Τι είναι το extraPIN;
Ένας 8ψήφιος κωδικός μίας χρήσης, που ενισχύει την ασφάλεια των συναλλαγών σας σε όλες τις υπηρεσίες winbank. Η εισαγωγή extraPIN είναι υποχρεωτική για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας, όταν θέλετε να κάνετε συγκεκριμένες ηλεκτρονικές συναλλαγές ή κινήσεις . Μπορείτε όμως να επιλέξετε η εισαγωγή extraPIN να είναι υποχρεωτική και για την ίδια τη σύνδεσή σας στην winbank, μαζί με τους προσωπικούς κωδικούς σας (Username και Password).
Πώς λαμβάνω κωδικούς extraPIN;
- Με δωρεάν Push Notification* ή SMS στο κινητό σας τη στιγμή της συναλλαγής.
- Για να δηλώσετε αριθμό κινητού για τη λήψη extraPIN, επισκεφτείτε το κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί.
* Η αποστολή του κωδικού extraPIN με Push Notification θα αφορά όσες συναλλαγές απαιτούν extraPIN και πραγματοποιούνται στην υπηρεσία winbank web banking από φυσικά πρόσωπα (ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις).
Απαραίτητες προϋποθέσεις για να λαμβάνετε το extraPIN με ειδοποίηση στο κινητό σας τηλέφωνο είναι:
- Να είστε ενεργός χρήστης της εφαρμογής winbank mobile
- Να έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην εφαρμογή winbank mobile
- Να έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις στην συσκευή σας
Εάν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, ο κωδικός extraPIN, θα αποστέλλεται με Push Notification στη συσκευή σας. Αν ο κωδικός δεν αποσταλεί μέσα σε προκαθορισμένο διάστημα, τότε θα γίνεται αυτόματα επαναποστολή με SMS.
Για πόσο διάστημα ισχύει ένας κωδικός extraPIN;
Για 2 λεπτά από τη στιγμή που επιλέγετε να σας σταλεί extraPIN. Εάν τυχόν μέσα σε αυτό το διάστημα δεν εισάγετε σωστά τον 8ψήφιο κωδικό, ζητήστε άλλο extraPIN.
Άλλαξα αριθμό κινητού. Πώς θα λαμβάνω κωδικούς extraPIN;
Δηλώστε μας το νέο σας αριθμό κινητού:
- Εάν έχετε χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς, μέσω winbank: Συνδεθείτε > Ρυθμίσεις Ασφαλείας > extraPIN > Κινητό extraPIN
- Εάν δεν έχετε χρεωστική κάρτα ή είστε εταιρικός χρήστης, στο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς που σας εξυπηρετεί