Συχνές ερωτήσεις πιστωτικών καρτών της πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα

Νέες πιστωτικές κάρτες της πρώην Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα δεν εκδίδονται πλέον.

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να αιτηθώ την έκδοση νέας πιστωτικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Νέα κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου δεν μπορεί να εκδοθεί πλέον. Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την έκδοση πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου και επιθυμώ να εκδοθεί κάρτα πρόσθετου μέλους, υπάρχει αυτή η       δυνατότητα;

Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου στις περιπτώσεις πρόσθετου μέλους, κάνοντας αίτηση σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.



 3.  Ποιές συναλλαγές θα μπορώ να πραγματοποιώ με την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου στα ΑΤΜ του δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς;

Θα μπορείτε να πραγματοποιείτε τις ακόλουθες συναλλαγές:
    • Ανάληψη Μετρητών
    • Αλλαγή Pin
    • Πληρωμή με κατάθεση μετρητών
    • Ερώτηση υπολοίπου
    • Ενεργοποίηση κάρτας


 4.  Πώς θα ενημερώνομαι για το υπόλοιπο της πιστωτικής μου κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω:
    • του μηνιαίου λογαριασμού της κάρτας σας
    • των ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς
    • της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς)
    • της Εξυπηρέτησης Πελατών στα τηλέφωνα 18 28 38 και 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο


 5.  Πού μπορώ να πληρώνω την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Μπορείτε να πληρώνετε την κάρτα σας:
    • στα ταμεία των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς
    • μέσω της υπηρεσίας winbank web banking και phone banking (έχοντας προμηθευτεί τους απαραίτητους κωδικούς πρόσβασης από το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας)
    • με εντολή αυτόματης εξόφλησης μέσω καταθετικού λογαριασμού
    • στα ΑΤΜs της Τράπεζας Πειραιώς
    • στα μηχανήματα Αυτόματων Συναλλαγών easypay εντός των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς




 6.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου, η οποία λήγει σύντομα. Πώς και πότε θα παραλάβω την ανανέωση της       κάρτας μου;

Θα λάβετε την ανανέωση της κάρτας σας στις αρχές του μήνα της λήξης της παλαιάς.



 7.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου και η κάρτα μου χρειάζεται αντικατάσταση λόγω       φθοράς/απομαγνητισμού. Μπορώ να ζητήσω την αντικατάστασή της;

Παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς για να αιτηθείτε την αντικατάστασή της κάρτας σας.



 8.  Είμαι κάτοχος πιστωτικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου και δεν θυμάμαι το Pin της κάρτας μου. Μπορώ να αιτηθώ την       επανέκδοσή του;

Για να αιτηθείτε την επανέκδοση του Pin, παρακαλούμε απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς ή τηλεφωνικώς στο 18 28 38.



 9.  Ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής μου κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου που έχω δώσει;

Ναι, η εντολή αυτόματης εξόφλησης των οφειλών της πιστωτικής σας κάρτας μέσω καταθετικού λογαριασμού εξακολουθεί να είναι σε ισχύει.



 10.  Μπορώ να συμμετέχω με την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες;

Βεβαίως μπορείτε. Θα ενημερώνεστε κάθε φορά μέσω των μηνιαίων λογαριασμών, της ιστοσελίδας της Τράπεζας ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο.



 11.  Μπορώ να λαμβάνω ενημέρωση μέσω email ή sms κάθε φορά που χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα της πρώην Τράπεζας         Κύπρου;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα λήψης τηλεειδοποιήσεων (alerts), εφόσον ενεργοποιήσετε τα winbank alerts.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας winbank alerts γίνεται:
  • Σε κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς
  • Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό ή κινητό εντός Ελλάδος στο 18 28 38 και από το εξωτερικό στο +30 210 3288000
  • Μέσω winbank web banking, εφόσον έχετε γραφτεί στην υπηρεσία αυτή


 12.  Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την πιστωτική κάρτα της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Μπορείτε να την ενεργοποιήσετε μέσω ΑΤΜ ή καλώντας στο 210 3898989.



 13.  Πού μπορώ να καλέσω για τη δήλωση της απώλειας ή της κλοπής πιστωτικής κάρτας της πρώην Τράπεζας Κύπρου;

Για δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας, παρακαλούμε καλέστε στο 182838 ή από το εξωτερικό στο +30 210 3288000, 24 ώρες το 24ωρο.


 14.  Η υπηρεσία Verified by Visa ισχύει για τις πιστωτικές κάρτες του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου;

Η υπηρεσία Verified by Visa προσωρινά δεν είναι διαθέσιμη. Για την επανεργοποίησή της θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.


 15.  Η υπηρεσία i-cardonline εξακολουθεί να είναι σε ισχύ;

Η λειτουργία της υπηρεσίας έχει διακοπεί. Για θέματα που αφορούν την κάρτα σας (π.χ. κινήσεις, υπόλοιπο λογαριασμού, αντίγραφο λογαριασμού) μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω της υπηρεσίας winbank web banking, εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης.