Υπηρεσίες για ΑμεΑ

Στα e-branch παρέχονται για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) οι κάτωθι πρωτοποριακές υπηρεσίες:

Άτομα με προβλήματα όρασης:

  • Καθοδήγηση του πελάτη από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη την παραμονή στο κατάστημα.
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών ταμείου μέσω της υπηρεσίας «Ταμίας από Απόσταση» με τη βοηθητική χρήση ειδικής σήμανσης στο μηχάνημα σε γραφή Braille, χωρίς την ανάγκη παράστασης και υπογραφής μαρτύρων.
  • Δυνατότητα πλοήγησης και εκπαίδευσης στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής winbank με τη χρήση φωνητικής υποστήριξης.
  • Εγγραφή στη winbank, χωρίς να είναι απαραίτητη η χειρόγραφη υπογραφή συμβάσεων.

Άτομα με προβλήματα ακοής:

  • Συναλλαγές ταμείου με εκπαιδευμένους στη νοηματική γλώσσα ταμίες.
  • Οθόνη αφής με διαδραστικό χάρτη για πληροφόρηση σχετικά με τις προσφερόμενες στο e-branch συναλλαγές και τα διαθέσιμα μηχανήματα.

Άτομα με κινητικά προβλήματα:

  • Εύκολη μετακίνηση στους εσωτερικούς χώρους του καταστήματος.
  • Καθοδήγηση του πελάτη από υπεύθυνο εξυπηρέτησης καθ’ όλη την παραμονή στο κατάστημα.
  • Εξυπηρέτηση στο ύψος του αμαξιδίου με την υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση».

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται υπό τις ισχύουσες περιοριστικές διατάξεις στην κίνηση κεφαλαίων.