Λογαριασμοί Καταθέσεων

Συχνές ερωτήσεις

 1.  Θα μεταφερθούν όλοι οι λογαριασμοί μου;

      Ναι, όλοι σας οι λογαριασμοί σας θα μεταφερθούν αυτόματα στο νέο κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.



 2.  Ο αριθμός του λογαριασμού μου θα αλλάξει;

      Ο αριθμός του λογαριασμού σας θα αλλάξει. Αυτό συνεπάγεται ότι θα μεταβληθεί και η IBAN μορφή του.

      Ενημερωθείτε για το νέο αριθμό λογαριασμού σε απλή και IBAN μορφή



 3.  Πως θα ενημερώνομαι για τα υπόλοιπα των λογαριασμών μου;

      Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ενημερώνεστε από το διευρυμένο δίκτυο της Τράπεζας Πειραιώς. Εναλλακτικά και ανάλογα το
      είδος του λογαριασμού, μπορείτε να ενημερώνεστε μέσω της Υπηρεσίας winbank phone banking και web banking ή μέσω statement.



 4.  Διατηρούσα βιβλιάριο για το λογαριασμό μου στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα; Θα πρέπει να το αλλάξω;

      Με την πρώτη επίσκεψή σας σε κάποιο από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς για να πραγματοποιήσετε
      κάποια ταμειακή συναλλαγή, θα αλλάξει το βιβλιάριο σας και θα προμηθευτείτε ένα νέο με τα καινούρια στοιχεία του λογαριασμού
      σας.



 5.  Έχω πάγια εντολή πληρωμής λογαριασμών (πχ ΔΕΗ) ή ασφαλίστρων – μεταφοράς – εμβάσματος στο λογαριασμό μου. Θα χρειαστεί       να ενημερώσω κάποια υπηρεσία με το νέο αριθμό λογαριασμού;

      Όχι, δεν θα χρειαστεί να προβείτε σε καμία μεταβολή, καθώς το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα το νέο σας λογαριασμό.



 6.  Είμαι μισθοδοτούμενος/ συνταξιούχος και ο μισθός/ σύνταξή μου κατατίθεται κάθε μήνα στο λογαριασμό μου. Χρειάζεται να κάνω       κάτι;

      Όχι, δεν χρειάζεται να προβείτε σε κάποια ενέργεια.



 7.  Μπορούν να εισπραχθούν επιταγές έκδοσης του πρώην δικτύου Millennium Bank στην Ελλάδα στα ταμεία του δικτύου       καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς ;

      Στα ταμεία του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς γίνονται δεκτές τραπεζικές επιταγές ή επιταγές ιδιωτών, έκδοσης του
      πρώην δικτύου Millenium Bank στην Ελλάδα, χωρίς να δημιουργείται κανένα πρόβλημα.



 8.  Έχω τρεχούμενο λογαριασμό με καρνέ επιταγών. Θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή των επιταγών μου;

      Όχι, δεν θα δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα, καθώς το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα το νέο σας λογαριασμό.



 9.  Είμαστε πολλοί συνδικαιούχοι. Μεταφέρονται όλων τα στοιχεία;

      Ναί, θα μεταφερθούν αυτόματα όλα τα στοιχεία για όλους τους συνδικαιούχους.



 10.  Θα μπορώ να λάβω αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα;

      Ναί, θα μπορείτε να λάβετε αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας
      Πειραιώς.



 11.  Θα συνεχίσω να λαμβάνω ταχυδρομικώς statement για τον τρεχούμενο/ όψεως λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο         της Millennium Bank στην Ελλάδα;

      Ναί, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε ταχυδρομικώς statement.



 12.  Διατηρούσα βιβλιάριο για το λογαριασμό μου στο πρώην δίκτυο Millennium Bank στην Ελλάδα; Θα πρέπει να το αλλάξω;

      Με την πρώτη επίσκεψή σας σε κάποια από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς για να πραγματοποιήσετε
      κάποια ταμειακή συναλλαγή, θα αλλάξει το βιβλιάριο σας και θα προμηθευτείτε ένα νέο με τα καινούρια στοιχεία του λογαριασμού
      σας.



 13.  Έχω δώσει στον ενοικιαστή μου τον αριθμό του λογαριασμού μου για να μου καταθέτει κάθε μήνα το ενοίκιο. Χρειάζεται να         κάνω κάτι;

      Παρότι η συναλλαγή θα εκτελεστεί κανονικά ακόμη και εάν δεν τον ενημερώσετε, καλό θα ήταν να του γνωστοποιήσετε το νέο σας
      αριθμό.



 14.  Θα μπορώ να λάβω βεβαίωση τόκων για το λογαριασμό που διατηρούσα στο πρώην δίκτυο Millenium Bank στην Ελλάδα;

      Ναι, θα μπορείτε να λάβετε βεβαίωση τόκων από τα καταστήματα του διευρυμένου δικτύου της Τράπεζας Πειραιώς.