vPOS για συναλλαγές μέσω τηλεφώνου

Με την υπηρεσία vPOS Paycenter, η Τράπεζα Πειραιώς σας προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις Virtual POS για να δέχεστε πληρωμές μέσω τηλεφώνου, με οποιαδήποτε χρεωστική, πιστωτική και προπληρωμένη κάρτα Visa ή MasterCard.

Ολοκληρωμένες λύσεις VPOS

Με την υπηρεσία vPOS Paycenter, μπορείτε να δέχεστε πληρωμές με κάρτες μέσω τηλεφώνου μέσω της άμεσα διαθέσιμης web σελίδας που έχουμε δημιουργήσει για την εξυπηρέτησή σας.

Έτσι η υπηρεσία εισπράξεων από τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να ενσωματωθεί σε:

  • Ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα Επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων και σκαφώνΤαξιδιωτικά πρακτορεία
  • Πλατφόρμες ERP, CRM, ticketing/reservation ή εφαρμογές της επιχείρησης (μέσω web services)

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, λαμβάνετε ενημέρωση για την ολοκλήρωσή της.

Πλεονεκτήματα


  • Οι λύσεις vPOS προσφέρουν ευκολία και ταχύτητα κατά την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός, αφού η εφαρμογή vPOS είναι προσβάσιμη με ασφαλή σύνδεση μέσω internet (ο κάθε χρήστης έχει προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης)
  • Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν απαιτείται ειδικός εξοπλισμός, αφού η εφαρμογή vPOS είναι προσβάσιμη με ασφαλή σύνδεση μέσω internet
  • Η υπηρεσία vPOS μπορεί να χρησιμοποιείται την ίδια στιγμή από έναν ή περισσότερους χρήστες με διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης, ανάλογα με τις επιλογές σας
  • Οι εξελιγμένες δυνατότητες της λύσης την καθιστούν ιδανική σε περιβάλλοντα με πολλούς χρήστες, όπως τα οργανωμένα τηλεφωνικά κέντρα (call centers)

Αποκτήστε λύσεις vPOS σε 6 απλά βήματα

  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα κάτωθι δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
    • Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
    • Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων
  2. Εξειδικευμένος υπάλληλος επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας προτείνει την ιδανικότερη λύση ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  3. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας και ενημέρωση με όλες τις απαραίτητες τεχνικές λεπτομέρειες και πληροφορίες.
  4. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  5. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματος σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
  6. Επικοινωνεί μαζί σας τεχνικός προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες διασύνδεσης με την πλατφόρμα Paycenter.

Σημείωση: Οι υπηρεσίες Paycenter παρέχονται σε πελάτες της Τράπεζας. Σε περίπτωση που δεν είστε πελάτης θα πρέπει γίνετε, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.