Γενικές Ερωτήσεις Leasing

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να ενημερώνομαι για τα υπόλοιπα του leasing καθώς και για στοιχεία του λογαριασμού μου σε καταστήματα της Τράπεζας       Πειραιώς;

Οι πελάτες της Κύπρου Leasing δε μπορούν να ενημερωθούν για τα μισθώματα τους από τα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Για ποιό λόγο παρά την ένταξη στον Όμιλο Πειραιώς, τα τιμολόγια (μισθωμάτων, πώλησης κλπ) που παραλαμβάνουμε       αναγράφουν την επωνυμία της Κύπρου Leasing;

Διότι δεν έχει γίνει ακόμα η συγχώνευση της Κύπρου Leasing με την Πειραιώς Leasing.



 3.  Τα επιτόκια της Κύπρου Leasing διαφοροποιούνται ως προς τα αντίστοιχα της Πειραιώς Leasing;

Υπάρχει ενιαία τιμολογιακή πολιτική της Κύπρου Leasing με την Πειραιώς Leasing.



 4.  Σύμφωνα με την επιστολή που μας έχει σταλεί, έχει αλλάξει ο λογαριασμός καταβολής των μισθωμάτων;

Η επιστολή αναφέρεται αποκλειστικά στην πληρωμή του μισθώματος με τη διαδικασία του εμβάσματος.



 5.  Νέος τρόπος επικοινωνίας

Τηλέφωνα επικοινωνίας κέντρου: 210 64 77 030 210 77 60 600 Σινώπης 27, 115.27, Αθήνα



 6.  Ενδιαφέρομαι για νέα χρηματοδότηση, πού θα απευθυνθώ;

Αιτήσεις για νέες χρηματοδοτήσεις μπορούν να γίνονται σε όλα τα καταστήματα του Ομίλου Πειραιώς καθώς και στις εταιρείες leasing του ομίλου.



 7.  Είμαι πελάτης του πρώην δικτύου Τράπεζας Κύπρου στην Ελλάδα, μπορώ να χρησιμοποιήσω το δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς για       να υποβάλλω αίτημα νέας χρηματοδότησης;

Όλοι οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς για αιτήματα νέων χρηματοδοτήσεων.