Άμεση ενημέρωση μέσω winbank web banking

Με την ηλεκτρονική τραπεζική μπορείτε ανά πάσα στιγμή, εύκολα και γρήγορα, να πραγματοποιείτε τις καθημερινές σας συναλλαγές όπως μεταφορές, εμβάσματα, πληρωμές καρτών και λογαριασμών, και να ενημερώνεστε για τα προϊόντα σας.  

Μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον, ελέγχετε με απλό και εύχρηστο τρόπο τις κινήσεις των λογαριασμών και των καρτών σας. Επιπλέον, με την υπηρεσία e-statement έχετε πρόσβαση στα αντίγραφα των λογαριασμών σας τη στιγμή που αυτά εκδίδονται. Κάθε e-statement περιέχει τις ίδιες πληροφορίες με το φυσικό αντίγραφο του λογαριασμού που λαμβάνατε ταχυδρομικά.

Συνδεθείτε στην υπηρεσία winbank web banking.
Εάν δεν έχετε κωδικούς, μπορείτε να εγγραφείτε άμεσα online.

Με την ηλεκτρονική ενημέρωση:
  • Συμβάλλετε στη συλλογική προσπάθεια μείωσης των φυσικών επαφών
  • Εξασφαλίζετε άμεση πρόσβαση στα e-statements μόλις αυτά εκδίδονται και δεν χρειάζεται πλέον να περιμένετε να φτάσουν σε εσάς μέσω ταχυδρομείου
  • Προστατεύετε καλύτερα τα προσωπικά σας δεδομένα, αφού μόνο εσείς έχετε πρόσβαση σε αυτά
  • Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ανατρέξετε σε παλαιότερα αντίγραφα/λογαριασμούς και να τα αποθηκεύσετε/αρχειοθετήσετε στον υπολογιστή σας
  • Βήμα 1: Επισκεφθείτε τη σελίδα www.winbank.gr και επιλέξτε να συνδεθείτε ως «Ιδιώτης».
  • Βήμα 2: Αυτόματα μεταφέρεστε στην αρχική σελίδα της winbank. Επιλέξτε Ξεχάσατε/Απενεργοποιήσατε το Password;
  • Βήμα 3: Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε «Κλειδώθηκα, αλλά θυμάμαι το Password μου» και πατήστε ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
  • Βήμα 4: Εισάγετε τον αριθμό της χρεωστικής σας κάρτας, το username που χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στη winbank και τέλος το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη Τράπεζα Πειραιώς για τη λήψη extraPIN. Πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
  • Βήμα 5: Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό extraPIN που λάβατε με μήνυμα SMS στο κινητό σας. Μόλις λάβετε και εισάγετε τον κωδικό extraPIN, πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
  • Βήμα 1: Επισκεφθείτε τη σελίδα www.winbank.gr και επιλέξτε να συνδεθείτε ως «Ιδιώτης».
  • Βήμα 2: Αυτόματα μεταφέρεστε στην αρχική σελίδα της winbank. Επιλέξτε Ξεχάσατε/Απενεργοποιήσατε το Password;»
  • Βήμα 3: Στην επόμενη οθόνη επιλέξτε «Ξέχασα το Password μου - Επανέκδοση Password» και στη συνέχεια πατήστε ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ PASSWORD
  • Βήμα 4: Εισάγετε τον αριθμό της χρεωστικής σας κάρτας, το username που χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στη winbank και τέλος το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη Τράπεζα Πειραιώς για τη λήψη extraPIN. Πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
  • Βήμα 5: Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να εισάγετε τον κωδικό extraPIN που λάβατε με μήνυμα SMS στο κινητό σας. Με τη λήψη και την εισαγωγή του κωδικού extraPIN πατήστε ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
  • Βήμα 6: Αμέσως μετά θα λάβετε κλήση από την Τράπεζα Πειραιώς, μέσω του αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας. Στην κλήση αυτή θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε το PIN της χρεωστικής σας κάρτας. Αμέσως μετά θα λάβετε στο κινητό σας με SMS, ένα προσωρινό Password για τη σύνδεσή σας στη winbank. Από τη στιγμή που θα λάβετε τo SMS με το προσωρινό Password, έχετε 72 ώρες στη διάθεσή σας για να συνδεθείτε στην υπηρεσία.
  • Βήμα 1: Επισκεφθείτε τη σελίδα www.winbank.gr και επιλέξτε να συνδεθείτε ως «Ιδιώτης».
  • Βήμα 2: Αυτόματα μεταφέρεστε στην αρχική σελίδα της winbank. Επιλέξτε Ξεχάσατε το το Username;
  • Βήμα 3: Στην επόμενη οθόνη εισάγετε τον αριθμό της χρεωστικής σας κάρτας χωρίς κενά και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα Πειραιώς. Τέλος, πατήστε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ και άμεσα θα λάβετε μήνυμα SMS στο κινητό σας με το username σας για την είσοδο στη winbank.
Για τη διαδικασία δήλωσης κινητού extraPIN, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε στην κατοχή σας ενεργή χρεωστική κάρτα της Τράπεζας Πειραιώς.
  • Βήμα 1: Πραγματοποιήστε είσοδο στη winbank με τους κωδικούς σας. Από το προφίλ σας (πάνω αριστερά που γράφει το ονοματεπώνυμό σας) επιλέξτε «Ρυθμίσεις Ασφαλείας» και στη συνέχεια «extraPIN».
  • Βήμα 2: Αμέσως μετά επιλέξτε «ΚΙΝΗΤΟ extraPIN» και στη συνέχεια «ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ».
  • Βήμα 3: Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να συμπληρώστε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλετε να λαμβάνετε το extraPIN . Πατήστε «ΣΥΝΕΧΕΙΑ».
  • Βήμα 4: Αμέσως μετά θα λάβετε με sms, σε αυτόν τον αριθμό, έναν κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να καταχωρήσετε για να συνεχίσετε τη διαδικασία. Πατήστε «ΣΥΝΕΧΕΙΑ».
  • Βήμα 5: Σε αυτή την οθόνη θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που δηλώσατε. Πατήστε «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ».
  • Βήμα 6: Η αίτησή σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία και μπορείτε να δείτε τον «Κωδικό Αίτησης» στο αντίστοιχο πεδίο. Για να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα λήψης των κωδικών extraPIN στο κινητό σας, είναι απαραίτητο να καλέσετε στο Call Center της Τράπεζας Πειραιώς στο 2103288000 (για κλήσεις από εσωτερικό ή εξωτερικό) και να συνδεθείτε στο winbank phone banking (πείτε: «ΣΥΝΔΕΣΗ PHONE BANKING»). Αφού συνδεθείτε, δηλώστε στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η διαδικασία ενεργοποίησης του κινητού τηλεφώνου για extraPIN θα ολοκληρωθεί μόνο όταν συνδεθείτε στην υπηρεσία winbank phone banking για να δηλώσετε τον «Κωδικό Αίτησης» σας. Εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία winbank phone banking, μπορείτε να εγγραφείτε και τηλεφωνικά καλώντας τα παραπάνω τηλέφωνα. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να συνδεθείτε άμεσα στην υπηρεσία δηλώνοντας στον εκπρόσωπο της Τράπεζας Πειραιώς τον παραπάνω «Κωδικό Αίτησης».