Μετατροπές καταθετικών λογαριασμών

Απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις που αφορούν στη μετατροπή του τύπου προϊόντος επιλεγμένων καταθετικών λογαριασμών.

ΣΥΝΔΡΟΜΗ
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΗΝΙΑΙΑ
ΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
ΣΥΝΔΡΟΜΗ
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΜΗΝΙΑΙΑ
ΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ

1. Γιατί γίνεται μετατροπή στον τύπο προϊόντος του λογαριασμού μου;

Η μετατροπή στον τύπο προϊόντος πραγματοποιείται για τη διευκόλυνση σας. Λογαριασμοί που έχουν διαφορετική ονομασία αλλά ίδια χαρακτηριστικά και λειτουργικότητες θα ομαδοποιηθούν κάτω από το ίδιο προϊόν. Με τον τρόπο αυτό θα σας είναι πιο εύκολο να αναγνωρίσετε και να διαχειριστείτε τους καταθετικούς σας λογαριασμούς.

3. Τι θα αλλάξει στον λογαριασμό μου;

Η μετατροπή δεν θα αλλάξει τίποτα στον λογαριασμό σας πλην της ονομασίας του, ενώ θα διατηρήσει όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά και λειτουργίες του.

4. Θα αλλάξει ο αριθμός λογαριασμού / ΙΒΑΝ;

Ο αριθμός λογαριασμού/ΙΒΑΝ θα παραμείνει αμετάβλητος. Συνεπώς, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον λογαριασμό σας χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια ή αλλαγή από την πλευρά σας.


7. Ο λογαριασμός μου συνδέεται με προϊόντα / υπηρεσίες. Πώς θα εξυπηρετούνται μετά την μετατροπή;

Τα προϊόντα/υπηρεσίες που συνδέονται με τον λογαριασμό σας (π.χ. μισθοδοσία, πάγιες εντολές πληρωμής κλπ.), θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται όπως πριν, χωρίς να απαιτείται κάποια αλλαγή.

10. Πώς θα ενημερώνομαι για τις κινήσεις του λογαριασμού μου;

Μπορείτε να αναζητήσετε τις αναλυτικές κινήσεις του λογαριασμού σας και τα αντίγραφα κίνησης στη winbank (web banking & mobile app).
Λόγω της μετατροπής θα εμφανιστούν δυο ισόποσες συναλλαγές χρέωσης & πίστωσης οι οποίες όμως δεν θα επηρεάσουν το υπόλοιπο του λογαριασμού σας. Επιπλέον θα έχει αναρτηθεί αντίγραφο κίνησης έως την ημερομηνία μετατροπής.
Από το ATM θα μπορείτε να λάβετε τις συναλλαγές του λογαριασμού σας,  που έχουν όμως πραγματοποιηθεί από την ημερομηνία της μετατροπής και έπειτα.

11. Τι χρειάζομαι για να εγγραφώ στη winbank;

Εγγραφείτε δωρεάν & online στην υπηρεσία πατώντας εδώ. Ακολουθήστε ένα, ένα τα βήματα. Η διαδικασία είναι απλή και κρατάει μόλις λίγα λεπτά.  Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή είναι να θυμάστε το PIN της χρεωστικής σας κάρτας και να έχετε στην κατοχή σας το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη Τράπεζα.  Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε δωρεάν μέσω της εφαρμογής winbank mobile app, διαθέσιμη στο Google Play/ App Store.
Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς (με κόστος €10) κατόπιν ραντεβού.