Η συνεργασία της Hellas Direct με την Τράπεζα Πειραιώς για την υπηρεσία MyBank

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που απολαμβάνουν οι πελάτες μας με την υπηρεσία MyBank είναι ότι μπορούν να πληρώσουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια χωρίς να έχουν πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Επίσης η διαδικασία είναι τόσο απλή και γρήγορη αφού ο πελάτης χρησιμοποιεί ουσιαστικά το δικό του e-banking. Οι πελάτες της Hellas Direct χρησιμοποιώντας το περιβάλλον e-banking (με το οποίο είναι ήδη εξοικειωμένοι) αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια.

Αντίστοιχα, η υπηρεσία είναι πολύ εύχρηστη και για εμάς ως εταιρία. Χρειάστηκε πολύ λίγος χρόνος για να εντάξουμε το MyBank στο σύστημα πληρωμών μας χωρίς να χρειαστεί κάποια υλοποίηση από τη μεριά μας αλλά και χωρίς να απασχοληθεί η τεχνική μας ομάδα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η Τράπεζα Πειραιώς μας παρείχε την υπηρεσία τόσο ολοκληρωμένη όπου το IT της Hellas Direct προχώρησε μόνο στον καθορισμό παραμέτρων στο σύστημα.

Επειδή η υπηρεσία MyBank συνεργάζεται με το Διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ, που χρησιμοποιούσαμε ήδη για πληρωμές σε καταστήματα τραπεζών, μέσω phone banking ή e-banking, συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις συναλλαγές μέσα από το ίδιο σύστημα. Δεν χρειάστηκε κάποια επιπλέον εκπαίδευση ή χρόνος προσαρμογής και ενημερωνόμαστε για κάθε συναλλαγή live. Το σύστημα είναι απλό στη διαχείριση και κατατοπιστικό.  


Ο κος Αλέξανδρος Εμμανουήλ, CTO της Hellas Direct δηλώνει:

«Η υπηρεσία MyBank υιοθετήθηκε πολύ γρήγορα από τους πελάτες μας και σήμερα αποτελεί έναν από τους κυριότερους τρόπους πληρωμής που επιλέγουν για τις συναλλαγές τους.

Η συνεργασία μας με την Τράπεζα Πειραιώς είναι αποτελεσματική και ευχάριστη. Περιμένουμε περισσότερες καινοτομίες από την ομάδα της!»