Χρησιμοποιήστε την Κάρτα σας με ασφάλεια



  • Η κάρτα σας είναι απολύτως προσωπική. Μην την δανείζετε και μην κοινοποιείτε τα στοιχεία της ποτέ σε τρίτους.
  • Μόλις παραλάβετε το PIN σας, απομνημονεύστε το και στη συνέχεια καταστρέψτε το έντυπο στο οποίο αναγραφόταν.
  • Μην αναγράφετε πουθενά το PIN (ούτε στο κινητό σας) και μην το φυλάτε μαζί με την κάρτα σας.
  • Μην αποκαλύπτετε το PIN σας ποτέ και σε κανέναν, ακόμα και αν ισχυριστεί ότι είναι τραπεζικός αντιπρόσωπος της Τράπεζας Πειραιώς. H Τράπεζα Πειραιώς δεν πρόκειται ποτέ να σας το ζητήσει. Η Τράπεζα δεν τηρεί αρχείο με τους αριθμούς PIN των καρτών.
  • Αν το PIN που σας έχει δώσει η Τράπεζα σας φαίνεται δύσκολο να το θυμάστε, μπορείτε να το αλλάξετε με ένα που θα θυμάστε ευκολότερα, μέσω winbank (web & mobile app) ή από το μενού συναλλαγών των ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς.
  • Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε, ως PIN, στοιχεία όπως ημερομηνίες γενεθλίων, τηλεφώνου, κλπ.
  • Προσπαθείτε να αλλάζετε συχνά το ΡΙΝ της κάρτας σας, ιδιαίτερα αν έχετε την υποψία ότι υπάρχει η πιθανότητα να το γνωρίζει κάποιος τρίτος.
  • Ελέγχετε καθημερινά ότι έχετε τις κάρτες σας στην κατοχή σας.
  • Ελέγχετε ότι λαμβάνετε την κάρτα σας μετά από κάθε σας συναλλαγή σε αγορές ή αναλήψεις.
  • Ελέγχετε τακτικά τον λογαριασμό σας για πιθανές αμφισβητούμενες χρεώσεις.

Στα ΑΤΜ

  • Φροντίστε να καλύπτεται το χέρι σας όταν πληκτρολογείτε το PIN σας, ώστε να μη γίνεται ορατό από τρίτους κατά τη διάρκεια της συναλλαγής σας σε ΑΤΜ
  • Μην αποκαλύπτετε ποτέ το PIN σας και μη δίνετε την κάρτα σας σε τρίτους, που προσφέρονται να σας βοηθήσουν κατά τη διάρκεια της συναλλαγής σας στο, ακόμα και αν αντιμετωπίζετε δυσκολία.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε παραλάβει την κάρτα σας από το ΑΤΜ, πάρτε τα χρήματά σας και την απόδειξη μετά το τέλος της συναλλαγής και ελέγξτε τα πριν απομακρυνθείτε από το ΑΤΜ.
  • Σε περίπτωση προβλήματος, επικοινωνήστε με την Τράπεζα Πειραιώς καλώντας στο +30 210 32 88 000 από Ελλάδα και εξωτερικό.

Στις Αγορές

Σε επιχειρήσεις

  • Οι περισσότερες συναλλαγές στις επιχειρήσεις πραγματοποιούνται πλέον ανέπαφα, χωρίς να χρειάζεται να τοποθετείται η Κάρτα στην ειδική υποδοχή του τερματικού. Έτσι δεν χρειάζεται να την δώσετε στον υπάλληλο της επιχείρησης και την πλησιάζετε εσείς στο τερματικό. Ιδιαίτερα για συναλλαγές μικρής αξίας, δεν χρειάζεται η πληκτρολόγηση του PIN για την ολοκλήρωσή τους.
  • Όταν χρειάζεται να πληκτρολογήσετε το PIN για την ολοκλήρωσή μιας συναλλαγής, μην το αποκαλύπτετε σε υπάλληλο της επιχείρησης ή άλλο τρίτο πρόσωπο και πληκτρολογήστε το ο ίδιος στο τερματικό.
  • Σε περίπτωση που το τερματικό της επιχείρησης δεν υποστηρίζει ανέπαφη λειτουργία και χρειάζεται η κάρτα να τοποθετηθεί στη σχισμή του τερματικού, τοποθετήστε την ο ίδιος, διαφορετικά βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα οπτική επαφή με την κάρτα σας.
  • Όταν ολοκληρωθεί η συναλλαγή, να ελέγχετε πάντα το δελτίο χρέωσης στο οποίο αναγράφονται τα στοιχεία της κάρτας σας. Πάρτε μαζί και το αντίγραφο της απόδειξης που σας δίνει το κατάστημα και φυλάξτε τα μέχρι να ελέγξετε τη χρέωση στον λογαριασμό σας.
  • Φεύγοντας από την επιχείρηση βεβαιωθείτε ότι πήρατε την Κάρτα σας.

Στο Internet

  • Πλέον οι αγορές στο internet με κάρτες ολοκληρώνονται με την Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελατών (Strong Customer Authentication), μέσω αποδοχής push notification στο winbank mobile app ή εισαγωγής κωδικών της winbank web banking, συνδυαστικά με την αποστολή extraPIN.
  • Για την ασφάλειά σας, μην αποκαλύπτετε τους κωδικούς σας (winbank, quick login PIN, κλπ.) ποτέ και σε κανέναν, ακόμα και αν ισχυριστεί ότι είναι τραπεζικός αντιπρόσωπος της Τράπεζας Πειραιώς. H Τράπεζα Πειραιώς δεν πρόκειται ποτέ να σας τους ζητήσει.
  • Όταν κάνετε ηλεκτρονικές αγορές, οι κωδικοί ηλεκτρονικής τραπεζικής winbank (web & mobile) καταχωρούνται σε ειδική σελίδα της Τράπεζας Πειραιώς και όχι στα ηλεκτρονικά καταστήματα των επιχειρήσεων που πραγματοποιείται η συναλλαγή.
  • Η Τράπεζα Πειραιώς εφαρμόζει συστήματα προηγμένης τεχνολογίας και αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας, για να εξασφαλίζει την ασφαλή πρόσβασή σας στις υπηρεσίες winbank, που διασφαλίζουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές σας, βάσει προδιαγραφών.
  • Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε με την Τράπεζα Πειραιώς καλώντας στο +30 210 32 88 000, από Ελλάδα και το εξωτερικό.