Πάγιες εντολές - Πρώην Millennium Bank

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Επιθυμώ να μεταβάλω τα στοιχεία των πάγιων εντολών που είχα (μέγιστο ποσό εκτέλεσης, αριθμό παροχής σύνδεσης κλπ).
      Τι πρέπει να κάνω;


      Μπορείτε να προχωρήσετε σε οποιαδήποτε μεταβολή των πάγιων εντολών μέσω του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, όπως       και ηλεκτρονικά μέσω των υπηρεσιών winbank web & phone banking.



 2.  Τι θα γίνει με τις πάγιες εντολές που είχα στο λογαριασμό μου στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα;

      Οι Οργανισμοί θα ενημερωθούν αυτόματα με τα νέα στοιχεία του λογαριασμού σας και οι όποιες πάγιες εντολές σας θα συνεχίσουν να       εκτελούνται κανονικά, χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια από την πλευρά σας.



 3. Είχα κάποιες πάγιες εντολές τις οποίες τώρα θα ήθελα να τις διακόψω. Τι πρέπει να κάνω;

      Μπορείτε να προχωρήσετε σε ανάκληση αυτών των πάγιων εντολών μέσω οποιουδήποτε καταστήματος του διευρυμένου δικτύου της
      Τράπεζας Πειραιώς.



 4. Θα ήθελα να δω εάν είναι ενεργή κάποια πάγια εντολή που είχα ή αν εκτελέστηκε και πότε. Τι πρέπει να κάνω;

      Μπορείτε να απευθυνθείτε είτε σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς, είτε ηλεκτρονικά μέσω
      των υπηρεσιών winbank web banking & winbank phone banking.



 5.  Πραγματοποιούσα την πληρωμή μου προς έναν Οργανισμό ή Εταιρεία, μέσω του Ταμείου Καταστήματος του πρώην δικτύου της
      Millennium Bank στην Ελλάδα. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;


      Το σύνολο των Οργανισμών θα συνεχίσουν να παρέχονται προς εξόφληση με πληρωμές μέσω του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων
      της Τράπεζας Πειραιώς, είτε με μετρητά, είτε με χρέωση λογαριασμού.