Μαζικές Χρεώσεις Καρτών μέσω Αρχείου (Batch Files)

Αν χρειάζεστε μία λύση για την τακτική χρέωση των πελατών σας, η Τράπεζα Πειραιώς σας προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις αποστολής αρχείων συναλλαγών με κάρτες (Batch Files).

Η ιδανική λύση για επαναλαμβανόμενες πληρωμές

Οι λύσεις αποστολής αρχείου μαζικών συναλλαγών (Batch File) καλύπτουν αποτελεσματικά τις ανάγκες επιχειρήσεων που χρεώνουν σε τακτική βάση τους πελάτες τους. Έτσι συμβάλλουν σημαντικά στη διευκόλυνση των πελατών, αλλά και στην εμπρόθεσμη και ταχύτερη είσπραξη των οφειλών. Ενδείκνυνται για ασφαλιστικές εταιρείες, παρόχους τηλεπικοινωνιακών ή άλλων υπηρεσιών σε συνδρομητική βάση.

Αποδεκτές Κάρτες Πληρωμής

To Paycenter υποστηρίζει πληρωμές με οποιαδήποτε πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα φέρει το σήμα Visa ή MasterCard.

Ασφάλεια

Η αποστολή αρχείου γίνεται με απόλυτη ασφάλεια. Παρέχονται πλήρως αυτοματοποιημένοι τρόποι επικοινωνίας μεταξύ της Τράπεζας Πειραιώς και της επιχείρησής σας.

Αποκτήστε λύσεις μαζικών χρεώσεων σε 6 απλά βήματα

  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα κάτωθι δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
    • Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
    • Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων)
  2. Εξειδικευμένος υπάλληλος επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας προτείνει την ιδανικότερη λύση ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  3. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας και ενημέρωση με όλες τις απαραίτητες τεχνικές λεπτομέρειες και πληροφορίες.
  4. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  5. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματος σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
  6. Επικοινωνεί μαζί σας τεχνικός προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες διασύνδεσης με την πλατφόρμα Paycenter.

Σημείωση: Οι υπηρεσίες Paycenter παρέχονται σε πελάτες της Τράπεζας. Σε περίπτωση που δεν είστε πελάτης θα πρέπει γίνετε, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.