Αποδοχή συναλλαγών μέσω mPOS

Η ιδανική λύση για εσάς που κινείστε συνεχώς, είτε είστε ιατρός, τεχνίτης κ.λπ. γιατί δέχεστε πληρωμές μέσω κάρτας όπου κι αν βρίσκεστε μέσω του κινητού σας και της συσκευής mPOS.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία;

  • Για τη λειτουργία της υπηρεσίας, χρειάζεστε smartphone ή tablet με πρόσβαση στο internet και μία συσκευή ανάγνωσης καρτών mPOS (μεγέθους τσέπης) που συνδέεται με τη συσκευή σας μέσω τεχνολογίας bluetooth. Η συσκευή ανάγνωσης καρτών mPOS παρέχεται από την Τράπεζα Πειραιώς.
  • Αφού ολοκληρωθεί η εγκατάσταση της εφαρμογής mPOS στη συσκευή που έχετε επιλέξει, οι συναλλαγές εκτελούνται πολύ απλά σε 3 βήματα:
    • Ανοίγετε την εφαρμογή mPOS
    • Καταχωρείτε τα στοιχεία της συναλλαγής
    • Με τη βοήθεια της συσκευής mPOS γίνεται η ανάγνωση της κάρτας

  • Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με εισαγωγή της κάρτας στη συσκευή για την ανάγνωση του chip ή με ανάγνωση της μαγνητικής πίστας. Η συναλλαγή επικυρώνεται με πληκτρολόγηση του ΡΙΝ ή υπογραφή του πελάτη, αντίστοιχα
  • Η εφαρμογή mPos της Τράπεζας Πειραιώς λειτουργεί σε συσκευές με λειτουργικό Android© και iOS©

Ποιες κάρτες γίνονται δεκτές;

Με τα mPOS της Τράπεζας Πειραιώς, δέχεστε συναλλαγές με χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες έκδοσης οποιασδήποτε τράπεζας που φέρουν τα διακριτικά σήματα Visa, V-Pay, MasterCard και Maestro.

Tι κερδίζετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία mPOS Paycenter;

Η υπηρεσία mPOS Paycenter είναι η ιδανική για τον επαγγελματία που κινείται διαρκώς:

  • Μεγάλη ευελιξία σε επαγγελματίες που κινούνται διαρκώς. Ιατροί, δικηγόροι, εστιατόρια (με διανομείς), υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, οδηγοί ταξί, κ.α. παρεμφερείς δραστηριότητες
  • Όπου κι αν βρίσκεστε, με τo mPOS, δέχεστε πληρωμές μέσω κάρτας χωρίς να χρειάζεται να έχετε μαζί σας κάτι άλλο εκτός από το smartphone ή το tablet σας και τη μικρή συσκευή mPOS ανάγνωσης καρτών
  • Οι συναλλαγές των πελατών σας πραγματοποιούνται με ασφάλεια και ταχύτητα, χωρίς να χρειάζεται να διαχειρίζεστε μετρητά
  • Το ποσό των συναλλαγών πιστώνεται στο λογαριασμό που έχετε υποδείξει την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πραγματοποίησή τους

Σας προσφέρουμε 24ώρη τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη, 365 ημέρες το χρόνο, καλώντας στο 18 28 38 ή στο 2103898954 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο

Αποκτήστε το mPOS σε 5 απλά βήματα

  1. Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με τα κάτωθι δικαιολογητικά:
    • Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές (να φαίνονται οι κύριες και οι δευτερεύουσες δραστηριότητες). Γίνονται επίσης δεκτά: εκτύπωση από το TAXISnet ή την Υπηρεσία μιας Στάσης από το ΓΕΜΗ
    • Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
    • Ισολογισμός/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
    • Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
    • Ασφαλιστική ενημερότητα ΙΚΑ σε ισχύ (μόνο σε περιπτώσεις που θα αιτηθείτε την υπηρεσία προεξόφλησης δόσεων)
  2. Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας.
  3. Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα.
  4. Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματος σας, χωρίς να απαιτηθεί νέα επίσκεψή σας στο κατάστημα.
  5. Παραλαμβάνετε στην έδρα της επιχείρησής σας το τερματικό με απλές και αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης, έτοιμο για να τεθεί σε λειτουργία.

Σημείωση: Οι υπηρεσίες Paycenter παρέχονται σε πελάτες της Τράπεζας. Σε περίπτωση που δεν είστε πελάτης θα πρέπει γίνετε, ενέργεια που επιτρέπεται στο πλαίσιο των εν ισχύ περιοριστικών διατάξεων στην κίνηση κεφαλαίων.