Εξοικονόμηση ενέργειας

Μία βιώσιμη επιλογή
Επιλέξτε την προβολή χαμηλής ενέργειας και μειώστε την κατανάλωση της επίσκεψής σας.
Eπιλέξτε το energy mode, μία μορφή του site χωρίς εικόνες και βίντεο που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας. 
43%
Μείωση CO2e ανά επίσκεψη
Βελτιωμένη συγκέντρωση
Ταχύτερη φόρτωση
Πως υπολογίζουμε την εξοικονόμηση ενέργειας
sustainable
Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις δράσεις μας για τη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. ΕSG

Ερωτήσεις & απαντήσεις

Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το Piraeus app;

Κατεβάστε το Piraeus app από τo App Store (iOS) ή Google Play Store (Android) ή App Gallery (Huawei) πληκτρολογώντας Piraeus app και πατήστε Απόκτηση (iOS) ή Εγκατάσταση (Android) ή Εγκατάσταση (Huawei).

Ξέχασα / Μπλόκαρα το password στο Piraeus e-banking μου

Εάν έχετε ενεργοποιήσει τη δυνατότητα λήψης SMS extraPIN και γνωρίζετε το username σας αλλά δεν θυμάστε το password σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε επανέκδοση password ξεκινώντας τη διαδικασία από εδώ.

Σε κάθε περίπτωση, η επανέκδοση password συνεχίζει να παρέχεται και μέσα από το Δίκτυο καταστημάτων της τράπεζας.

Ποιες πιστωτικές κάρτες μπορώ να εκδώσω μέσω του Piraeus e-banking;

Επιλέξτε την πιστωτική κάρτα που σας ενδιαφέρει για να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Πώς θα αποκτήσω Piraeus e-loan;

Σε 3 απλά βήματα
 1. Σχεδιάζετε το δάνειο σας

Μέσω του ειδικού calculator διαμορφώνετε το πλάνο αποπληρωμής του δανείου σας επιλέγοντας:

  • ποσό δανείου
  • διάρκεια δανείου και διαμορφώνετε τη δόση που σας εξυπηρετεί
 2. Καταχωρείτε την αίτησή σας όποτε επιθυμείτε
  • Επιβεβαιώνετε βασικά προσωπικά και επαγγελματικά σας στοιχεία
  • Επισυνάπτετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά
  • Ολοκληρώνετε την καταχώριση της αίτησης
 3. Εκταμίευση δανείου
  • Η αίτησή σας αξιολογείται από την τράπεζα
  • Μόλις η αίτηση εγκριθεί υπογράφετε τα συμβατικα έγγραφα με εγκεκριμένη ηλεκτρονική υπογραφή (OTC)
  • Τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό σας

Βρείτε αναλυτικά τα βήματα διαδικασίας απόκτησης του e-loan εδώ.


Καλωσήρθατε στο Piraeus e-banking
Εκτελέστε άμεσα και με ασφάλεια συναλλαγές με το Piraeus e-banking από τον υπολογιστή ή το κινητό σας τηλέφωνο.
Είστε πελάτης μας και δεν έχετε Piraeus e-banking; Κάντε εγγραφή

Θέλετε να γίνετε πελάτης;
Αποκτήστε κωδικούς e-banking και διαχειριστείτε τα οικονομικά σας εύκολα και γρήγορα.
Digital Onboarding

Banking 4 All

Προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Banking 4 All

Η Πειραιώς έχει δημιουργήσει ένα ευρύ πρόγραμμα καινοτόμων δράσεων και πρωτοβουλιών, ειδικά σχεδιασμένων για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης σε ΑμεΑ. 

Παράλληλα, οι ψηφιακές υπηρεσίες της Πειραιώς αναβαθμίζονται διαρκώς και εναρμονίζονται με τις υπηρεσίες προσβασιμότητας που προσφέρουν τα κινητά νέας τεχνολογίας, επιτρέποντας την ευκολότερη πλοήγηση και απόκτηση προϊόντων της Τράπεζας μέσω του Piraeus app.

Νέα καινοτόμα έργα ενισχύουν το πλαίσιο για ΑμεΑ:
Νέος πελάτης

Η υπηρεσία Digital Onboarding που υποστηρίζει την εγγραφή νέων πελατών στην Τράπεζα χωρίς την ανάγκη επίσκεψης στο κατάστημα και αυτοπρόσωπης κατάθεσης δικαιολογητικών. Τα κύρια πλεονεκτήματα της εν λόγω υπηρεσίας είναι:

  • Η εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα
  • για τα άτομα με οπτική αναπηρία, δεν απαιτείται πλέον η παρουσία δύο μαρτύρων για την έναρξη της τραπεζικής σχέσης
  • δεν απαιτείται προσέλευση του πελάτη στο κατάστημα
Ταμείο από Απόσταση

Μια καινοτόμος υπηρεσία που περιλαμβάνει:

  • ταμίες εκπαιδευμένους στη νοηματική γλώσσα
  • σήμανση braille στο μηχάνημα, που επιτρέπει την πραγματοποίηση συναλλαγών από άτομα με οπτική αναπηρία, χωρίς να απαιτείται η παρουσία δυο μαρτύρων
  • εργονομικό χώρο συναλλαγών, σε εύκολα προσβάσιμο ύψος για τα άτομα σε αμαξίδιο
Σύστημα γραφής braille
Σύστημα γραφής braille στις νέες χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες: αντικατάσταση του συνόλου των καρτών με νέες που φέρουν σύστημα γραφής braille με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική συμπερίληψη των ατόμων με οπτική αναπηρία, καθώς το μήνυμα θα διαχυθεί σε όλους τους πελάτες της τράπεζας.
Φωνητική υποστήριξη
Εγκατάσταση συστήματος φωνητικής υποστήριξης σε ένα μεγάλο μέρος του ΑΤΜ δικτύου, το οποίο επιτρέπει την πραγματοποίηση συγκεκριμένων συναλλαγών από πελάτες με οπτική αναπηρία.

Περισσότερες δράσεις

Βρείτε περισσότερες δράσεις του προγράμματος EQUALL.