Αποδοχή συναλλαγών μέσω fly POS

Η πιο εύχρηστη λύση για εσάς που επιθυμείτε ελευθερία κινήσεων και να μεταφέρετε το POS σας εντός ή εκτός του καταστήματός σας.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία;

  • Το μόνο που χρειάζεται το fly POS για να λειτουργεί είναι σύνδεση στο Internet είτε μέσω Bluetooth με smartphone ή tablet είτε με ασύρματο δίκτυο Wi-Fi.
  • Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με εισαγωγή της κάρτας στη συσκευή για την ανάγνωση του chip ή ανέπαφα πλησιάζοντας την κάρτα κοντά στο τερματικό. Η συναλλαγή επικυρώνεται με πληκτρολόγηση του ΡΙΝ από τον πελάτη (όπου απαιτείται).
  • Ο πελάτης μπορεί να λάβει το παραστατικό της συναλλαγής μέσω sms ή τυπωμένο, εάν τη στιγμή της συναλλαγής το fly POS είναι συνδεδεμένο με εκτυπωτή (μέσω Bluetooth).

Ποιες κάρτες γίνονται δεκτές;

Με τα fly POS της Τράπεζας Πειραιώς, δέχεστε συναλλαγές με χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες έκδοσης οποιασδήποτε τράπεζας που φέρουν τα διακριτικά σήματα Visa, V-Pay, Mastercard και Maestro.

Tι κερδίζετε χρησιμοποιώντας το fly POS;

To fly POS αποτελεί την ιδανική λύση για επαγγελματίες που κινούνται διαρκώς, επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, delivery και courier.

  • Οι συναλλαγές των πελατών σας πραγματοποιούνται με ασφάλεια και ταχύτητα, χωρίς να χρειάζεται να διαχειρίζεστε μετρητά
  • Αποκτάτε ευελιξία και ευκολία χρήσης, καθώς είναι η μικρότερη συσκευή στην αγορά και έχει μεγάλη αυτονομία

Σας προσφέρουμε 24ώρη τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη, 365 ημέρες το χρόνο, καλώντας στο 18 28 38 ή στο 2103898954 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.

Αποκτήστε το fly POS σε 5 απλά βήματα

  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα κάτωθι δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
    • Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
    • Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων)
  2. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας.
  3. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  4. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματος σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
  5. Παραλαμβάνετε στην έδρα της επιχείρησής σας το τερματικό με απλές και αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης, έτοιμο για να τεθεί σε λειτουργία.

Σημείωση: Οι υπηρεσίες Paycenter παρέχονται σε πελάτες της Τράπεζας. Σε περίπτωση που δεν είστε πελάτης θα πρέπει γίνετε, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.