Γιατί πρέπει να χρησιμοποιώ το POS

Με την εγκατάσταση και τη χρήση του τερματικού POS Paycenter, αποκομίζετε πολλαπλά οφέλη:

  • Αύξηση πωλήσεων
    Αυξήστε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας προσφέροντας έναν επιπλέον τρόπο πληρωμής δεχόμενοι πληρωμή με κάρτες και δόσεις.
  • Νομοθεσία/Αφορολόγητο
    Βάση νομοθεσίας οι πελάτες πρέπει να χτίσουν το αφορολόγητο όριο τους μέσω χρήσης καρτών. Η μη χρήση του pos μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια πωλήσεων.
  • Πληρωμή σε άτοκες δόσεις
    Προσφέρετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα πληρωμής με άτοκες δόσεις.Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνετε προσέλκυση πελατείας, ευκολότερες πωλήσεις, πωλήσεις μεγαλύτερης αξίας λόγω του διαμοιρασμού των δόσεων.
  • Προεξόφληση δόσεων
    Σας παρέχεται η δυνατότητα προεξόφλησης των άτοκων δόσεων, αυξάνοντας τη ρευστότητα της επιχείρησης. Αυτό σας επιτρέπει να βάζετε μεγαλύτερες παραγγελίες εμπορευμάτων, να πληρώνετε έγκαιρα τους προμηθευτές σας και τελικά να επιτυγχάνετε καλύτερες τιμές.
    Σημ. Η προεξόφληση ισχύει για το σύνολο των δόσεων και όχι κατ΄ επιλογή.
  • Μείωση κόστους
    Μειώστε το κόστος διαχείρισης μετρητών (χρηματαποστολές, κλοπές, διαχείριση κερμάτων και ακατάλληλων προς κυκλοφορία χαρτονομισμάτων). Μελέτη της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) υπολογίζει ότι στην Ελλάδα το μετρητό χρήμα έχει ετήσιο κόστος διαχείρισης που αποτελεί το 2,30% του τζίρου μιας επιχείρησης. Το κόστος για το σύνολό της επιχειρηματικότητάς φτάνει τα 4 δις ευρώ.
  • Ελαχιστοποίηση καταβαλλόμενης προμήθειας
    Με τη χρήση της υπηρεσίας DCC (Dynamic Currency Conversion) για συναλλαγές με κάρτες έκδοσης εκτός ευρώ ελαχιστοποιείται την καταβαλλόμενη προμήθεια, ενώ οι πελάτες σας χρεώνονται κατευθείαν στο νόμισμα της χώρας τους.
  • Δυνατότητα χρηματοδότησης
    Σας παρέχεται η δυνατότητα χρηματοδότησης κεφαλαίου κίνησης έναντι μελλοντικών απαιτήσεων από πωλήσεις μέσω pos με προνομιακούς όρους και μειωμένες εξασφαλίσεις.
  • Υπηρεσία easypay POINT
    Μπορείτε να αιτηθείτε την εγκατάσταση στο POS σας (στο μοντέλο VX520) της παραπάνω υπηρεσίας μέσω της οποίας η επιχείρησή σας γίνεται σημείο είσπραξης λογαριασμών (κοινής ωφέλειας, τηλεφώνου, φυσικού αερίου, κ.α.) και άλλων οφειλών (δημοσίου, τελών κυκλοφορίας, κ.α.). Η υπηρεσία προσφέρεται για mini markets, supermarkets, περίπτερα, καταστήματα ψιλικών, βιβλιοπωλεία/χαρτικά, και λοιπές παρεμφερείς δραστηριότητες.
  • Ταχύτητα και Ασφάλεια συναλλαγών
    Οι συναλλαγές στην επιχείρησή σας πραγματοποιούνται με ταχύτητα και ασφάλεια, χωρίς να διαχειρίζεστε μετρητά.
  • Άμεση καταβολή εισπράξεων
    Το ποσό των συναλλαγών πιστώνεται στο λογαριασμό της επιχείρησής σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πραγματοποίησή τους.

Σας προσφέρουμε 24ωρη τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη, 365 ημέρες το χρόνο, καλώντας στο 18 28 38 ή στο 210 3898954 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.