Θέλω να Γίνω Πελάτης

Στην Τράπεζα Πειραιώς πιστεύουμε ότι το να ζείτε στο εξωτερικό δεν πρέπει να αποτελεί εμπόδιο για να ξεκινήσετε τη συνεργασία σας μαζί μας. Για αυτό, συγκεντρώσαμε σε ένα σημείο όλα τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε τη σχέση μαζί μας.

  • Συγκέντρωση των εγγράφων

Συγκέντρωση των εγγράφων που απαιτούνται προκειμένου να τεκμηριώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία (ταυτότητα, διεύθυνση διαμονής, τηλέφωνο επικοινωνίας, οικονομικά / φορολογικά και επαγγελματικά στοιχεία)

Ακολουθήστε εδώ απλά βήματα και δείτε με ένα κλικ ποια είναι τα απαραίτητα έγγραφα για εσάς.

Επίσης, συμβουλευτείτε εδώ απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που προκύπτουν από τους πελάτες μας.

  • Μετάφραση των εγγράφων

Μετάφραση των εγγράφων. Αν τα έγγραφα σας είναι ήδη στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα δεν χρειάζεται μετάφραση και μπορείτε να παραλείψετε αυτό το βήμα.

Δείτε εδώ πώς θα μεταφράσετε τα έγγραφά σας.

  • Επικύρωση των εγγράφων

Επικύρωση των εγγράφων που έχουν μεταφραστεί καθώς και εκείνων που είναι αντίγραφα πρωτοτύπων.

Δείτε εδώ πώς μπορείτε να επικυρώσετε τα έγγραφά σας.

  • Προσκόμιση των εγγράφων

Προσκόμιση των εγγράφων σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, είτε από εσάς τον ίδιο είτε μέσω κάποιου εκπροσώπου σας. Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για το άνοιγμα της σχέσης.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνείτε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 ή το livingabroad@piraeusbank.gr.