winbank Direct ασφάλεια οχήματος

Στην ακόλουθη ενότητα θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για την διαχείριση της ασφάλειας αυτοκινήτου που συνάψατε μέσω της winbank Direct.

Τροποποιήσεις μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου

Μπορώ να προσθέσω δεύτερο οδηγό online;

Όχι. Πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς. Μαζί σας να έχετε:

  • Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας
  • Αντίγραφο του διπλώματος οδήγησης του δεύτερου οδηγού

Εκεί θα συμπληρώσετε και θα υπογράψετε την Αίτηση Τροποποίησης Ασφάλισης Οχήματος, ζητώντας την προσθήκη του δεύτερου οδηγού στο συγκεκριμένο όχημα.

Μπορώ να αλλάξω online τα στοιχεία μου (π.χ. αλλαγή πινακίδων);

Όχι. Για οποιαδήποτε τροποποίηση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς. Μαζί σας να έχετε:

  • Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο σας

Εκεί θα συμπληρώσετε και θα υπογράψετε την Αίτηση Τροποποίησης Ασφάλισης Οχήματος, ζητώντας την αλλαγή που επιθυμείτε.

Αγόρασα καινούργιο όχημα. Μπορώ να μεταφέρω online στο καινούργιο μου όχημα το ασφαλιστήριο που έχω για το παλιό;

Μεταφορά ασφαλιστηρίου από το ένα όχημα στο άλλο δεν γίνεται online. Πρέπει πρώτα να ακυρώσετε το παλιό σας ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Για να το κάνετε αυτό, επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Μαζί σας να έχετε:

  • Το πρωτότυπο ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το παλιό σας όχημα

Εκεί θα συμπληρώσετε και θα υπογράψετε την Αίτηση Τροποποίησης Ασφάλισης Οχήματος , ζητώντας την ακύρωση του παλιού ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας. Τα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα σας θα σας επιστραφούν με πίστωση στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε για να εξοφλήσετε το συμβόλαιό σας.

Στη συνέχεια μπορείτε να ζητήσετε την ασφάλιση του νέου σας οχήματος.

Ανανέωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου

Πώς ενημερώνομαι ότι χρειάζεται ανανέωση το ασφαλιστήριό μου;

Τριάντα (30) ημέρες πριν τη λήξη του παλαιού σας ασφαλιστηρίου λαμβάνετε ένα ενημερωτικό e-mail για την ανανέωση, την αξία και τον κωδικό εξόφλησης του ασφαλιστηρίου σας. Αφού εξοφλήσετε την ανανέωση του ασφαλιστηρίου σας, λαμβάνετε στο email που είχατε δηλώσει κατά τη διαδικασία αγοράς, το συμβόλαιο του οχήματός σας σε μορφή pdf.

Πώς εξοφλώ το ασφαλιστήριό μου σε κάθε ανανέωση;

Online Μέσω της πλατφόρμας πληρωμών EASYPAY στην κατηγορία Ασφάλιση> Ασφαλιστικοί Πράκτορες> Πειραιώς Πρακτορειακή. Για την εξόφληση του ασφαλιστηρίου σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρεωστική, προπληρωμένη ή πιστωτική κάρτα Τράπεζας Πειραιώς ή άλλης οποιασδήποτε ελληνικής τράπεζας.

Εναλλακτικά, μπορείτε να πληρώσετε μέσω της υπηρεσίας winbank web banking στην πληρωμή της Πειραιώς Πρακτορειακής, με χρέωση λογαριασμού, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας.

Πληρώνοντας με πιστωτική κάρτα μπορείτε να επιλέξετε η εξόφληση να γίνει σε άτοκες δόσεις, ανάλογα με τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου που εξοφλείτε: έως 4 δόσεις (για τετράμηνη διάρκεια), έως 6 δόσεις (για εξάμηνη διάρκεια) ή έως 12 δόσεις (για ετήσια διάρκεια).

Διακοπή ή Ακύρωση Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου

Μπορώ να ακυρώσω το ασφαλιστήριο μου;

Ναι, οποιαδήποτε στιγμή και ανεξάρτητα από τον τρόπο που είχατε επιλέξει για την εξόφληση του ασφαλιστηρίου σας.

Δικαιώματα εναντίωσης
Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Θέλω να ακυρώσω το ασφαλιστήριο μου. Τι να κάνω;

Επισκεφτείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς. Μαζί σας πρέπει να έχετε:

Στο κατάστημα υπογράφετε την αίτηση αυτή για να καταχωρηθεί η εντολή σας για την ακύρωση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Εάν ακυρώσω το ασφαλιστήριο μου θα μου επιστραφούν τα ασφάλιστρα που έχω καταβάλει;

Σύμφωνα με τα δικαιώματα εναντίωσης ή υπαναχώρησης, εφόσον η αίτηση ακύρωσης υποβάλλεται:

  • Μέσα σε 14 μέρες από την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου σας, τα ασφάλιστρα που έχετε καταβάλει θα σας επιστραφούν στο σύνολό τους
  • Αφού έχουν περάσει πάνω από 14 μέρες από την ενεργοποίηση του ασφαλιστηρίου σας, τα ασφάλιστρα που έχετε καταβάλει θα σας επιστραφούν με μια παρακράτηση ανάλογη με το διάστημα που το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας ήταν σε ισχύ

Εκεί θα συμπληρώσετε και θα υπογράψετε την Αίτηση Τροποποίησης Ασφάλισης Οχήματος, ζητώντας την προσθήκη του δεύτερου οδηγού στο συγκεκριμένο όχημα.

Δικαιώματα εναντίωσης

Οδηγίες σε περίπτωση ζημίας

Ασφάλιση Αυτοκινήτου

Ερώτηση: Τι πρέπει να κάνω τη στιγμή του ατυχήματος;

Απάντηση:
Για τη διασφάλιση των συμφερόντων σας αλλά για τη δική σας γρήγορη εξυπηρέτηση σε περίπτωση ατυχήματος μπορείτε να καλέσετε την υπηρεσία «Φροντίδα Ατυχήματος» στα τηλέφωνα 801 11 99000, από σταθερό και 210 650 4022 από κινητό τηλέφωνο. Ένας εξειδικευμένος συνεργάτης της MAPFRE ASISTENCIA θα σπεύσει άμεσα στον τόπο του ατυχήματος για λήψη φωτογραφιών, επιτόπια συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος και βοήθεια συμπλήρωσης του έντυπου φιλικού διακανονισμού. Σε περιπτώσεις αμφισβητούμενης υπαιτιότητας ή ύπαρξης σωματικών βλαβών ζητήστε από το τηλεφωνικό κέντρο της εν λόγω υπηρεσίας να κληθεί η τροχαία ή και ασθενοφόρο.

Φροντίδα Ατυχήματος στην ERGO

Ποιόν φροντίζει;
Τον κύριο ή νόμιμο κάτοχο, καθώς και τον εκάστοτε νόμιμο οδηγό κάθε ασφαλισμένου οχήματος στην ERGO.

Πότε φροντίζει;
Τον κύριο ή νόμιμο κάτοχο, καθώς και τον εκάστοτε νόμιμο οδηγό κάθε ασφαλισμένου οχήματος στην ERGO.

Που φροντίζει;
Σε ολόκληρη την Ηπειρωτική Ελλάδα και στα νησιά : Αίγινα, Άνδρο, Εύβοια, Ζάκυνθο, Κάρπαθο, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κρήτη, Κύθηρα, Κω, Λέρο, Λευκάδα, Λήμνο, Μύκονο, Μυτιλήνη, Νάξο, Πάρο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σίφνο, Σύρο και Χίο.

Πως φροντίζει;

 1.  Με την αποστολή συνεργάτη στον τόπο του ατυχήματος για :

  1. - Επιβεβαίωση και καταγραφή των αναγκαίων στοιχείων.
  2. - Λήψη φωτογραφιών.
  3. - Επιτόπια συμπλήρωση δήλωσης ατυχήματος.
  4. - Βοήθεια συμπλήρωσης του έντυπου φιλικού διακανονισμού.

 2.  Καλώντας την τροχαία ή το ασθενοφόρο εφόσον υπάρχει τραυματισμός.

 3.  Δίνοντας τηλεφωνικώς, ιατρικές και νομικές συμβουλές, σχετικές µε το ατύχημα.

To κέντρο της Φροντίδας Ατυχήματος λειτουργεί ολόκληρο το 24ωρο, επί 365 ημέρες το χρόνο και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι:

  1. - 801 11 99000 από σταθερό τηλέφωνο με χρέωση 1 αστική κλήση
  2. - 210 6504022 από κινητό τηλέφωνο ή από το εξωτερικό

Οι προϋποθέσεις κάλυψης, οι ακριβείς καλύψεις και οι υποχρεώσεις της εταιρίας και των ασφαλισμένων προσώπων αναφέρονται αναλυτικά στους όρους Φροντίδας Ατυχήματος της MAPFRE ASISTENCIA.

Μεταφορά οχήματος συνεπεία ατυχήματος (για τα Ε.Ι.Χ) :
Καλύπτει τη μεταφορά του ασφαλισμένου οχήματος σε συνεργείο, αν το όχημα δεν μπορεί να κινηθεί εξαιτίας ατυχήματος.
Οι προϋποθέσεις κάλυψης και οι υποχρεώσεις των ασφαλισμένων, αναφέρονται αναλυτικά στους όρους Μεταφοράς Οχήματος συνεπεία ατυχήματος της MAPFRE ASISTENCIA.

Ερώτηση: Πως μπορώ να καλυφθώ από ένα ανασφάλιστο όχημα ;

Απάντηση:
Το πρόβλημα των ζημιών που προκαλούν τα ανασφάλιστα οχήματα είναι πράγματι πολύ σοβαρό ειδικότερα όταν στη χώρα μας τα ανασφάλιστα οχήματα δυστυχώς πληθαίνουν. Την αποζημίωση των σωματικών βλαβών και των υλικών ζημιών που προκαλούν αυτά έχει αναλάβει το Επικουρικό Κεφάλαιο www.epikef.gr. Παρά ταύτα η ERGO έχει συμπεριλάβει στα προτιμολογημένα πακέτα ασφάλισης αυτοκινήτου την κάλυψη Υλικών Ζημιών Από Ανασφάλιστο Όχημα έως του κεφαλαίου των 100.000 €.

Ερώτηση: Τι πρέπει να κάνω αν εμπλακώ σε ένα ατύχημα με όχημα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα;

Απάντηση:

  1. Καλέστε την Τροχαία για να καταγράψει το ατύχημα.
  2. Φροντίστε να σημειώσετε σωστά τον αριθμό κυκλοφορίας του αλλοδαπού οχήματος και την χώρα προέλευσής του.
  3. Σημειώστε οπωσδήποτε την μάρκα και τον τύπο του αλλοδαπού αυτοκινήτου.
  4. Ζητήστε από τον αλλοδαπό οδηγό την πράσινη κάρτα του ή το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του. Αν υπάρχει δυνατότητα φωτογραφίστε ή φωτοτυπήστε την πράσινη κάρτα και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Αν αυτό δεν είναι δυνατό αντιγράψτε λεπτομερώς τις παραγράφους 3 ,4, 5 και 10 της πράσινης κάρτας ή της συνοριακής ασφάλισης. Σε περίπτωση ύπαρξης ασφαλιστηρίου συμβολαίου, αντιγράψτε το όνομα της αλλοδαπής ασφαλιστικής εταιρίας, τον αριθμό συμβολαίου και τις ημερομηνίες ισχύος.
  5. Ζητήστε από τον αλλοδαπό οδηγό να συμπληρώσετε τη φιλική δήλωση ατυχήματος. Είναι πολύ πιθανόν να διαθέτει και εκείνος μία παρόμοια στη δική του γλώσσα. Παρότι δεν μπορείτε να ζητήσετε από την εταιρία σας να αναλάβει την πληρωμή της ζημίας, η φιλική δήλωση θα σας βοηθήσει στο διακανονισμό του ατυχήματος.

Ερώτηση: Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση κλοπής του οχήματος μου ;

Απάντηση:
Αρχικά θα πρέπει να δηλώστε την κλοπή στην Αρμόδια Αστυνομική Αρχή καταθέτοντας σχετική μήνυση για την κλοπή. Φυσικά θα πρέπει να ενημερώσετε την ασφαλιστική σας εταιρία. Αν καλύπτεστε ασφαλιστικά, έχετε δηλαδή την κάλυψη της κλοπής, μετά από διάστημα 60 ημερών από την ημέρα που κατατέθηκε η σχετική μήνυση και εφόσον δεν έχει βρεθεί το αυτοκίνητο σας θα σας καταβληθεί το ασφάλισμα.

Ερώτηση: Τι ακριβώς είναι ο φιλικός διακανονισμός ;

Απάντηση:
Από την 1η Μαΐου 2000 οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που ασκούν στην Ελλάδα τον κλάδο ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτων καθιέρωσαν ένα σύστημα αποζημίωσης των αναίτιων ασφαλιζόμενων πελατών τους που εμπλέκονται σε τροχαίο ατύχημα, απαλλάσσοντας τους από την ανάγκη να στραφούν προς την ασφαλιστική επιχείρηση που καλύπτει την ευθύνη του υπαίτιου οδηγού. Η εφαρμογή του Συστήματος Άμεσης Πληρωμής ξεκίνησε με την αποζημίωση ατυχήματος μόνο με υλικές ζημίες. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2005 καλύπτονται και ατυχήματα που προκαλούν μικρές σωματικές βλάβες. Για την εφαρμογή της διαδικασίας αυτής που στόχο έχει τη διευκόλυνση του ασφαλισμένου δημιουργήθηκε το έντυπο της Φιλικής Δήλωσης του Τροχαίου Ατυχήματος, του οποίου η συμπλήρωση του επιταχύνει τις διαδικασίες της αποζημίωσης. Το έντυπο αυτό περιλαμβάνεται σε κάθε συμβόλαιο καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.eaee.gr/cms/sites/default/files/par01.pdf και για τη συμπλήρωση του απαιτείται η ανάγνωση των επισυναπτόμενων στο έντυπο απλούστατων οδηγιών.