Είμαι ήδη Πελάτης

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις σε συχνά θέματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας που ζουν στο εξωτερικό.

  • Πρόσβασή στη winbank

- Θα ήθελα να αποκτήσω κωδικούς πρόσβασης στη winbank, την υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς πρόσβασης στη winbank, αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς. Δείτε εδώ πώς.

Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο από τα παραπάνω, είναι απαραίτητη η επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να κάνετε τη σχετική αίτηση μέσω κάποιου εκπροσώπου σας. Δείτε εδώ πώς.

- Είχα βγάλει κωδικούς για τη winbank στο παρελθόν, αλλά δεν τους θυμάμαι

Μπορείτε να επανεκδώσετε online τους κωδικούς για την πρόσβασή στην winbank, αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς. Δείτε εδώ πώς.

Σε διαφορετική περίπτωση είναι απαραίτητη η επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να κάνετε τη σχετική αίτηση μέσω κάποιου εκπροσώπου σας. Δείτε εδώ πώς.

- Έχω κλειδωθεί στη winbank και το extra pin αποστέλλεται στο παλιό μου κινητό

Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 ή το livingabroad@piraeusbank.gr

  • Καταθετικός λογαριασμός/ χρεωστική κάρτα

- Θέλω να ανοίξω νέο καταθετικό λογαριασμό

Αν έχετε πρόσβαση στη winbank, μπορείτε να ανοίξετε online έναν καταθετικό λογαριασμό για τις καθημερινές σας συναλλαγές ή για την απoταμίευσή σας.

Αν δεν έχετε πρόσβαση στη winbank και δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο που θα ανοίξει τον καταθετικό λογαριασμό για εσάς. Δείτε εδώ πώς.

- Θέλω να εκδώσω χρεωστική κάρτα

Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο, ο οποίος θα κάνει την αίτηση για εσάς και θα αναλάβει να σας στείλει τη χρεωστική κάρτα και το PIN. Δείτε εδώ πώς.

- Έχω χρεωστική κάρτα, όμως δε θυμάμαι το pin.

Η επανέκδοση του PIN μπορεί να γίνει σε κατάστημα ή online μέσω της winbank, επιλέγοντας «Ορισμός/ αλλαγή PIN».

  • Επικαιροποίηση στοιχείων

- Πρέπει να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου, όμως δεν γνωρίζω τι έγγραφα απαιτούνται.

Τα έγγραφα που απαιτούνται για την επικαιροποίησή σας, είναι τα ίδια με αυτά που απαιτούνται και για την έναρξη της σχέσης σας με την Τράπεζα Πειραιώς. Χρησιμοποιήστε τον εύχρηστο Οδηγό Εγγράφων για να δείτε ποια είναι τα απαραίτητα έγγραφα για εσάς.

- Τα έγγραφά μου δεν είναι στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα. Θα χρειαστεί να μεταφραστούν;

Ναι, πρέπει να μεταφραστούν είτε στα ελληνικά, είτε στα αγγλικά.

Η μετάφραση είναι αποδεκτή, όταν πραγματοποιείται από:

Αν δεν είστε βέβαιος για το πού μπορείτε να απευθυνθείτε, μπορείτε να καλέσετε την Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο για να σας δώσουν σχετικές πληροφορίες.

- Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται επικύρωση τα έγγραφά μου και ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω;

Επικύρωση χρειάζονται μόνο τα έγγραφα που είναι αντίγραφα των πρωτοτύπων (πχ. φωτοτυπία διαβατηρίου).

Η επικύρωση μπορεί να γίνει:

- Πώς μπορώ να κάνω επικαιροποίηση των εγγράφων μου;

  • - Μέσω winbank web banking, με επισύναψη εγγράφων, επιλέγοντας «Επικαιροποίηση Εγγράφων» στο κεντρικό μενού.
  • - Μέσω winbank web banking ή winbank mobile app, χωρίς την ανάγκη επισύναψης εγγράφων, με διαβίβαση στοιχείων από την
      ηλεκτρονική εφαρμογή eGov-KYC χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς σας κωδικούς taxisnet.
  • - Μέσω ταχυδρομείου, αποστέλλοντας τα έγγραφα στο κατάστημα συνεργασίας σας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα.
  • - Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.

Σημειώνεται ότι η επικαιροποίηση των ταυτοτικών εγγράφων (π.χ. νέο διαβατήριο) μπορεί να γίνει αποκλειστικά σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο. Δείτε εδώ πώς

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνείτε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 ή το livingabroad@piraeusbank.gr.