπλα από τον αριθμό τηλεφώνου.
2. Κατόπιν επιλέξτε «Σύνδεση στο gov.gr».
3. Συνδεθείτε στην υπηρεσία με τους κωδικούς Taxisnet , αφού ελέγξετε και συναινέσετε στη διάθεση των στοιχείων σας, θα μεταφερθείτε πίσω στο Piraeus app. Στη συνέχεια πατήστε «Ολοκλήρωση».
4. Θα λάβετε μέσω Viber ή SMS έναν κωδικό επιβεβαίωσης στο νέο κινητό. Πληκτρολογήστε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο του Piraeus app και πατήστε «Συνέχεια».
5. Για λόγους ασφαλείας  θα χρειαστεί να κάνετε μια πρόσθετη ταυτοποίηση προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Καταχωρίστε το One Time Password (OTP) που θα σταλεί στο επιβεβαιωμένο email επικοινωνίας σας και πατήστε «Συνέχεια».
6. Η μεταβολή κινητού τηλεφώνου για λήψη extraPIN πραγματοποιήθηκε με επιτυχία.

Σημείωση: Ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία με τους κωδικούς Taxisnet μπορείτε να αλλάξετε τον τρέχοντα αριθμό του κινητού τηλεφώνου μόνο με τον δηλωμένο αριθμό κινητού που έχετε στο gov.gr. Σε περίπτωση προβλήματος κατά τη διαδικασία, μπορείτε εναλλακτικά να προχωρήσετε σε αλλαγή extraPIN κινητού χωρίς χρήση κωδικών Taxisnet, σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες.

           
Χωρίς χρήση κωδικών Taxisnet ακολουθήστε online τα παρακάτω βήματα: 
1. Κάντε είσοδο με τους κωδικούς σας στο Piraeus e-banking. Από το προφίλ σας επιλέξτε «Ρυθμίσεις ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».
2. Κατόπιν επιλέξτε «Κινητό extraPIN» και από την ενότητα «Δεν έχετε κωδικούς taxisnet ή δεν τους θυμάστε;» επιλέξτε «Μεταβολή extraPIN με χειροκίνητη καταχώριση».
3. Συμπληρώστε τον νέο αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλετε να λαμβάνετε το extraPIN. Πατήστε «Συνέχεια».
4. Θα λάβετε με SMS έναν κωδικό επιβεβαίωσης στον νέο αριθμό κινητού τηλεφώνου. Πληκτρολογήστε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο του Piraeus e-banking και πατήστε «Συνέχεια».
5. Επιβεβαιώστε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε και πατήστε «Ολοκλήρωση».
6. Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία και μπορείτε να δείτε τον «Κωδικό αίτησης» στο αντίστοιχο πεδίο. Σημειώνετε τον κωδικό αίτησης.

Αμέσως μετά, μπορείτε να προχωρήσετε στην ενεργοποίηση της υπηρεσίας extraPIN, ως εξής:
1. Καλέστε στο Call Center στο 210 32 88 000. Γίνεται χρέωση κλήσης προς σταθερό ή κινητό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε, για κλήσεις από εσωτερικό ή εξωτερικό.
2. Συνδεθείτε στο Piraeus phone banking λέγοντας «Σύνδεση phone banking».
3. Μόλις συνδεθείτε, πείτε τον κωδικό αίτησης. Στην περίπτωση που δεν έχετε καταγράψει τον κωδικό αίτησης, ο εκπρόσωπος μπορεί να τον εντοπίσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Σημείωση: Η διαδικασία ενεργοποίησης του κινητού τηλεφώνου για extraPIN θα ολοκληρωθεί μόνο όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία Piraeus phone banking για να δηλώσετε τον «Κωδικό Αίτησής» σας. Αν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία, μπορείτε να εγγραφείτε και τηλεφωνικά καλώντας το παραπάνω τηλέφωνο. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα στην υπηρεσία εκφωνώντας στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».

Περισσότερα άρθρα

Είμαστε δίπλα σας

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε διεξοδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε. Επισκεφτείτε μας σε ένα από τα καταστήματά μας ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας κατευθύνουμε ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;