Phone Banking

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Μπορώ να χρησιμοποιώ το Phone Banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα και μέχρι πότε, σε ποιο τηλέφωνο.       Πως θα με αναγνωρίζει;

Αν είστε χρήστης του Phone Banking του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα θα μπορείτε να το χρησιμοποιείτε όπως μέχρι σήμερα, έως τις 06/12/13. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι 210-9557500 / 801 11 95 500.

Για τη σύνδεσή σας μέσω της Υπηρεσίας Contact Center του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα, θα συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τους υφιστάμενους κωδικούς σας, δηλαδή τον κωδικό πελάτη σας (CIF), καθώς και τον 4-ψηφιο κωδικό PIN που χρησιμοποιείτε μέχρι σήμερα.

Μετά τη μετάπτωση μπορείτε να καλείτε και στα τηλέφωνα 182838 / 2103288000 (εκτροπή της υπάρχουσας γραμμής Millennium) και οι κωδικοί που θα χρησιμοποιείτε θα έχουν ως εξής:

Μετά τη μετάπτωση μπορείτε να καλείτε και στα τηλέφωνα 182838 / 2103288000 (εκτροπή της υπάρχουσας γραμμής Millennium) και οι κωδικοί που θα χρησιμοποιείτε θα έχουν ως εξής:

    • Ο κωδικός πελάτη θα αντικατασταθεί από τον 10-ψηφιο αριθμό τηλεφώνου που είχατε δηλώσει
    • με χρήση της χρεωστικής σας κάρτας και χρέωση καταθετικού λογαριασμού
    • Ο 4-ψήφιος κωδικός PIN παραμένει ως έχει
    • Εισαγωγή Κωδικού Εγχρήματων Συναλλαγών για την επιβεβαίωση των εγχρήματων συναλλαγών σας ο οποίος θα σας αποστέλλεται μέσω SMS σε κινητό που θα δηλώσετε

Οι πελάτες οι οποίοι τυγχάνει να διατηρούν τραπεζική σχέση και με την Τράπεζα Πειραιώς θα εξυπηρετούνται με τους κωδικούς που ήδη έχουν για την υπηρεσία winbank phone banking της Τράπεζας Πειραιώς για το σύνολο της τραπεζικής τους σχέσης. Συνεπώς, σε αυτή την περίπτωση, οι κωδικοί που χρησιμοποιούν σήμερα για την πρόσβαση και εξυπηρέτηση από το Contact Center του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα, παύουν να ισχύουν μετά την μετάπτωση.