Αν είστε ήδη πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς, μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις σε συχνά θέματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας.

  • Πρόσβασή στη winbank

- Θα ήθελα να αποκτήσω κωδικούς πρόσβασης στη winbank, την υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής.

Αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, τότε μπορείτε να αποκτήσετε online κωδικούς πρόσβασης στη winbank. Δείτε εδώ πώς.

Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο από τα παραπάνω, είναι απαραίτητη η επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να κάνετε τη σχετική αίτηση μέσω κάποιου εκπροσώπου σας. Δείτε εδώ πώς.

- Είχα βγάλει κωδικούς για τη winbank στο παρελθόν, αλλά δεν τους θυμάμαι

Αν έχετε ενεργή χρεωστική κάρτα και καταχωρημένο το κινητό σας τηλέφωνο στα συστήματα της Τράπεζας Πειραιώς, τότε μπορείτε να επανεκδώσετε online τους κωδικούς για την πρόσβασή στην winbank. Δείτε εδώ πώς.

Σε διαφορετική περίπτωση είναι απαραίτητη η επίσκεψή σας σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να κάνετε τη σχετική αίτηση μέσω κάποιου εκπροσώπου σας. Δείτε εδώ πώς.

- Έχω κλειδωθεί στη winbank και το extra pin αποστέλλεται στο παλιό μου κινητό

ΣΘα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης στο +30 210 3288400 ή το xxxxx@piraeusbank.gr

  • Καταθετικός λογαριασμός/ χρεωστική κάρτα

- Θέλω να ανοίξω νέο καταθετικό λογαριασμό

Αν έχετε πρόσβαση στη winbank, μπορείτε να ανοίξετε online, μέσω της υπηρεσίας winbank web, έναν καταθετικό λογαριασμό για τις καθημερινές σας συναλλαγές ή για την απoταμίευσή σας.

Αν δεν έχετε πρόσβαση στη winbank και δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο που θα ανοίξει τον καταθετικό λογαριασμό για εσάς. Δείτε εδώ πώς.

- Θέλω να εκδώσω χρεωστική κάρτα

Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο, ο οποίος θα κάνει την αίτηση για εσάς και θα αναλάβει να σας στείλει τη χρεωστική κάρτα και το PIN. Δείτε εδώ πώς.

- Έχω χρεωστική κάρτα, όμως δε θυμάμαι το pin.

Αν έχετε πρόσβαση στη winbank, μπορείτε να αιτηθείτε νέο PIN επιλέγοντας «Ορισμός/ αλλαγή PIN»

  • Επικαιροποίηση στοιχείων

- Πρέπει να επικαιροποιήσω τα στοιχεία μου, όμως δεν γνωρίζω τι έγγραφα απαιτούνται.<

Τα έγγραφα που απαιτούνται για την επικαιροποίησή σας, είναι τα ίδια έγγραφα που απαιτούνται και για την έναρξη της σχέσης σας με την Τράπεζα Πειραιώς. Μπορείτε να δείτε εδώ τα έγγραφα που απαιτούνται.

- Τα έγγραφά μου δεν είναι στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα. Θα χρειαστεί να μεταφραστούν;

Αν τα έγγραφά σας δεν είναι στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα, τότε πρέπει να μεταφραστούν είτε στα ελληνικά, είτε στα αγγλικά.

Η μετάφραση είναι αποδεκτή, όταν πραγματοποιείται από:

Αν δεν είστε βέβαιος για το πού μπορείτε να απευθυνθείτε, μπορείτε να καλέσετε την Ελληνική Πρεσβεία ή το Ελληνικό Προξενείο για να σας δώσουν σχετικές πληροφορίες.

- Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται επικύρωση τα έγγραφά μου και ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω;

Θα χρειαστεί να επικυρώσετε τα έγγραφά σας στις παρακάτω περιπτώσεις:
Α. Τα έγγραφά σας έχουν μεταφραστεί, άρα θα χρειαστεί επικύρωση τους, Δεν απαιτείται αν η μετάφραση έχει γίνει από δικηγόρο στην Ελλάδα ή Notary Public ή από τη μεταφραστική υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών.
Β. Αν προσκομίσετε αντίγραφο και όχι το πρωτότυπο έγγραφο (πχ. φωτοτυπία διαβατηρίου), αυτό θα πρέπει να είναι επικυρωμένο.

Η επικύρωση μπορεί να γίνει:

  • - Στην Ελληνική Πρεσβεία ή σε ελληνικό προξενικό γραφείο

Σε notary public της χώρας σας, με εξαίρεση τον Καναδά, όπου αυτή η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη.

- Πώς μπορώ να κάνω επικαιροποίηση των εγγράφων μου;

Αν έχετε πρόσβαση στη winbank, μπορείτε να αναρτήσετε τα έγγραφά σας επιλέγοντας «Επικαιροποίηση Εγγράφων» από το κεντρικό μενού.

Αν δεν έχετε winbank, ή αν θέλετε να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία της ταυτότητάς σας, τότε θα απαιτηθεί επίσκεψη σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.

Αν δεν σκοπεύετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα σύντομα, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο. Δείτε εδώ πώς.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, μπορείτε να επικοινωνείτε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εξωτερικού στο +30 210 3288400 ή το livingabroad@piraeusbank.gr.