Σας ενημερώνουμε ότι η απάντηση της Τράπεζας θα σας γνωστοποιηθεί μέσω τηλεφώνου, στον ήδη δηλωμένο από εσάς και καταχωρημένο στα αρχεία / συστήματα της Τράπεζας, αριθμό τηλεφώνου. Προκειμένου να καταχωρήσετε / μεταβάλετε οποιοδήποτε στοιχείο επικοινωνίας σας, παρακαλείσθε να απευθυνθείτε στο πλησιέστερο Κατάστημα εξυπηρέτησής σας. Επισημαίνεται ότι η πιστοποίηση των στοιχείων ταυτότητάς σας απαιτείται σε κάθε περίπτωση προκειμένου να απαντήσουμε επί του θέματος που μας υποβάλλετε με την παρούσα.