Συχνές Ερωτήσεις - winbank wallet App

Περιγραφή Πορτοφολιού

Μπορώ να κατεβάσω το winbank wallet στο iphone μου;

Το winbank wallet διατίθεται μόνο σε Android συσκευές. Η Apple διαθέτει στους χρήστες της το σύστημα πληρωμών Apple Pay (ακόμη όχι στην Ελλάδα) και δεν επιτρέπει άλλη εφαρμογή πληρωμών στις συσκευές της.

Η συσκευή μου είναι rooted αλλά την έκανα unroot. Γιατί δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω;

Το winbank wallet, ακολουθώντας τις προδιαγραφές ασφαλείας των διεθνών οργανισμών, Visa & MasterCard, δε λειτουργεί σε συσκευές που είναι rooted είτε από τις εργοστασιακές τους ρυθμίσεις είτε από τον ίδιο τον χρήστη τους. To ίδιο ισχύει και για τις εργοστασιακά rooted συσκευές που τις αλλάζει ο χρήστης.

Μπορώ να προσθέσω όλες μου τις πραγματικές κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς στο winbank wallet;

Μέσω του winbank wallet, προς το παρόν, μπορείτε να χρησιμοποιείτε οποιεσδήποτε Visa/MasterCard Χρεωστικές σας κάρτες. Εάν διαθέτετε πάνω από μία χρεωστική κάρτα, μπορείτε να προσθέσετε όλες τις χρεωστικές σας κάρτες. Στο μέλλον, η εφαρμογή θα έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες.

Έχω μία εταιρική χρεωστική από την εταιρία που εργάζομαι. Πώς μπορώ να την προσθέσω στο winbank wallet;

Στο winbank wallet μπορείτε να προσθέσετε αποκλειστικά και μόνο τις χρεωστικές κάρτες που έχετε εκδώσει ως ιδιώτης εσείς ο ίδιος.

Μπορώ να κατεβάσω το winbank wallet σε όσες συσκευές θέλω;

Το winbank wallet μπορεί να κατέβει σε όσες συσκευές επιθυμείτε. Όμως, η κάθε κάρτα μπορεί να προστεθεί μόνο σε μία εφαρμογή και συνεπώς μόνο σε μία συσκευή. Δεν συγχρονίζονται οι διαφορετικές εφαρμογές που κατεβάζετε.

Πληρωμές

Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή winbank wallet;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή winbank wallet, σε όλα τα μηχανήματα αποδοχής καρτών με το σύμβολο ανέπαφων πληρωμών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω ανέπαφη πληρωμή με το κινητό τηλέφωνό μου;

Ανέπαφη πληρωμή πραγματοποιείται οπουδήποτε βλέπετε το σύμβολο αποδοχής ανέπαφων πληρωμών εκτελώντας τα παρακάτω:

  1. Ο έμπορος εισάγει το ποσό πληρωμής στο POS με το σήμα Contactless
  2. Ενεργοποιείτε την επιλογή NFC στο κινητό σας, και αφού ανοίξετε την εφαρμογή, εισάγετε το mPIN που έχετε επιλέξει
  3. Τοποθετείτε τη συσκευή σας στο POS, ακίνητη, με την οθόνη της στραμμένη προς το μέρος σας
  4. Μέσα στα επόμενα 3-4 δευτερόλεπτα ακούγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος και εμφανίζεται ένδειξη με το αποτέλεσμα της πληρωμής στην οθόνη του POS και στο κινητό σας
  5. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε! O έμπορος σας παραδίδει το απόκομμα της συναλλαγής που εκδίδεται από το POS
    • Το αποτέλεσμα της πληρωμής (έγκριση ή απόρριψη) εμφανίζεται στο μηχάνημα αποδοχής ανέπαφων πληρωμών του εμπόρου. Ο αριθμός κάρτας που εμφανίζεται στην απόδειξη του μηχανήματος αποδοχής καρτών είναι ο αριθμός της ψηφιακής κάρτας που αντιστοιχεί στην πλαστική κάρτα που διαθέτετε.
    • Θυμηθείτε να έχετε ενεργή την επιλογή NFC στο κινητό σας πριν από κάθε πληρωμή

Μπορώ να πραγματοποιήσω ανέπαφη πληρωμή με το κινητό μου αν δεν έχω σύνδεση internet ή κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας;

Ναι, για να πραγματοποιήσετε πληρωμή με το winbank wallet, δεν απαιτείται σύνδεση internet ή κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας

Ποιο είναι το μέγιστο ποσό που μπορώ να ξοδέψω ανά ανέπαφη πληρωμή χρησιμοποιώντας το winbank wallet;

Δεν υπάρχει όριο στο μέγιστο ποσό που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για ανέπαφες πληρωμές μέσω του winbank wallet,. Ισχύουν τα όρια χρήσης της χρεωστικής σας κάρτας, αρκεί να έχετε το απαιτούμενο διαθέσιμο υπόλοιπο στον συνδεδεμένο λογαριασμό.

Διαθέσιμο υπόλοιπο & Πληροφορίες Πληρωμών

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας μου;

Πατώντας το κουμπί "Διαθέσιμο Υπόλοιπο" στο winbank wallet και καταχωρώντας το mPIN σας, μπορείτε να ενημερωθείτε για το διαθέσιμο υπόλοιπο του κύριου συνδεδεμένου λογαριασμού της χρεωστικής σας, ανά πάσα στιγμή, εφόσον έχετε ενεργή σύνδεση internet.

Πώς μπορώ να δω τις πρόσφατες προσπάθειες πληρωμών;

Η εφαρμογή winbank wallet εμφανίζει τη λίστα με τις πρόσφατες πληρωμές που έχετε πραγματοποιήσει. Για να δείτε το ιστορικό πληρωμών σας, επιλέξτε το κουμπί "Ιστορικό Πληρωμών" είτε μέσω της αρχικής οθόνης της εφαρμογής είτε από τη "Διαχείριση Πορτοφολιού" εφόσον έχετε ενεργή σύνδεση δικτύου δεδομένων . Μπορείτε να φιλτράρετε τις πρόσφατες πληρωμές ανά κατηγορία εγκεκριμένες / απορριφθείσες και επίσης να δείτε λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε πληρωμή.

Στην απόδειξη του τερματικού βλέπω άλλα ψηφία κάρτας από αυτά που εμφανίζονται στην πλαστική κάρτα μου ή και στην οθόνη της εφαρμογής. Γιατί;

Οι πληρωμές που εκτελείτε μέσω του winbank wallet, πραγματοποιούνται με τα στοιχεία μίας ψηφιακής κάρτας προκειμένου να μη διακινούνται τα στοιχεία της πλαστικής σας κάρτας στις πληρωμές μέσω κινητού.

Ρυθμίσεις winbank wallet & καρτών

Πώς μπορώ να προσθέσω μία κάρτα στο winbank wallet μου;

Προκειμένου να εγγράψετε νέα κάρτα παρακαλούμε προχωρήστε στα παρακάτω βήματα μέσω του winbank mobile application:

  • Από το αρχικό μενού επιλέξτε "Αγορές / Αιτήσεις"
  • Από το μενού "Αγορές / Αιτήσεις" επιλέξτε "winbank wallet"
  • Επιλέξτε "Προσθήκη Καρτών"
  • Αφού επιλέξετε την κάρτα που επιθυμείτε να εγγράψετε στο winbank wallet σας, επιλέξτε "Εκτέλεση"

θα λάβετε το πρώτο μέρος από τους δύο κωδικούς τους οποίους θα χρειαστεί να καταχωρήσετε στο winbank wallet. Το δεύτερο μέρος θα το λάβετε στο extrapin κινητό που δηλώσατε στην Τράπεζα.

Θέλω να βάλω την εφαρμογή σε άλλη συσκευή. Τι πρέπει να κάνω;

Για να βάλετε το winbank wallet σε καινούργια τηλεφωνική συσκευή, θα πρέπει προηγουμένως να κάνετε «Διαγραφή» της κάρτας σας από τις «Ρυθμίσεις Κάρτας» του winbank wallet στη παλαιότερη συσκευή σας και στη συνέχεια να το απεγκαταστήσετε. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζετε ότι όταν θελήσετε να προσθέσετε την κάρτα σας στο νέο winbank wallet, θα μπορέσετε άμεσα αφού δεν θα παραμένει συνδεμένη με το παλαιό σας πορτοφόλι.

Μπορώ να διαγράψω μία κάρτα μου από το winbank wallet;

Βεβαίως μπορείτε. Επιλέξτε το κουμπί "Διαχείριση Πορτοφολιού" και στη συνέχεια "Ρυθμίσεις Κάρτας". Εφόσον επιλέξετε το κόκκινο Χ στη στήλη "Διαγραφή", διαγράφετε τη συγκεκριμένη κάρτα.

Πώς μπορώ να αλλάξω το mPIN μου;

Μπορείτε να αλλάξετε το mPIN σας, ανά πάσα στιγμή, μέσω της εφαρμογής winbank wallet, από το μενού "Διαχείριση πορτοφολιού" και στη συνέχεια «Αλλαγή mPIN» προϋποθέτει σύνδεση internet.

Τι πρέπει να κάνω αν κατά λάθος κλειδώσω ή ξεχάσω το mPIN μου;

Σε περίπτωση που κλειδώσετε την εφαρμογή ή ξεχάσετε το mPIN σας, μπορείτε να το επαναφέρετε εκ νέου, ανά πάσα στιγμή, αφού παραλάβετε τον ειδικό κωδικό ξεκλειδώματος μέσω της εφαρμογής winbank mobile banking και τον καταχωρήσετε στην ειδική οθόνη από το μενού "Διαχείριση πορτοφολιού". Ο ορισμός του mPIN προϋποθέτει σύνδεση internet.

Αντιμετώπιση Προβλημάτων

Τι γίνεται αν χάσω το κινητό μου;

Αν χάσετε το κινητό σας τηλέφωνο παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο +30 2103288000 ή 182838 όλο το 24ωρο, από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας. Όλες οι κλήσεις ενδέχεται να καταγράφονται.

Αντιμετωπίζω προβλήματα στη χρήση του τηλεφώνου για την πραγματοποίηση ανέπαφων πληρωμών. Τι μπορώ να κάνω;

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα στην πραγματοποίηση ανέπαφων πληρωμών με τη χρήση της εφαρμογής winbank wallet ή αν αυτή σταματήσει να λειτουργεί για οποιοδήποτε λόγο, παρακαλούμε ελέγξτε τα εξής:

  • Δέχεται το κατάστημα ανέπαφες πληρωμές; Αναζητήστε το σύμβολο αποδοχής ανέπαφων πληρωμών στο σημείο πώλησης ή ρωτήστε τον έμπορο, αν δεν είστε σίγουροι.
  • Κρατάτε τη συσκευή σωστά; Θα πρέπει να πλησιάσετε την τηλεφωνική συσκευή σε πολύ κοντινή απόσταση από το μηχάνημα αποδοχής ανέπαφων πληρωμών και να την κρατήσετε ακίνητη έως ότου με την οθόνη στραμμένη προς το μέρος σας, μέχρι το μηχάνημα να κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο ή μέχρι ο έμπορος να σας ενημερώσει ότι η πληρωμή ολοκληρώθηκε.
  • Μήπως κρατάτε το τηλέφωνό σας πολύ μακριά από το μηχάνημα αποδοχής ανέπαφων πληρωμών ή το αφαιρείτε πάρα πολύ γρήγορα; Προσπαθήστε να μην μετακινείτε το τηλέφωνο κατά την πληρωμή, κρατήστε το σταθερό και περιμένετε για τον χαρακτηριστικό ήχο ή τον έμπορο να σας ενημερώσει για την ολοκλήρωση της πληρωμής
  • Σας ζητά η εφαρμογή winbank wallet να εκτελέσετε μια ενημέρωση; Μπορεί να χρειαστεί να κατεβάσετε μια ενημέρωση πριν συνεχίσετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επαρκή κάλυψη δικτύου δεδομένων, στη συνέχεια ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη
  • Υπάρχει επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο στην κάρτα σας; Για να ελέγξετε το διαθέσιμο υπόλοιπό σας, επιλέξτε το κουμπί "Διαθέσιμο Υπόλοιπο " στην αρχική οθόνη της εφαρμογής σας.

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια, μπορείτε να μας καλέσετε, ανά πάσα στιγμή.

Προσπάθησα να κάνω μία πληρωμή και μου εμφανίστηκε οθόνη να πληρώσω με Android Pay. Τι να κάνω;

Στις νεότερες εκδόσεις Android η εφαρμογή Android Pay είναι προεπιλεγμένη ως μέσο NFC πληρωμών. Θα χρειαστεί να αλλάξετε τη συγκεκριμένη επιλογή μέσω των Ρυθμίσεων σας. Συγκεκριμένα, από τις ρυθμίσεις του NFC σας, στην επιλογή «Πατήστε και πληρώστε», επιλέξτε το winbank wallet ως εφαρμογή πληρωμών.

Δεν λαμβάνω τον κωδικό ξεκλειδώματος. Γιατί;

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας στο +30 2103288000 ή 182838 όλο το 24ωρο, από σταθερό ή κινητό, με χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας.

Η εφαρμογή δεν εγκαθίσταται στο κινητό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Εφόσον αντιμετωπίζετε πρόβλημα στην εγκατάσταση του winbank wallet, παρακαλούμε ελέγξτε ότι έχετε σύνδεση στο Internet.

Στην περίπτωση που παρόλα αυτά, δεν εγκαθίσταται τότε συντρέχει μία από τις παρακάτω αιτίες:

  1. Η συσκευή σας δεν διαθέτει NFC κύκλωμα (απαραίτητο για τις πληρωμές)
  2. Το λογισμικό σας είναι rooted («σπασμένο»). Παρακαλούμε σημειώστε ότι πολλές συσκευές στην αγορά είναι rooted από τον κατασκευαστή

Άλλες Ερωτήσεις

Υπάρχουν χρεώσεις για τη χρήση του winbank wallet;

Όχι! Η χρήση του winbank wallet είναι εντελώς δωρεάν.

Η εφαρμογή winbank wallet είναι ασφαλής για πληρωμές;

Το winbank wallet είναι εφαρμογή πληρωμών μέσω κινητού η οποία είναι εξίσου ασφαλής με τις ανέπαφες πληρωμές που πραγματοποιούνται μέσω καρτών. Χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία, όπως οι φυσικές κάρτες, για ανέπαφες πληρωμές, κάτι που σημαίνει ότι προστατεύεστε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Η εφαρμογή winbank wallet περιλαμβάνει μια σειρά από επιλογές ασφαλείας, όπως έναν αριθμό mΡΙΝ που απαιτείται για να επαληθεύσει όλες τις πληρωμές που πραγματοποιείτε, ανεξαρτήτως ποσού. Επιπλέον, για την ολοκλήρωση της πληρωμής σας μέσω κινητού, τα πραγματικά στοιχεία της κάρτας κρυπτογραφούνται, χωρίς να αποθηκεύονται στην εφαρμογή, προσφέροντας απόλυτη ασφάλεια. Για να πραγματοποιηθεί μια πληρωμή, θα πρέπει πρώτα ο έμπορος να εισάγει το αντίστοιχο ποσό στο μηχάνημα αποδοχής ανέπαφων πληρωμών και, αφού το ποσό εμφανιστεί στην οθόνη του μηχανήματος αποδοχής καρτών, εσείς να πλησιάσετε την συσκευή σας για να εγκρίνετε την πληρωμή, όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε πλαστική κάρτα τεχνολογίας contactless. Συνεπώς, δεν μπορείτε να χρεωθείτε κατά λάθος αν έλθετε τυχαία πολύ κοντά σε μηχάνημα αποδοχής ανέπαφων καρτών.

Τι γίνεται με τις πλαστικές μου κάρτες αν τις διαγράψω από το winbank wallet μου;

Η λειτουργία των πλαστικών σας καρτών δεν επηρεάζεται από τη διαχείριση των ψηφιακών σας καρτών μέσω του winbank wallet.